Diskuze
OBRAZEM: Traktor je prostě Zetor. K sedmdesátinám dostal italský design
Děkujeme za pochopení.
J51o77s84e43f 85M43i63k15i91n
Ve videu pěti stupňová převodovka s třístupňovým násobičem dává 30 rychlostí
J53i81ř34í 94S97c73h53w76a89c66h
tak těch 30 rychlostí je správně. Lepší formulace by asi byla "při jízdě dopředu i vzad lze využít celkem 30 rychlostí". A ještě lépe "15 dopředu a 15 vzad"
R80o54m20a46n 61K29r90a60t68o24c84h78v34í63l
Teda čumim, design je super!
(ale u traktoru to není to nejdůležitější).
J27a73n 90K19o59n20v39a69l71i79n24k87a
Design se povedl. Je to moderní, pěkné a povedené. Jen se bojím toho, že se časem najde nějaký imbecil, který začne tvrdit, že do traktoru je ideální tříválcový diesel o objemu 1.2 L s šesti turby.
J72i68ř30í 75S94c61h42w78a96c66h
Zetor dělal i dvouválcové traktrory.
Turba se v traktorech běžně používají. Tříválcové traktory se samozřejmě výráběly a vyrábějí a Zetor do nové řady tříválec taky chystá, jen asi nebude mít objem 1.2. Hobby farmář samozřejmě šestiválcový traktor nepotřebuje.....
J48a81n 66Z52a12p45l76e68t12a10l
Traktor Zetor byl jedním z mála výrobků socialistického průmyslu o který byl zájem na kapitalistickém trhu. Svědčí to o velmi dobré kvalitě a zpracování. V tehdejších JZD dostávaly fakt zabrat, nešetrné zacházení běžného traktoristy, nedostatečná údržba ale traktor Zetor se s takovým macešským zacházením úspěšně vyrovnával. Jezdil pořád, do dílen šel jen po zvlášť hrubém zacházení anebo po nehodě. Když dosloužil koupil si ho zpravidla nějaký družstevník na záhumenku a pokud ho nenechal dlouhé roky stát na dešti bez údržby, slouží dodnes a přežije ještě několik generací drobného sedláka.
Větší sedláci si kupují nové typy váhově a výkonově někde jinde ale ty staré Zetory 25, 30-11, 40-11, Zetor 50 Super, Zetor Crystal nebo Zetor 72-45 jezdí v rukou menších zemědělců pořád. S většími Zetory 120-45, 121-45, 160-45 se setkávám v profesionálním nasazení běžného denního výrobního procesu dodnes vedle těch ToKo, Fergusonů John Derre a nijak nezaostávají, jen ten komfort není takový jak u jejich moderních kolegů. Na starých Zetorech se ale učí traktorističtí začátečníci, snáší totiž hrubší zacházení a tolerují méně zkušeného traktoristu na rozdíl od těch moderních strojů, které jsou parametrově někde jinde, ale též potřebují o řád dokonalejší údržbu a obsluhu zkušenějšího traktoristy.
Traktor Zetor je prostě nezmar a do toho šrotu nepůjde snad nikdy, možná ani za sto roků, mnoho jich má stovku v půlce a pořád jezdí. Kde budou za tu dobu dnešní "moderní" traktory, to je velká otázka?
V41l80a98d61a 67S40i56m36o21n82i40k
Doby, kdy Zetor byl Zetor na špici v technice a konstrukčních nápadech, je nenávratně pryč. Dnes je to slušná značka, představující takovou Dacii mezi traktory. A design na tom nezmění vůbec nic. Je to prostě skládačka z nepůvodních dílů a podsestav.
J31i73n12d27ř91i48c47h 88Š27k90o83p29e16k
bohužel máš pravdu.
Stejně jako např. Tatra bude časem těžit jen z nostalgie a historie úspěchu
O52d37s92t67r36a34n93ě21n21ý 87U83ž90i68v68a18t64e15l
J57i61ř91í 18S40c46h88w10a85c87h
tak pokud to všechno uvnitř bude na stejné úrovni jako to vnější "pozlátko", bude to super.
M41a36r78t36i39n 76K59u77ř28í25t15k80a
Design hezký, ale na to to nejezdí. Už vidím traktor, který má zaslepené otvory po designových světlech a místo nich standardní hranatá nebo kulatá světla, bo nejsou love a jezdit to musí.
R16o16m32a45n 98K86r26a98t53o72c33h42v56í21l
Řešení je nerozbíjet ty původní.....
L81u21d17ě55k 82H58u33b86k82a
Nevypadá to špatně, ale je to hodně podobné ostatním současným traktorům.
Dle mého jsou nejhezčí Crystaly 12x45
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!