Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Koncern VW kvůli dieselgate přidusí Audi, aby měl na elektromobily

Koncern Volkswagen čeká „redukční dieta“ - škrty, omezování nákladů a zvyšování produktivity. Potřebuje vytvořit rezervu na případné další náklady spojené s Dieselgate a na slibované projekty v oblasti elektromobility. Škody se škrty prý zatím netýkají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J13o57z46e98f 27M28r63v24á80ň

21. 10. 2016 23:05

Kdyby si autor německé články přečetl pořádně, přišel by na to, že tohle jsou možnosti... Ne každý krok vedení audi udělá, všechno musejí schvalovat pánové z VW... A navíc je blbost zaříznout krávu, kterou ještě dlouho můžete dojit. Tohle chápou i soudruzi z NDR

0 0
možnosti
MK

Elektromobil je zatím stále takový lepší trojelák. Do města dobrý.

0 0
možnosti
VN

VW by měl hlavně sám rapidně zeštíhlet. Jenom ve Wolfsburgu , kde je hlavní závod zaměstnávají nějakých 70.000 lidí , přičemž tento závod nevyrábí o moc více aut než ŠKODA v ČR. To , co ve ŠKODĚ dělá 1 úředník , na to mají ve Wolfsburgu 5 úředníků. V životě jsem neviděl tak šíleně přezaměstnanou firmu.

Ale vzhledem k socialismu , který tam panuje nelze sahnout na zaměstnance. To radši odrbeme dodavatele a zastavíme vývoj...

7 0
možnosti
VB

V60i77l43é81m 71B10a33r38á17k

19. 10. 2016 19:10

Česko má vetovat všechny pokusy EU dál zpřísňovat emisní limity. Ve vlastním zájmu, protože bez aut je Česko Zimbabwe.

Miliardy a miliardy eur vrážené do vývoje technických nesmyslů typu hybridních hybridů jsou vynakládány naprosto nesmyslně. Nedávno byl v televizi díl Simpsonů ukazující elektromobil, který volal "nejezdím rychle ani daleko a kdo mě řídí, toho ostatní považují za homosexuála", a to je asi jediný pořad v "bedně", kterému se dá věřit. Jak se tohle šílenství dá zatrhnout?

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=463886

3 2
možnosti

Hlásí se vám jeden homosexuál. A rychle jezdím.

0 0
možnosti
JM

J95a18n 84M12r14á35z81e58k

19. 10. 2016 19:10

udělali by líp, kdyby udělali i segment s koloběžkama, ty jsou ekologičtější

0 0
možnosti
Foto

Za prvé : Přidusí Audi .Audi je v abecedě první , další budou následovat .

Za druhé : Generální ředitel Volkswagenu Matthias Müller podle listu Automobilwoche na interním setkání vedoucích pracovníků vyzval ke snížení materiálových a režijních nákladů o deset procent.

To znamená : Subdodavatele stáhneme s kůže .

Za třetí : Vrhnou se na elektromobily , technologii , která od roku 1835 udělala minimální pokrok .

10 0
možnosti
Foto

P.S.Za čtvrté : Ave,Matthias Müller,morituri te salutant .

0 0
možnosti
PR

P60a28v70e55l 46R76i11e95d40l

19. 10. 2016 17:56

Těch 30 elektromobilů v roce 2025 je v kusech?

5 1
možnosti
TV

Koncern volkswagen by měl hlavně přisoudit sám sebe tedy vozy pod značkou VW, ty mají velmi nízkou marži a nerostoucí prodeje na rozdíl od ostatních značek koncernu i konkurence a pak by měl možnale ne jen přidusit, ale spíše zadusit značku Seat.

0 2
možnosti
PF

P21e10t14r 34F87e58i72g56l

19. 10. 2016 18:23

Seat? Znacku s nejvyssim narustem prodeju v koncernu :-D...a hlavne idealni testovaci prostredi? Nastesti VW neridite pane Vrabeli.

0 0
možnosti

Vždyť Audi vyvýjí veškeré serepetičky, které využívají dnešní VW, Škody a Seati, vyjma infotaimentu, ten má Audi svůj

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...