Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Reálná spotřeba se tabulkám stále vzdaluje. Výrobci si pomáhají fintami

Rozdíl mezi reálnou a udávanou spotřebou je v průměru 42 %. Podle ekologické organizace ICCT „podvádějí“ automobilové koncerny stále více. V roce 2013 byl rozdíl jen 25 %.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VR

To je tak, když blb s humanitním vzděláním disponující v parlamentu legislativní mocí, ale už ne znalostmi fyziky vydá z hlediska fyziky nesmyslný zákon.

0 0
možnosti
PV

P96e32t31r 91V27o28ň88k53a

22. 11. 2016 22:58

Vše je jen výsledkem nerealistických limitů pro emise CO2, které jsou výplodem chorých ekoteroristů, kdy požadované hodnoty nemají reálný fyzikální a chemický základ v tom, jaké hodnoty jsou skutečně současnou technologií dosažitelné bez provozu za speciálních podmínek.

0 0
možnosti
RN

Na spritmonitor určitě nepíší běžní motoristé - je tam mnohem vyšší procentuální zastoupení šetřílků a extrémních šetřílků

Rozdíl mezi papírovou a reálnou spotřebou je tedy mnohem větší

0 0
možnosti
JS

to se dá docela dobře posoudit podle rozložení četnosti a většinou celkem dobře sleduje Gaussovu křivku tzv, normálního rozložení.

např. http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/398-Fabia.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2015&constyear_e=2016&power_s=66&power_e=77

vzorek cca 100 aut (Fabia 1.2/66-77kW), průměr 6 litrů, 3 jsou hodně pod, 2 hodně nad, 2 výrazně nad..... tomu průměru bych v tomto případě soukromého auta prostě věřil. Samozřejmě pokud někdo má takové auto jako služební, tak to samozřejmě bude ve většině případů výrazně nad ;-)

0 0
možnosti
SN

Poridl jsem si ST220 3.0l 6V a vubec me nezajima spotreba. Kdyz na to nemam tak si nekupuju auto. Nechapu lidi co pora sledujou PP a zpomaluji aby jim to tolik nezralo. :-/Rv

3 1
možnosti
Foto

Když najezdíte 40 000 za rok.....tak to asi taky zohledníte

0 0
možnosti

B64r19u28n11o 98Č11e23r28n85ý

22. 11. 2016 10:56

Ani to není pravda. Šířka je většinou udávána bez zpětných zrcátek.

0 0
možnosti
JS

udává se "šířka" (úzus, který téměř každý chápe, co znamená)

a "šířka včetně zrcátek"

takže to pravda je..... ;-)

0 0
možnosti
JK

Problém je, že běžný řidič na spotřebu nedosáhne. On totiž běžný řidič neumí ani řídit vozidlo. U Fabky 1,2 jsem měl běžnou spotřebu do 5 litrů na 100km mimo dálnice. Při rychlostech do 110km/h. Když jsem jel pohodově, tak byla spotřeba kolem 4 litrů na 100km. Pak také záleží na terénu, provozu kolem vás a kopcovitosti, tam už ovlivnitelnost spotřeby klesá.

0 0
možnosti
PZ

sice s vami souhlasim... ale nikdy jsem neobevil duvod proc se pnout k takovym vykonum... jezdil jsem sni za 6-7 a dalnice kolem 13-15. Proste auto do mesta ale byl to benfit tak jsem ho obcas uzival abych overil to co se tehdy o nem pelo na diskusich

0 0
možnosti
VM

ve zkratce, reálná spotřeba za posledních 15 let klesla v jednotkách %. Spotřeba udávaná výrobci klesla o polovinu.

2 0
možnosti
TK

Musím se smát diskutujícím, co by zavírali ty, co si vymontovali DPF, a přitom současně mají velké pochopení pro VW, protože jeho podvod byl přece vynucen těmi ošklivými úředníky EU. ;-D

Přitom se jedná o obdobný podvod a v obou případech je podváděno z ekonomických důvodů. Upravit řídíci SW tak, aby emise snižoval jen na homologačních testech, je úplně to stejné, jako jezdit bez DPF a namontovat si ho tam jen před TK.Tedy je to horší, protože podvodu s homologací se dopustila organizovaná skupina a týká se milionů aut.

1 1
možnosti
VM

Ti, co by zavírali kvůli demontáži DPF, by tak dělali správně. Narozdíl od ostatních škodlivin, jejichž snižování připomíná hon na čarodějnice, je právě DPF to jediné, co dává opravdu smysl. Jednak jde o částice karcinogenní, které mají obrovský vliv na zdraví člověka (narozdíl např. od nějakého CO2, které není pro člověka škodlivé), a navíc je použitím DPF eliminován téměř na nulu, a s vyjímkou několika problémových modelů z prvních roků jeho nasazení bývá jeho nefunkčnost u většiny aut způsobena pouze zanedbanou údržbou.

2 0
možnosti
OS

Jak kteri vyrobci a jak kde. Ja mam mit podle papiru 37 mpg mimo mesto a v realu mam 37 mpg, prestoze to nijak nesetrim.

0 0
možnosti
MM

M57a19r74e25k 87M98a40l52ý

23. 11. 2016 12:20

No jo, ale to jsou údaje na americkém trhu, tam je spotřeba měřena dle jiných kriterií a mnohem více odpovídá realitě. Stačí porovnat to samé auto prodávané na EU a US trhu a rozdíly v papírové spotřebě budou v neprospěch toho modelu na US trhu... ale bude to blíže reálné spotřebě.

0 0
možnosti

Oc byl jednodussi svet kdyz automobilky mohly udavat realnou spotrebu a delaly to...

6 0
možnosti
MG

M87i61r72e94k 64G60a34j77e62r

22. 11. 2016 0:29

To nezalezi jen na automobilkach, jak je spravne uvedeno v clanku.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.