Diskuze
Pininfarina prodal svůj nejvzácnější klenot. Nikdo nechápe proč
Děkujeme za pochopení.
V33i24l97é30m 54P95ř37í30h90o20d72a
To má malej kufr, takže to je na hauno.
V71l48a93s72t46i73m47i76l 83T79e63n42c54e37r
Modulo mám doma - Matchbox. A neprodám.
no, řekl bych, že to nebylo do moc prudkých zatáček, vzhledem k zakrytí předních kol ale jinak na tu dobu a za odvahu
R65a97d49e45k 14H61o80l37e94c55e48k
Všechno je na prodej. Vždy je to jen otázka nabídnuté ceny.
L83u78k36a39s 71K51u69b68e81n52k91a
by me zajimal koeficient odporu :)
R70a32d50e74k 68H20o67l65e76c90e35k
Víc, než mají dnešní sériově vyráběné vozy. On ten koeficient odporu je totiž vztažen na jednotku čelní plochy. Takže celkový odpor tohoto auta bude malý, ale součinitel odporu zas tak malý nebude.
J83a83n 41M50a55t57ú65š
Myslím, že jsou rádi, když jim někdo za tu hrůzu vůbec zaplatil.
S29v89a92t81o29p22l15u42k 20S20i67l23n12ý
Na tehdejší dobu to byla skutečně bomba. Z dnešního pohledu je to opravdu nic moc.
S56v74a21t80o17p66l19u29k 96S18i64l16n86ý
" italská designérská škola v podstatě zanikla. "
Nezanikla, protože design se v Itálii stále vyučuje a vyučovat bude i nadále
T11o55m86á19š 29T23a34t86í71č97e86k
Jo, vyučuje se, ale to už není řemeslo, to už je art. Automobilky berou designéry z německéch véšek, kde se vyučuje technika. A ekonomie.
J13i37ř68í 35S98c56h96w62a88c78h
Ke klínu na přídi, tedy hlavně pod přídí:
jet tím autem nad 150 km bych nechtěl, riziko, že se vznese musí být značné, a projíždět vysokou rychlostí nějakou zatáčku? Brrrr.....kontakt přední nápravy s vozovkou za nějakým hrbolem bude takřka nulový....
V18l72a60d42i87s47l45a31v 81A38d74a41m21e58c
Pro Pininfarinu bude jezdící auto 100x větší reklama, než někde zastrčené.
E54r10i89k 54S88a25n83e76t33r91i14k
to naozaj myslíte, že to niekto kúpil aby na tom jazdil ?
a ted. kolik lidi do precteni tohoto clanku znalo tuto svetovou ikonu ?
J38a49n 92Š97v60a66r52c
přesně. ale nakonec nemusíme znát všechno, že? Nehledě na to, že tento design není šálek mé kávy.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...