Diskuze
Audi se jízdu bez řidiče musí naučit sama
Děkujeme za pochopení.
V82l64a15s54t92i47m26i70l 96J55a74n94d85á84s23e77k
Jestli se to bude učit jezdit podle šoféra-piráta, tak to bude na silnicích veselo
D79a95l45i60b37o55r 59H26o85d96i67s
Pak na kameru šplíchne bláto a nazdar bazar.
M74a77r76e43k 76M78a26l83ý
Jako, že tuto možnost nemají nějak ošetřenou? V tom případě je to ale nebezpečné, ještě že jste na to přišel. Doporučuji napsat do Audi, aby s tím do budoucna počítali
J86a39k91u56b 26F88e94i24f91a55r
Rozumím tomu, že vývoj aut s různými asistenty a třeba i autonomním řízením je technické cvičení pro vývojové pracovníky a něco to přinese.
Ovšem vize masového nasazení autonomních vozidel mi přijde jako utopie. Aby to mohlo skutečně fungovat, musí být jednak tyto systémy i infrastruktura k tomu potřebná naprosto spolehlivé, za druhé však by musely být na silnicích jen tyto vozy. Jakmile mezi ně pustíte standardní vozy, navíc s ignorantními řidiči, nastane chaos.
Stačí když máte protikolizní systém a někdo vám hodí myšku....
M22a49r76e90k 56M51a27l38ý
Nebo je zajímavé, když máte adaptivní tempomat, který vám za autem drží bezpečnou vzdálenost, třeba na dálnici, kdy člověk předjíždí. I při nastavení minimální vzdálenosti se najde jouda, který se před vás vecpe z pravého pruhu a donutí ten tempomat zase zpomalit a mezeru prodloužit na bezpečnou vzdálenost... zároveň tím udělá místo pro dalšího joudu
J24a61n 36K15u88k68a95č78k51a
Pojem "neural networks" se do češtiny překládá jako "neuronové sítě". Viz třeba wikipedie (https://cs.wikipedia.org/wiki/Umělá_neuronová_síť).
M92a30r21t96i26n 69K11l36u48v87á49n28e71k
Problém neuronových sietí v takejto aplikácii vidím v tom, že sa nedá vysvetliť PREČO robí auto to čo robí.
Mozog vodiča ktorý sa naučil zle jazdiť a zrazil chodca môžete poslať do basy.
Neurónovej sieti to je zatiaľ šumafuk. (bolo by zaujímavé sa k sieťam správať naozaj s takýmito dosledkami...(s ohľadom na učenie))
M41a41r66c69e72l 57B90a83k30o34š
Myslím, že Európske automobilky budú v autonómnom riadení oveľa ďalej ako TESLA a GOOGLE, o Apple ani nehovorím. Škoda že to nevieme tak dobre spropagovať, viď napríklad tento článok.
T26o47m63á64š 56R81a50d33n59i47c
Myslím, že v návaznosti na tento článek by měl na technetu vyjít sloh na téma neuronové sítě. Kdysi mi to vysvětloval bratranec, který je programuje, je to složitá tématika. Ale vysvětlení "funguje jako lidský mozek" je spíš asi nepravdivé
K47a12r93e79l 58H95o78r75á63k
Pojem neuronové sítě v souvislosti s PC je nesmysl. Vše bude fungovat jen na principu podmínka-následek. Počítač se nikdy nenaučí myslet.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.