Diskuze
Jak Volkswagen kupoval Škodovku. Tajemný muž v pozadí přesvědčil šéfa
Děkujeme za pochopení.
D63o77m79i90n69i42k 74R40o45z11m60á88n93e95k
Dobře postavenému Favoritu? myslím že dobře postavená škodovka je až Octavia 1 generace.
F23r78a58n62t77i39š78e20k 63S54c14h82l31i63c14h45t73s
No, dneska se to správně píše a vyslovuje německy Skoda a jedná se o německou automobilku dočasně dislokovanou na českém a slovenském území...
A97l16e75š 60L22i15s76o88v61s82k82ý
Jen dvě poznámky: 1) Z české strany byl zájem prodat Škodu i BMW, které mělo velká auta, ale chyběl nejmenší model. Zkrachlo to na osobních symaptiích či antipatiích. 2) Po koupi přišla do Škodovky druhá garnitura, nikoli první, jejímž cílem bylo co nejúplněji vše převzít, ale nikoli rozpoznat některá výborná technická řešení, která ani koncern v té době neměl, a katerá už navěky zůstala v archívu. Nebejt zahraniční akvizice, tak škodovka dneska vyrábí náhradní dly pro těch pár dosluhujících favoritů + motory do sekaček.
L77u78b95o 24M95a40c24h37o
V celom článku nie je ani slovo o tom, že okrem VW a Renaultu bol v hre aj tretí záujemca: Opel/GM. Aspoň meno Andreja Barčáka ste mohli spomenúť.
M59i52r34o79s95l52a23v 34M85o86c
Informacni schopnost ceskych medii dosti pokulhava. Uz totiz nerikaji, proc VW meli opravdu o Skodu zajem. Ze to byla nemecka odpoved na levna auta z vychodu, protoze se tehdy VW citilo jimi ohrozene v horizontu nekolika malo let. To ze diky nekolika lidem na pocatku v jednanich o ni, trochu Skoda VW prerostla pres hlavu, ze ji concern musel krotit ve vybave superba, je trochu jina vec. Takze spise davam za pravdu tem, kteri rikaji, ze je to o tom, co vyjednate. Nicmene si myslim, ze alespon cast mela zustat ve statnich rukou CR. Dat to cele VW bylo velmi kratkozrake, kdyz spocitame, jake zisky to mohlo z dlouhodobeho hlediska privadet do statniho rozpoctu. Jako danovy platce je ted ten prispevek proti tomu mizivy.
F21i20l35i10p 37S62i82r27o45t11e72k
Možná by to fungovalo, ovšem jedině za předpokladu, že tenhle stát nebude mít jakoukoliv pravomoc do řízení firmy kecat. Stačí, že řídí nebo řídil například ČSA.
B80ř73e26t56i95s42l83a58v 89H85a90m49p76l
Čas ukázal...
Ne všechna francouzská auta jsou špatná, ale na Němce zkrátka nemají...
P84a30v73e35l 79M18a97k80o90v12e50c
Jediný chybný krok (dle mého názoru) byl prodej minoritního podílu (30%) škodovky v roce 2000...Tím jsme se definitivně zbavili možnosti participace na úspěšném rozvoji škodovky a jejich ziscích.... Pro srovnání např. "lex VW"... Ale privatizační provize pro zkorumpované politiky je vždy velkým lákadlem...
V56l76a51s43t41i78m94i22l 63Š77t78e17c33h10e20r
To si nemyslím.Ukažte mi podnik s podílem státu,jak se participuje úspěšně na rozvoji podniku?Mohlo to dopadnout stejně,jako třeba ČSA.Naopak je to dobře,jinak by tam strkali rypák politici a podíl ze zisku by stejně rozkradli.
P39e74t95r 10S29t70e58j25s16k87a56l
Chybne jsem precetl nazev: Tajemný vůz v pozadí přesvědčil šéfa to me donutilo precist cely clanek, ale ten vuz jsem tam nenasel
P47e36t13r 90H89l71a75d83í49k
Jěště že do fabriky nevlezli Francouzi,už by nikdo jméno Škoda neslyšel,dnes by tam byli sklady.
P64e42t25r 57M17i94c36h22a17l
Nebo by se tam montovaly Francouzské low endy.
V51i65l12é78m 96P67ř15í93h12o30d11a
Škoda, že nevyhrál Klaus. Dnes se mohly ve Škodě vyrábět moderní žigulíky.
P44e54t84r 40M67a19r71e87č17e41k
Škoda by se jmenovala Kellner Auto a montovala by nějaké čínské paskvily :-).
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.