Diskuze
Nachytali jsme špiony na autosalonu v Paříži. Servítky si neberou
Děkujeme za pochopení.
M87i19r88o84s33l86a43v 69Š95t80o98f29í13r70a
Ku .rvy jedny šikm_ooké.
V42í15t 80Ž75í16l38a
Nemyslím si, že to vystavovatelům vadí. Něco supertajného můžou před salonem odmontovat a na vystavené auto přidělat mraky nefunkčích udělátek, ať si s tím Japonci lámou hlavu třeba do vánoc...
Spíš je to pro ně reklama, že dělají suprauto, které se ostatní snaží napodobit...
A45l88e97x40a92n57d11r 29K64o57s15t20k68a
Nemluvě o tom, že zatímco někdo okukuje jejich auto, tak jejich odborníci zase zkoumají, co má konkurence. Ve výsledku je to spíš takové sjednocení trendů, než obchodní válka.
B18r85o36n34i49s94l96a82v 62G57a87b43r94y68š
Co je na tom, když okopčím nějaké auto? Lidem by přece mělo jít o to vymyslet něco nového a ne si krást nápady. Takhle to nikam nedotáhneme.
J69a80n 46M46o47h22y78l98a
Ono to ale funguje přesně naopak. Jen díky "kopčení" a inspirací cizími nápady jsme tam, kde jsme. Jinak by všichni vymýšleli to samé třikrát.
A57l90e74x84a23n14d47e75r 87Z59i22z61k55a
Skvělá PR akce OPELu: "Japonci obdivují naše auta"
P78e55t35r20a 41M61a35l50á
Článek o čemkoliv je dle zdejších PR čehokoliv...
O51n59d61ř42e59j 83D21o67n72ě56k
Prvně čtveřice Japonců, pak pětice... kdyby alespoň věnovali trošku pozornosti tomu co píšou
D19a75v77i42d 73H20o82l78m25a80n
Na počtu nezáleží - podstatné je spíše to, že to možná nejsou japončíci, ale šikmoocí mistři v kopírování hned zleva odvedle...
P82a82v17e23l 11Ž89e20r36n79í26č72e68k
Mě se líbí, jak fotograf špiónil ty špióni... Ten, kdo je fotografoval při akci a ty jejich poznámky to dělal super skrytě, takže kdo má vlastně máslo na hlavě...
P16e41t23e52r 63Č30e35r18n24á13k
Svojho času som chodil PSA v Paríži, do vývojového centra...
Snad neexistoval značka auta, ktorá by tan nejazdila... z každej trčalo množstvo kamier, prístrojov a drátov... Ale to je až druhá fáza....
P51e79t11r 22M61i10c57h82a20l
No nevím, mě to na Japonce moc nepřipadá. To budou jiné kopírky.
M75a94r45t16i71n 11M60a66i28k57s88n72a84r
No což, můžou to brát sportovně :) když od nich chtěji opisovat, musejí být dost dobrý, aby se od nich dalo opisovat... kdo by opisoval od loosera :)
W82a64l43t10e76r 58D36i32v43i62š
Nepoužívejte cizí termity, je to velký rizoto.
To slovo, co jste hledal, je loser jen s jedním o. To, co jste napsal, znamená volnější.
Aneb - největší loser je ten, co místo loser píše looser.
D64a44v27i28d 47B14r60a77d36á13č
Asi tak - kdyby např. automobilka OPEL nechtěla, aby jí ti 4 "Japonci" takto lustrovali auto, tak ho dají na točnu, na kterou napíšou zákaz vstupu a hotovo. Nebo to auto ohradí a je po srandě. A fakt to byli Japonci? Nebyli to Korejci nebo spíše Číňani?
Už jsem slyšel i takovou teorii, že se to takto dělá i schválně, a to ze dvou důvodů... Jednak prý se tak dá vynést cíleně nějaká informace, srozumitelná mezi spolupracujícími automobilkami a také pro zmatení konkurence. Prý se jim na výstavu "vyrobí" auto, které má důležité detaily pro výstavní účely udělány trochu jinak, než budou na sériovém kusu... Jak jsem koupil, tak prodávám.
Soudruzi, doba Perpetisu je naštěstí dávno pryč.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...