Diskuze

Nachytali jsme špiony na autosalonu v Paříži. Servítky si neberou

Metr, kus plastelíny, foťák, baterka... To není krabička poslední záchrany moderního skautíka, je to špionské nádobíčko. Na autosalonu v Paříži se opět vyrojili špioni, kteří studují dopodrobna konkurenci. Ostychem netrpí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ku :-).rvy jedny šikm_ooké.

0 0
možnosti

V42í15t 80Ž75í16l38a

7. 10. 2014 15:12

Nemyslím si, že to vystavovatelům vadí. Něco supertajného můžou před salonem odmontovat a na vystavené auto přidělat mraky nefunkčích udělátek, ať si s tím Japonci lámou hlavu třeba do vánoc... :-)

Spíš je to pro ně reklama, že dělají suprauto, které se ostatní snaží napodobit...

1 0
možnosti
AK

Nemluvě o tom, že zatímco někdo okukuje jejich auto, tak jejich odborníci zase zkoumají, co má konkurence. Ve výsledku je to spíš takové sjednocení trendů, než obchodní válka.

2 0
možnosti
BG

Co je na tom, když okopčím nějaké auto? Lidem by přece mělo jít o to vymyslet něco nového a ne si krást nápady. Takhle to nikam nedotáhneme.

0 3
možnosti
JM

J69a80n 46M46o47h22y78l98a

7. 10. 2014 13:53

Ono to ale funguje přesně naopak. Jen díky "kopčení" a inspirací cizími nápady jsme tam, kde jsme. Jinak by všichni vymýšleli to samé třikrát.

13 0
možnosti
AZ

Skvělá PR akce OPELu: "Japonci obdivují naše auta";-D

3 1
možnosti
PM

P78e55t35r20a 41M61a35l50á

7. 10. 2014 12:27

Článek o čemkoliv je dle zdejších PR čehokoliv...

4 0
možnosti
OD

Prvně čtveřice Japonců, pak pětice... kdyby alespoň věnovali trošku pozornosti tomu co píšou :-/

0 0
možnosti
DH

Na počtu nezáleží - podstatné je spíše to, že to možná nejsou japončíci, ale šikmoocí mistři v kopírování hned zleva odvedle...;-)

0 0
možnosti

Mě se líbí, jak fotograf špiónil ty špióni... Ten, kdo je fotografoval při akci a ty jejich poznámky to dělal super skrytě, takže kdo má vlastně máslo na hlavě...

0 0
možnosti

Svojho času som chodil PSA v Paríži, do vývojového centra...

Snad neexistoval značka auta, ktorá by tan nejazdila... z každej trčalo množstvo kamier, prístrojov a drátov... Ale to je až druhá fáza....

0 0
možnosti
PM

No nevím, mě to na Japonce moc nepřipadá. To budou jiné kopírky. :-)

6 0
možnosti
MH

To jsou 100% Japonci ;)

0 0
možnosti
MM

No což, můžou to brát sportovně :) když od nich chtěji opisovat, musejí být dost dobrý, aby se od nich dalo opisovat... kdo by opisoval od loosera :)

1 1
možnosti
WD

Nepoužívejte cizí termity, je to velký rizoto.

To slovo, co jste hledal, je loser jen s jedním o. To, co jste napsal, znamená volnější.

Aneb - největší loser je ten, co místo loser píše looser.

25 0
možnosti
DB

Asi tak - kdyby např. automobilka OPEL nechtěla, aby jí ti 4 "Japonci" takto lustrovali auto, tak ho dají na točnu, na kterou napíšou zákaz vstupu a hotovo. Nebo to auto ohradí a je po srandě. A fakt to byli Japonci? Nebyli to Korejci nebo spíše Číňani?

Už jsem slyšel i takovou teorii, že se to takto dělá i schválně, a to ze dvou důvodů... Jednak prý se tak dá vynést cíleně nějaká informace, srozumitelná mezi spolupracujícími automobilkami a také pro zmatení konkurence. Prý se jim na výstavu "vyrobí" auto, které má důležité detaily pro výstavní účely udělány trochu jinak, než budou na sériovém kusu... Jak jsem koupil, tak prodávám.

Soudruzi, doba Perpetisu je naštěstí dávno pryč.;-D

15 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...