Diskuze
Autopark Tour de France: flotila má přesné pořadí a vedou ji škodovky
Děkujeme za pochopení.
P55e65t63r 42S21l32o21v26á97k
Najkrajsie auta na tohtorocnej tdf su jednoznacne peugeoty 508sw, nadherne...
V84l90a27d58a 67S79i71m79o92n56i60k
Škodovka dělá dobré výroby a umí je i prodávat. Všichni "hateři", kteří vlastní samozřejmě lepší Bávo z roku 1985, by se ani na Tour neměli dívat.
P72e68t54r 40M92i53c55h80a31l
No jo, to bylo trošku jiný auto. Ale aspoň jsi napsal rozumný příspěvek, na rozdíl od několika tvých předřečníků.
P34e96t49r 10B37á22č61a
Ano ta cervena totalne obycejna a nicim nezajimava krabice opravdu nesla v tv prehlidnout.
I96v56a29n 56M26a96r31e54k
Tak pravil "špičkový designér",jinak majitel vytuněného "BMW" ročník výroby 1996 s mírné orezlým spodkem vozu mocným výfukovým laufem a s demontovaným lapačem sazí !
A73n11d56r11e43j 80O71l27e58k14s36a
Jen ta skvělá Fabia chybí....asi nestihla dovřít kufr s cementem.
T86o27m33a22s 35S85p81a36k
Autor článku zřejmě nikdy nebyl osobně na Tour. Jinak by nemohl jedno z videí pojmenovat "Tour de France ozdobil průvod legračních aut". Jedná se o reklamní karavanu, která je složena z různých alegorických vozů a která jede v KAŽDÉ etapě a VŽDY zhruba dvě hodiny před prvním závodníkem na trati. Jedná se o tradiční reklamní akci spoznorů. Mezi fanoušky jsou rozhazovány reklamní předměty a suvenýry.
J70i62ř40í 96B23r64a83d69a
Nejnáročnější cyklistický závod světa je podle mě Race Across America, který měří cca 4800 km a výškových metrů závodníci dají víc než 30000. Každý z nich jede sólo, žádná podpora dalších cyklistů v týmu, žádné taktizování, v podstatě férová časovka na 4800 km. :-) Absolovovat TdF je samozřejmě taky obdivuhodné, na dívání nesrovnatelně atraktivnější, jenom to prostě není nejtěžší cyklistický závod.
D91e25n51i56s 19W47i52t81z79k74u
a přesto s tebou Vaško nesouhlasí,zřejmě nikdy nejel v pelotonu a netuší,že tam může jet schovaný,aniž by šlápnul do pedálů
L72u89d25ě76k 81Š78t18í35p67a79l
Dobrá reklama: "Nasche auta jsou schoro stejne rychlee jako vase jizdni kolo. Schkootaa schimply kleffa!!!"
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!