Diskuze
Renault chystá auto za sto tisíc a do něj naftový dvoutakt
Děkujeme za pochopení.
R53a36d25k91o 83S49ü33t37t50ö
Aby to splnilo EURO VI, bude musiet mat DPF plus SCR. Tieto 2 veci dihromady vyjdu na cca 2000 EUR. Ked k tomu pridam dvojkombinaciu turbo + kompresor, dostavam sa na 3000 EUR. A kde je potom cena zvysku auta ?
S27t71a22n78i37s95l16a92v 89M81e25l95i83c22h11a75r
Tohle může skončit jedině montováním jednoválcového stabiláku. A to pak u nás budeme mít řádný technologický náskok. Jen ho využít!
P85a83v38e36l 18M34a18r17t88i98n56e39k
Az tomu dvouvalci odstrani turbo, mozna bych si ho poridil na lod. Do auta urcite ne.
M58a55r77t13i45n 74O53n80d51r81u90š
Dvoudobý diesel bez turba bohužel nefunuje, přeplňování je tam podmínkou.
K55a43r86e88l 55K48o62š69ť23á24l
Dvoutaktní nafťák není zas taková exotika, jedině v osobních autech. Uvádět jako příklad zrovna ruské lokomotivy... Když Rusové vyvíjeli svoje dieselelektrické lokomotivy, především kopírovali Američany, dieselový dvoutakt v lokomotivách je americká klasika. Ruská M62 byla vyvinutá v roce 1965, ale EMD tenhle pohon vyvíjela od roku 1922 a masově se v lokomotivách uplatňoval od roku 1941. Dneska ovšem v zámoří kvůli emisím frčí i u lokomotiv čtyřtakt. Z toho je patrné, pro jaké trhy může být tohle zoufalé prdítko z článku určené - na přechodnou fázi tzv. masové motorizace v rozvojových zemích.
R26a96d65o93v11a41n 91D63l14u89g38o48s75z
Budoucnost je v jednoduchým autech, s minimem elektroniky, která je spíše ku škodě, než užitku a prodražuje další provoz auta. Lidé chtějí auto k přesunu, nikoliv k bydlení. Osobně mi stačí fullhand mechanic komponenty. Nepotřebuji elektrická okna, nepotřebuji centrální zamykání, nepotřebuji elektrická zrcátka, nepotřebuji autorádio, nepotřebuji další fičuríny - kurvítka, ale auto, které bude jezdit více po silnicích, než po servisech.
Která automobilka toto první pochopí, bude světovým lídrem v prodeji. Nejdražší není vždy nejlepší.
K44a43r13e22l 60K18o67š29ť34á13l
Nesmysl. Budoucnost v rozvinutých zemích je přesně opačná, byť se mi to jako motoristovi taky nemusí líbit. Jakmile životní úroveň dosáhne určité úrovně, začínají lidi tvrdě vyžadovat kvalitní životní prostředí. I u nás už se začíná řešit, že v Praze je sice nejvyšší životní úroveň, ale lidi mají plíce zaprášené úplně stejně, jako v Ostravě. O pár článků níž se dočtete, jak tvrdě právě zasahují v Paříži, kde mají úplně stejný problém. Obávám se, že pro spalovací motory už v budoucnosti nebude místo, natož v nějakých dvoutaktech.
D81e92n31i44s 62W68i35t39z42k25u
já s tou prací snad seknu, dvoutakt jsem opravoval naposledy v učňáku a voni se k tomu vrátí
R42a57d22o18v44a42n 60D27l46u90g61o16s66z
Oprášit znalosti a jde se na věc. ;)
D52o55m51i35n12i60k 55A93d91l93e72r
To by nebylo nic nového. TKčko, co mám v garáži, dieselový dvoutakt jednoválec má. No ale má 14HP :-D.
P21e17t20r 57U10r44a64m
V Evrope to nemuze jezdit, protoze jenom diesel splnujici EU6 bude stat sto tisic. Nemluve o dvoutaktu.
Z97d15e60n12ě84k 90H13a26n74z16l
Kdyby bylo nové za 50tisíc, bylo by lepší. To bych zvládl i hotově 😊
Z12d86e21n40ě75k 35H78a88n21z42l
No kdyby bylo nové za 50tisíc, bylo by lepší, to by
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Přípravář staveb/rozpočtář
PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč