Diskuze
Unikátní Škoda MBX shořela na narozeniny, designéři namalovali novou
Děkujeme za pochopení.
J37a16n 17J81i81r17k91a
Designer nejsem, a mozna prave proto ty soucasne moc nechapu...
Z te puvodni 1000 mbx toho moc nezbylo. Jedine, co se mi libi, je zadek (hlavne svetla) v podobe navrhu Jana Hrodka. Ale z tech dalsich typickych znaku tam neni nic. Kde jsou ty krasne bocni mrizky...? Kde jsou ta typicka KULATA predni svetla??? Podle mne toto jsou ty hlavni znaky te puvodni 1000ky.
J43a87n 22D36l11o22u97h56ý
Designeri malujic skodu odkazujici na stary model kresli divoke patvary, co s puvodnim modelem nema nic spolecneho. Uspesny odkazujici model na svuj historicky protejsek umi hlavne v USA: namatkou Dodge Challenger, Ford Mustang. Tohle je akorat mazanina nesouci se na starem nazvu.
M22i75r69o80s81l80a27v 51S44i57n70d67e54l76a12r
To "ukaply" vodni cerpadlo vypada drsne.... A nechybi tam hodou drzak chladici vrtule? Podle tech sroubu jako by tam snad ani nebyl...
M86i44r67o67s46l72a47v 44S47i31n83d43e82l76a15r
Aha, byl, ale zbyla z neho jen priruba...
P76e88t62r 59H45a43n10a
Malůvky jakv mém sešitě zápisků z porady :) . A bohužel stejný děs jako zbalastěný cupé s krátkými dveřmi.
O75d64s48t19r64a72n33ě21n48ý 46U66ž84i34v91a43t54e61l
M82i73r40e32k 58S96á47l
jestli je to tak vzácný, tak tu kastli stejně vyklepou, přelakují a ty vnitřnosti byly předpokládám stejný jak v 1000MB, takže motor, tapecíry atd se taky snadno seženou. těžko hoděj tak drahej unikát do lisu jak vyhořelýho favoše
M44i73r39o80s80l15a94v 40S68i85n67d13e28l36a18r
Aha, takze z toho puvodniho vlastne nebude stejne temer nic....
To uz je lepsi zrestaurovat jiny kus, nebo postavit repliku.
B21o36h82u47m75i96l 52P22a42l43e11č76e71k
může mi někdo vysvětlit, jak to chytne, není mi to jasný - zkrat nebo co?
J39i42ř51í 36Š25v48e33c
Té staré je škoda, ale toho nové skici by opravdu nebyla škoda. Přesně to odpovídá značce škoda - hnusný
P40e36t34r 74M97i29c95h74a59l
Ale ta stará měla taky značku Škoda. :-D
T71o47m31á26š 48V46l14a27s67á65k
To je hrozný pohled na ten ohořelý vrak na podvalu
V18i50k45y26r 61B27o41h68u95m50i94l 49S80t14r87a12n17s75k12y
Předně je to veliká škoda. Nicméně s autorem článku lze polemizovat v některých detailech. Předně !široký úsměv" nebyl jen výsadou prvních kusů embéček (možná však těchto prvních kusů MBX?), dále kapsy na z. blatnících byly též v tomto zobrazeném stavu v té době běžné. Obdélníkové byly rozhodně již na sériích r. 1968 (chromovaný znak na přídi, malý úsměv, vlna na střeše, obdélníkové vstupy pro vzduch k motoru. Otázkou je, co se montovalo na první SERIOVÉ MBX. Navíc, pokud byly vozy na export, nebo Tuzex, byly /ovšem všelijak/ dovybavovány například vnějším zrcátkem na straně spolujezdce, které ovšem bylo z Rakouska a tedy od počátku tvarově a kvalitou jiné, než to u řidiče. Podobně bylo možné přímo "na prodejně Tuzex" koupit nasazovací panoramatické vnitřní zrcátko s perličkově černým kovovým rámečkem atd.
R72a82d81e51k 17F39o37l69p26r13e91c37h34t
Nejsem sice přímo autorem článku, ale dovolím si odpovědět.
V době, kdy se začalo MBX sériově vyrábět, se už ani normální embéčka "dávno" nevyráběla s širokým úsměvem, ale s úzkým (úsměv jim pak zmizel docela až v roce 68, ostatně jako každému, a byl nahrazen plastovou lištou).
Také kapsy u embéček vyrobených v roce 67 nebyly běžné, varianta De luxe je neměla už od začátku, a levnější standard dostal obdélníkové mřížky v březnu 1967.
- Z toho vyplývá - sériová embéixa začínala v roce 1967 s úzkým úsměvem a obdélníkovými mřížkami a těch pár předsériových kusů vyrobených v roce 1966 bylo tedy v tomto směru odlišných. Dokonce, jestli se tedy nemýlím, i ta předsériová embéixa by už měla mít "správně" úzký úsměv a navíc i (protože MBX se dělala pouze s výbavou De Luxe) obdélníkovou mřížku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!