Diskuze
Mazda chystá nová kouzla. Motory vyvíjí jinak než ostatní
Děkujeme za pochopení.
T15o36m89á30š 21V95a32l96d97e65r
Taky jsem měl turbo a spínalo už od 1500ot/min. Nepříjemné při rozjíždění. Turbo je asi vhodné pro řidiče co rádi předjíždějí za každou cenu a ty co mají rádi konstantní tah do kopce a nechtějí si užívat řízení vozidla. Co jsem se vrátil k benzínu klasik se mi řídí s větším potěšením. Už se těším až budu mít technologii skyactiv doma.
K63a87r56e77l 32V59a84c96h26u91t
Jen jestli oni si Japonci vůbec všimli, že my tu platíme nějaké povinné ručení právě podle kubatúry?! .. navíc třeba zrovna Češi jsou velmi nedochvilní a tak (když blikne zelená) nevydrží čekat, až se motoru zachce rozjet... proto jim (buhužel) asi více vyhovují ty turba, za jejichž pomocí auto tak úžasně vystřelí vpřed!
(A proč? - Přece aby mohlo k další křižovatce opět přijet na ČERVENOU!) ..........
J13o35s81e78f 81L52e50b42d85u98š41k70a
Vyšší kompresní poměr znamená vyšší tlak. Vyšší tlak znamená vyšší namáhání a to je nižší životnost motoru.
Z94b31y46n65ě17k 78J18e83h67l96i10č16k28a
a nebylo by lepší vykopat tu EU komisi co nařizuje nesmyslné normy?
J52i73ř77í 78S54c20h47w68a55c89h
Jo ty bys chtěl 6 dní v týdnu smog jak v Pekingu? Já tedy ne.
Nevěřím na ty kecy okolo CO2, ale beru v potaz vedlejší efekt. Tlak na méně CO2 = tlak na menší spotřebu = méně ostatních škodlivin.
Vůbec nemám zájem na tom, aby když jdu (jedu) po ulici plné aut, tak mi podkuřovali V8 s 15l/100km ve městě....
M20i97r34o92s76l73a67v 46S84t28e11i94n55e46r
Termodynamika jim moc prostoru nedává. Plochu uzavřenou pod tím trojúhelníkem zvyšují kompresním tlakem, pak ale musí vstřikovat palivo v tuto chvíli. U benzinu to zatím dělalo problémy kvůli nedostatečné mazací schopnosti paliva. To je ovšem už minulost, bude zajímavé srovnat, jak se vyvine soutěž spotřeby u obou paliv.
Zkušený řidič ale ví, že komprese se během provozu motoru snižuje, písty a kroužky méně těsní. Takže druhý konec problému bude, jak dlouho bude takový moderní motor použitelný. Hodně přes půl miliónu km, jak bylo běžné u atmosférických dieslů Mercedesu, už asi nedokážou.
L27u13k70á97š 84K52m41e79n80t
Ano, musíme přeci šetřit, abychom neprodukovali CO2. Jako by tu ropu za nás nespálil někdo jiný. Je úplně jedno, kolik Evropa ušetří. Holt to bude Číně trval o rok nebo dva déle, než to spálí do poslední kapky.
Je zcela jedno, kolik ropy tady ušetříme. Nakonec se stejně všechna spálí a na tom nikdo v EU nic nezmění.
Pouze svými regulemi podkopává průmysl v Evropě a to nás bude za dvacet let opravdu mrzet, až to tu začne skupovat bohatá Čína.
J95i27ř47í 14S40c41h63w28a36c74h
ať si v Číně pálí co chtějí, jo hlavně je to laciný všechno vypouštět, trochu mne uklidňuje že ten jejich smog se k nám dostane už přefiltrovaný přes miliardu čínských plící. Ale nevidím proto důvod, aby moje plíce filtrovaly stejnej sajrajt....
L56i55b18a 54R25u17s92n38á63k
Takže turbo vadí a kompresní poměr 18:1 je O.K.? Ty motory budou dostávat taky pořádně zabrat.
V30á98c43l57a27v 40M61e50d49e49k
16:1 měly některé diesely už před 15 lety, a hravě bez větších problémů vydržely 750 tisíc km - tak v čem je problém?
A83l12e57x40a27n37d74r 39K68o37s14t30k10a
Mzda je fajn. Kamarád má 20! let starou a startuje na první ťuknutí. Kolik 20 let starých aut je vůbec provozuschopných, natož pak toto?
P74a29v98e90l 18N58o54v89á90k
hodně... pořádně se rozhlédněte kolem sebe dost aut už těch 20 let má...
M24a76r59c80e62l 69P29a73v77l90í24k
i*iotské socialistické regulatívy nám prinášajú zhoršovanie životného prostredia. napríklad CO2 je odbúrateľný "dýchaním rastlín". avšak, ak sa "spáli" určité množstvo uhľovodíkov a z toho iba časť sa premení na plyn, zvyšok je tuhá zložka - SA(D)ZE! a tých je vo výfukoch moderných benzínových automobilov ... no skúste prstom (nie bielou vreckovkou).+
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Prodej, byt 3+1, OV, Kadaň, ul. Husova
Husova, Kadaň, okres Chomutov
2 390 000 Kč