Diskuze
Kamiony budoucnosti pojedou bez řidiče a v nádrži nebudou mít naftu
Děkujeme za pochopení.
M10a80r44t20i57n 85J82i90r59o15u95s60e51k
Pouze energetická krize zastaví kamionové šílenství. a slovo šílenství je ještě slabé slovo. 33 litrů nafty/100km/1kamion. Je to energetické inferno.
M19a41r65t71i61n 90N83e48r23m30u84t
To je znak toho, že je nákladní doprava velice levná. Za 33 litrů můžete odvézt 30 tun nebo taky jenom pět lidí v autech
V80í69t 62K91o62u36b22a
Doufám, že až budou kamiony bez řidičů, že už nebudu na světě
J84a22k98u68b 70N65o63v85o35t15n84ý
Až někde havaruje auto s nádrží plnou 175 litrů vodíku, to bude teprve fičák.
P88a37v10e48l 85N28o52v55o91t68n11ý
tak, tak a ještě k tomu to bude nějaký hacker od počítače
L26u28b85o59m58í39r 87V32r90t38a32l
Ekologie. Hm. A co elektrifikovaná železnice. Co vyvinout v tomto směru levnější provoz? Jeden vlak pojme náklad jako kolik kamionů? Jako 10? Nebo jako 100? A taky jede na proud, navíc u něj autonomní řízení v dnešní době nepředstavuje nic technicky nemožného. To co vyvíjí Siemens, budiž na malé vzdálenosti. ALE pořád tu je potřeba častějších oprav silnic, pořád to je omezování provozu pro osobáky a pořád je to daleko menší obsah nákladu než přeprava vlakem.
R92a20d48i51m 49P69o10l18á75š65e78k
To už asi bude lepší zboží převážet rovnou v upraveném kontejneru.
Je téměř jedno, jestli železnice převáží celé kamiony nebo jen kontejnery se zbožím. Pokud bude přeložení kontejneru na kamion rychlé a technicky jednoduché. S organizačními věcmi není problém, jakmile se provoz na železnici digitalizuje, nebude problém potřebu kamiónů pro odvoz kontejnerů vědět minimálně s několkahodinovým předstihem a tudíž bude možné ten přesun kontejnerů provádět bez jakéhokoliv čekání vagónu a vlaku.
Ale asi se k tomu moc nehodí dnešní standartizované kontejnery.
J34a92n 83H41l82e44d49í17k
nejpozději pak Rusáci a Arabáši vyhlásí třetí a poslední sětovou válku, protože mimo nafty nic nemají a nic neumí, tedy vyjma vraždění.
J43o53s83e95f 79V81a21l16a
kamiony budoucnosti se jmenuji zeleznice. A protoze je zeleznice drazsi nez kamiony, tak jezdi kamiony. Na tom nezmeni nic ani vodik ani autonomni rizeni
J33i97ř12í 24K56r65a44u89s
To sa onehdy plakalo , že stroje berú luďom prácu.....
Pokrok nezastavíš.
Vodiči sa preorientujú na údržbu a servis to robot neurobí.....
A prečo nestrčiť dopravu do uzavretých koridorov ?
A sme u vlakov.... auto vlakov ap.
Potom to bude naozaj jednoduché , niekde sa naloží a inde vyloží , mechanická drina , na ktorú je naozaj lepší stroj a človek len dozerá.
a mimochodom Čína je najvačším producentom prvkov vzácnych zemín.
apropo...mobily,LCD,veškeré čipy a vačšina polovodičov - Čína.
Mimochodom aj CZ má ložiská Lítia /Cínovec , Krupka/.
V10í44t77ě81z54s83l91a44v 47Ř64í61p65a
Každý se tady ohání ekologii, kdyby se přestaly vozit zbytečnosti v kamionech
po celé Evropě, tak by bylo minimum problémů. Ať mi někdo vysvětlí, proč se např. vozí jablka až z Itálie, když tady máme spousty jablek vlastních a těch příkladů by se našlo mraky. Kdysi jsme byli v oblasti zemědělství soběstační, teď tady jezdíme s bramborama bůh ví z které tramtárie, česnek vozíme z Číny . A pak řešíme ekologii a tání ledovců , je to všechno jedna velká komedie.
W73a97l14t86e50r 31D88i48v35i52š
A jaké navrhujete řešení? Zakázat dovoz? Přikázat nakupovat tuzemské zboží, i když bude dražší?
Řekněte sám - kupujete si všechny potraviny takové, které byly vypěstovány, odchovány a připraveny co nejblíž vašeho bydliště? U každého kusu zkoumáte lokalitu a když zjistíte, že máte na výběr něco bližšího, tak volíte to bez ohledu na cenu, chuť či kvalitu?
P70e67t57r 92S83z77i62l63i16c67z58a93i
A vědí hlavy moudré, že řidič náklaďáku dělá i jinou práci? Připravuje vozidlo k nakládce/vykladce, sem tam se pokaź i něvo na cestě atd. To pak bude dělat kdo?
P35r92e24m72y35s76l 94K63y56s72e19l33a61k
Pak taky doufám, že budou jezdit v k tomu určených koridorech oddělených od normální vozovky betonovou zdí.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...