Diskuze

Německé automobilky se bojí Trumpa. Chce chránit USA před auty z Mexika

Generální ředitel německého automobilového koncernu Volkswagen Matthias Müller vyjádřil obavy, že zvolení republikánského kandidáta Donalda Trumpa prezidentem Spojených států by mohlo mít negativní dopady na jeho podnik. Před možnými nepříznivými důsledky Trumpova zvolení varovalo rovněž německé sdružení automobilového průmyslu VDA.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Jsem zvědav jak budou reagovat kupci aut v Americe až jim budou nabízet o třetinu dražší auta z místní výroby.

Zjevně si koupí ty Toyoty z Japonska místo toho a Amerika bude muset čelit náporu chudých Mexičanů co tímto přišli o práci.

Takovouhle blbost může prohlásit jen naprostý politický ignorant jako Trump.

Je to další ze lží co Trump vypotil.

0 3
možnosti
MG

M81i80r42e21k 12G71a84j63e91r

10. 11. 2016 23:03

Mozna vam pane Ford uslo, ze Toyoty se vyrabeji v USA. Ve meste Georgetown, KY, se vyrabi nejameričtější auto Toyota Camry - 75 % všech dílů se vyrábí v USA.

1 0
možnosti
MN

Ochrana domácího trhu před levnou konkurencí. My to v Evropě snad neznáme? Trestání řidičů východoevropských zemí od Francie, stejné připravené opatření ze strany Německa..... Jen jsem zvědav na osud NAFTY (Severomarická zóna volného obchodu)

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
HZ

To je dobře, že se bojí. Prezident každého státu by měl především hájit svých obyvatel, a ne vyčuránků z jiných zemí, kteří vydělávají na levné pracovní síle...

4 0
možnosti
TB

Ano, ale zároveň musí zajistit kvalitativně i cenově adekvátní náhradu za dovážené zboží, což dnes půjde asi těžko. Kvalitativně možná, ale cenově nikoliv.

Musíme si uvědomit, že sami občané rozhodují o tom, jaké zboží kupují, zda domácí nebo to levné. Garantuji Vám, že vyhraje to levné.

0 0
možnosti
JV

V diskusich o pripadnem Czexitu jsem slysel asi 100x, ze se vlastne nic nezmeni, obchod bude pokracovat jako drive, pac je to pro vsechny vyhodne. Tolik hlupaku tu mame ! Na exporty by prisly tarify, cla a dalsi a my bychom udelali to same. Navic by nas pozadali o navrat dotaci. Pak teprv by prisla ta vysnena SOBESTACNOST!

1 5
možnosti
VK

Pane Vosicky, pokud vezmete Brexit, tak ano Britanie hraje s vysokyma kartama a to ze to na jeji ekonomiku nebude mit velky dopad je mozne. Pomaha tomu ted i Trump. Cesko je ale opacny priklad jsme silne vyvozni zeme a tak by dopad na nas byl uplne jiny. Vse by zalezelo na schopnostech nasich politiku vyjednat podminky rozchodu. Jak schopni by nasi politici byli asi vime. Velky dopad by to byt nemusel ale realita by asi byla horsi a pro mnohe prekvapiva.

0 0
možnosti
JS

Prakticky každý den od Vávry, Báči a spol. tu čtu jak správní Američani kupují jen V8 nebo minimál V6 ve Fordech F150 a jak jsou hloupí ti "čeští pepíci", když kupují ty předražený škodovky a ejhle obé nebude až taková pravda jak se zdá.... když levný japonský káry z Mexika jsou nakonec "důležitou kartou" ve volebním mariáši....

1 0
možnosti
IL

Ále houby...už jsem to tady někde psala. Vůbec netuším, proč německé automobilky tak propadají hysterii. Jestli clo nebo ne je úplně jedno. Evropská auta tam téměř nikdo nekupuje :-P Byl jste tam někdy?

0 0
možnosti

J42a74n 37Č91e14k62a89l

10. 11. 2016 16:04

Njn, když chce německá automobilka prodávat auta v bohatých USA, ale fabriku postaví vedle v laciném Mexiku, tak holt musí počítat s tím, musí vozit ta auta přes hranice, a hranice znamená riziko cel či jiných poplatků...

3 0
možnosti
Foto

ten svět už je tak zničenej, že změna přijde leda světovou válkou, nebo masovou epidemií, výměna usa prezidenta opravdu nic nikde nezmění, bo velej peníze a ne trump

2 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...