Diskuze
Chlapskou práci dnes zvládne každý: s náklaďákem v kamenolomu
Děkujeme za pochopení.
J39i24r76i 45O73s94v33a64l31d
Aneb jak se z redaktora stal po pár minutách předváděčky profesionální řidič kamiónu :))
P68e47t16r 75H37e67l37e29k20a37l
reklama na Volvo a nic víc, pojeďte pane redaktore se mnou na pořádnou štreku do Švédska a ne jen na deset minut se vozit po kamenolomu, až uděláte alespoň jednu směnu ( tedy 9 hodin jízdy s 45 minutami pauzy po 4,5 hodinách) a nic nepoškodíte nebo nezničíte, tak si můžete poklepat na rameno a říct si že jste borec. Jo a jezdím s návěsem takže nic krátkého
V76á40c45l81a92v 94P35o43l59á11k
Hloupý titulek. Je něco jiného vyblbnout se pár minut na předváděčce a něco jiného několik hodin dnes a denně pracovat jako řidič v těžkém terénu, udržet soustředění a čelit různým nástrahám včetně technických závad a změn počasí.
J14i33ř13í 78S15c25h27w38a37c27h
myslím, že titulek chtěl naznačit, že dnes je jízda náklaďákem úplně o něčem jiném, než byla před nějakými cca 30 lety třeba v Tatře nebo nedej bože ve V3S, tam směna byla opravdu utrpení, dnes se to s tím opravdu nedá srovnat
J63i11n14d70ř86i88c51h 68L21u56k19e94š
Tak ovládání je možná jednoduché, ale zacouvat s návěsem nebo vlekem přes ruku za roh chce i určitý odhad, praxi a cit. Někdo se to nenaučí za celý život. A na práci řidiče je asi nejtěžší doba strávená v autě, nepravidelný spánek, strava, životní rytmus, balancování mezi předpisy a požadavky dispečera... Vím, že je to o sklápěčkách, já jsem jezdil kamionem. Ať redaktor vyjede v neděli v deset večer z hranic, kde nechal v pátek auto a trvá mu tři hodiny se k němu nějak dostat. Druhý den ať skládá někde ve Francii, přes den ať se snaží vyspat, další noc zas za volant a pak ať někam nad ránem couvá na rampu. To je potom jedno, že jde točit volantem malíčkem....Možná by ho po měsíci takové práce přešly nápady o podobných článcích.
J67a86n 70F94r93i41d82r50i48c60h
To je jedna z profesí ke které musíte mít vztah. Není to jako bejt placenej v kolbence za 8 hodin denně a jít domů s čistou hlavou.
J73i62n26d44ř44i36c70h 22Š49k98o91p91e72k
právě proto, že dnes je náklaďák v ovládání totožný s osobákem, leze za jeho volant každý, kdo má dvě ruce a na krku hlavu a pak to na silnicích vypadá, tak jak vypadá
R75o36m73a94n 14M53a65r31t12í91n18e64k
Je nedostatek řidičů, práce je to nevděčná, vzhledem ke stravenemu času v autě špatně placená. Jestli myslíte že by to vyřešili např. staré vejtřasky a T815, jste myslím na omylu.
J18i19ř30í 85D54v86o77ř12á36k
Pan redaktor si mohl zkusit vyměnit kolo .
M50a53r51t53i24n 97B97ř17e20z13i74n23a
Jo to je vždycky radosti, když na stavbě v blátě uteče přední guma dříve, než se pod nápravu stačí dát hever.
M29i46l78a95n 82M38u70s70i18l
Tohle je článek pro lidi, které drželi rodiče 30 let zavřené doma?
J28a60n 91F63r54i14d23r70i48c85h
Byste se divil co lidi prostě neumí a neví protože k tomu nikdy nepřičichnou a míjí je to. Jako když kluka ve 22 letech učím s ráčnou protože si myslel že je to momentovej klíč. Prej to viděl v učebnici.
J11i48ř74í 89H94r73o65n78e45k
Jen bych rozšířit obzory do diskuze o tempomatu :) Jsou auta a já jedno takové vlastním ( Honda Civic 6 MT 2016) co mají udělaný tempomat určitě na rychlost. Jelikož např při nastavené rychlosti 80 km/h na pětku a přeřazení do 5-ti sekund na jakýkoliv jiný stupeň( 6, nebo 4, 3, i 2 by dal) se tempomat nezruší. Některá auta jak chytneš u manuálu na spojku, automaticky tempomat vypínají, Honda ne a pokud stihneš zařadit do 5-ti sekund změní se ti otáčky,ale rychlost to pořád drží původně nastavenou. Někdy toto řešení může přinest zmatek, kdy při nastaveném tempomatu a sešlápnutí spojky se tempomat nezruší. myslím si,že je to ale dobré řešení, jen je potřeba si uvědomit jak tempomat funguje :)
O72n35d94ř46e16j 52Č65a97p60k52a
Taky mi to přijde jako lepší řešení, obzvlášť u adaptivního - spíš budu potřebovat podřadit, než zastavit bez použití brzdy.
M55i81c97h92a29l 67F24r15ý74d88a
Plodná diskuse .
Několik jedinců by si mělo uvědomit, že návod k obsluze není technický popis konstrukce
D13e88n27i15s 20W90i24t78z24k27u
přesně, dneska jsem se tady opět hodně zasmál
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.