Diskuze
Atero je třídveřové kupé Škody Rapid. Vznikl jen jediný kus
Děkujeme za pochopení.
M54i58r67o33s52l86a90v 58S57t86e24i30n44e60r
Škodě by rozhodně prospěl dvoudveřový kabriolet, poslední byla už legendární Felicia z r. 1962. Po vyztužení podlahové plošiny by se zde mohla uplatnit třeba i Oktavia. Problém byl u kabrioletů vždy s odolností karoserie proti kroucení.
Takže Oktavia bez střechy by musela mít vyztuženou platformu. S pohonem 4x4 a některým dieslem by to byl unikát. Klidně Felicia Scout! Pokud dvoudveřové, pak prosím i daleko větší vstupní mezeru, pro pohodlné nastupování. Běžné dveře Oktávie jsou příliš krátké.
Takové auto bych si nepochybně koupil.
A32n56g26e80l34a 28M54a93r79k58o43v59á
Tak to bezte nanest tatikovi Volkswagenovi Škoda uz tu zadne slovo nema
D24a60v26i82d 97R68y10c74h53e36t16s14k95ý
Krása. Rapid mi přijde ze Škodovek designově nejzajímavější - škoda, že nevyrobili RS s 1,8 TSI..
P41e91t28r 98T97u66r67e43č83e61k
Zadek toho auta mi připomíná Hyundai Veloster, akorát je teda naprosto nepraktický. Jinak je to opravdu jen takový puberťácký tuzing na efekt, velký výfuk, velké kola (dá se s tím vůbec zatáčet?), červené podsvícení a tuc tuc aparát. Ale tak není to VŠ, na puberťáky z učňáku dobrý, že to dotáhli skoro do konce.
M29i73r34o48s77l57a17v 41S25t97e72i63n13e60r
Hyundai má i 4 kola a kulatý volant, fůj, je to plagiát!
P62e41t56r 65H64a94n50a
Nápad skvělý, provedení už bohužel ne.
Ale, ono dělat kupé a přitom chtít zachovat původní krátké dveře je výzva možná to ani nejde, protože v konečném výsledku z toho vždy vypadne nepěkný kočkopes.
J84a84n 86D62l75o80u59h75ý
Neni to hotove a jeste takove divne to je. Modifikovat kastli, to neni zadnej super-pocin a ani se jim to moc nepovedlo. Mnohem vic by se mi libilo narvat do toho poradnej motor a zmenit koncepci pohonu na zadni napravu a udelat z toho treba zavodni spinner ;-)
J91i79ř75í 63E62r33b44e61n
Kdo si hraje, nezlobí - a tohle hraní je aspoň užitečné.
Zboku to auto připomíná fordy, ty mají také typické zalomení střechy za B-sloupkem...
C95y95r28i73l 88P97a75v76e87l67k45a
To teda sorry ale je to fakt nehezký. Je proto, že to dělali studenti, tak to má být super? Ne, je to prostě ošklivý a divný.
W66a20l12t77e88r 21D18i88v48i60š
Přiznám se, že mne zaskočilo, jak málo nápadité ty úpravy jsou. Sice si cením toho, že to je další škola, kde si studenti (učni?) vyzkoušejí reálný projekt, ale čekal bych větší rozmach, když to podporuje přímo Škoda Auto, určitě mají přístup k zajímavým nástrojům a strojům apod. Přitom si nemyslím, že to je chyba těch studentů, naopak je vidět snaha a kus odvedené práce, jen tomu prostě chybí nějaký větší nápad mimo omezené hranice tunningu.
Ale možná jsem jen zmlsaný tím, jak třeba staví formule studenti ČVUT - viz http://cartech.cvut.cz/ , hlavně část http://cartech.cvut.cz/inovace/
Na té formuli si mimo jiné vyzkoušeli návrh, modelování a výrobu vlastních součástek, které zkoušejí přímo v praxi (zaujalo mne třeba sintrování pádel pod volant, výroba monokoku apod.), celé auto musí být funkční a osvědčit se v reálné praxi, na kterou je to stavěné (závod). Fakt bych u školy, kterou má pod palcem přímo automobilka, čekal mnohem víc.
V24l81a36d80i48m16í91r 86T48o96m38a96n
To bude právě ten rozdíl. Studenti ČVUT a studenti střední školy.
T94o68m68á75š 75V32a86l19d19e73r
Je fajn, že se studenti mohou realizovat opravdovou prací. Je to jejich projekt, jejich představy káry.
M17a44r92t65i88n 12J85a52r54o44š
Jako ucnovska prace v poho, ale nelibi.....jednou jsem videl Fabii kombika pretocenou pres strechu a vypadalo to uplne stejne.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...