Diskuze
Triumphální jízda: britští tygři okouzlí jízdou a hlasem wartburgu
Děkujeme za pochopení.
P10a94v58e39l 80M62i28k63u22l81a
Zamlouvám si Triumph Tiger 1050 sport ABS 2015 z reklamního okénka Automodulu.cz za cenu 30.000,- Kč včetně DPH.
Jinak Wartburgem jsem 2 roky jezdil, ve Švédsku jsem projel Tigera 900 a jejich hlasy vážně moc společného nemají. Triumph mne docela nudil. Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače (srovnatelný byl i zvuk), velká hmotnost, na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350.
J84a47n 84H87o11r97s35k69ý
Když Triumph, tak jedině lokomotivu Rocket IIII ! Tam jsem zamilován!
J52a20n 40E52n49t10e72r
Tak nevím, přečetl jsem si test nebo oslavnou ódu
R21o61b82e34r73t 42G80o21r79c
Jak může někdo napsat o čtyřdobém tříválci se zvukem ševelu květin, že to je hlas dvoudobého tříválcového wartburgu? :-D Jinak stroj je to úchvatnej až na tu elektroniku, dneska ti mladí kluci si myslej, že na tohle skočej a budou jen kroutit plynem a že je elektronika v maléru zachrání, ale nemaj sebemenší ponětí o tom kde má motocykl hranice a jak reagovat když se začně něco dít...
J87i84ř65í 13S35c24h20w89a72c90h
to s tím zvukem taky považuji za nesmysl, nejspíš nějaká chvilková rezonance nehodná toho aby se zvýrazňovala titulkem. Stejně jako HTP má s Wartburgem společný jen ten počet válců, rozhodně ne ten tradiční zvuk dvoutaktního motoru.
Ale v různých režimech každého motoru může každý slyšet v podstatě cokoliv podle své fantazie, stejně jako ve víně cítí vůni a chuť desítek různých jiných potravin a poživatin.....
P95e74t26r 65P85r22o11c23h75á26z76k64a
Náídherná mašina,ideální na výlety.Jen ta nádrž by mohla být ještě o kousek větší.
P66a68v98e45l 10M26i71k14u36l15a
Spíše bych si přál nižší spotřebu. Uvedených 5,7 l/100 km mi nepřijde jako v článku uvedená "příjemná spotřeba". Moje dvouválcová Yamaha TRX850 z roku 1996 bez kapot při cestovní rychlosti do 120 polkne 4,5 litru.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...