Diskuze
VIDEO: Za volant žabky nepatří. Špatně se v nich brzdí
Děkujeme za pochopení.
M13a62r48t45i59n 91Š38t20ě10p10á48n26e89k
Opravdu improvizovany test
Nejlepsi shrnuti je zde:
M49i65c90h24a92l 13O81t47t
nahlásit ho úřadu práce? a k čemu jako? když už tak inspektorátu práce (SÚIP), to je ale úplně jiná instituce.
jinak v létě docela rád řídím naboso
M37a51r56t36i65n 14N17o79v76o33t35n26ý
Jak se dá z prkotiny udělat věda.
T37o33m84a92s 72K50w66o17l32e79k
nevim co maji zabky spolecneho s brzdenim na motorce
Nohou toho na motorce moc nenabrzdim
J92i87ř34í 62K24o44c75u20r90e19k
Žabky na mašině? Pozor! Zvýšená pravděpodobnost výskytu blbce.
Nohy má člověk jedny na celý život.
P93e86t30r 39M33i75c22h98a31l
Nedalo mi to, vzal jsem auto, troje boty a jel měřit. Měřil jsem celkem čtyřikrát - botasky, pantofle, žabky a bosky. Brzdil jsem na suchém asfaltu z tachometrové rychlosti 55 km/h. Neměřil jsem celkovou brzdnou dráhu (jen odhadem, bylo to přes 10 metrů), ale rozdíly. A světe div se, rozdíl byl pod půl metru a to výsledek v botaskách nebyl nejlepší.
Takže vážený autore, ten článek je blud nezakládající se na pravdě. Problém není v tom, co má člověk na nohou, ale co má v hlavě.
S62t90a17n19d19a 95C69h43v34o55s61t
Na bote nesejde, dulezita je ta noha uvnitr, potazmo hlava, ktera tu nohu ovlada. Kdyz mam nezvykly boty, "osaham" si vcas pedaly a nikdy me nic neprekvapilo (lyzaky jsem teda jeste nezkousel, to je fakt :-))
Jak hovori nekteri predrecnici, nevim, co experti testovali a jak. Pokud slapu na plyn nebo spojku, tak mam patu oprenou o podlahu. Ovsem, kdyz nouzove a nahle brzdim, dupu na pedal brzdy bez opory paty o podlahu vozu. Tak je totiz sila pusobici na pedal nejvetsi. Nevim, kdo "experty" ucil jezdit...
L74u58k86á87š 98K71o11u32k35a95l
Na motorce se používá ze 70% pouze přední brzda. Nechápu tedy jak mohlo použití žabek prodloužit dráhu o 75%. Samozřejmě na motorce jezdím v kombinéze a motoobuvi ale tohle je trochu ujetý "test"
M46i24r90o16s52l21a42v 41B19u80d81a
Copak, výrobci "botasek" mají malý odbyt? Takže můžeme čekat další přiblblé nařízení v čem máme řídit? Jezdím v normálních botách nebo v sandálech, nikdy ne v "žabkách" protože je ani nenosím ale když tu mediální masáž slyším a vidím už třetí den všude kam se vrtnu, je mi z toho zle
M91i10r39o96s26l52a15v 48B16u75d65a
...následovat bude nařízení o nošení speciální řidičské obuvi
P62e42t22r 71J52a45n75í50č96e97k
to ze se lyzari pokouseji v zime ridit v lyzacich, to je doufam jen hodne blbej vtip od autora clanku ... tak dementni snad nikdo ani nemuze byt
J21a62n 26N76e26k13o66v84á36ř
Se závěry článku naprosto nesouhlasím. Nikdo nedokáže definovat vhodnou obuv, neboť je to naprosto individuální. Pro mě je žabka vhodná, neboť v ní chodím od jara do podzimu, jsem na ni zvyklý. Když si ji obuje někdo, kdo je zvyklý na pevnou a uzavřenou obuv, tak si dokáže ukopnout palec o první obrubník. Omlouvám se, ale tento článek je pitomý.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...