Diskuze
Jednoduché způsoby, jak zjistit, že auto není v kondici
Děkujeme za pochopení.
J98a93r78o79m13i33r 69F22a74r57e74k
Clovek si precte clanek a hned zacne v aute zlobit klima.
L42u71b40o16š 71P69o34s87p87í55š48i27l
Článek je určen pro škodovkáře?Sám nechápu,o čem se v něm píše,protože u svého tříletého BMW(naj.88tis.km)ani u svého dvacetosm let starého BMW(naj.642 tis.km)žádné z těchto problémů,popisovaných v článku,neznám.
M26i80r55e23k 61G62a31j78e14r
Neznate je mozna proto, ze jste si jich jeste nevsimnul.
P58e67t63r 57S16p53a70t46z57i17e94r34e42r
já bych rád těm všem co tu nadávají jak jsou servisy drahé a jak třeba výměna oleje stojí 3500,- když olej stojí podstatně méně....pánové...uvědomte si to, že ten servis mimo nákupu těch dílů a olejů, také musí platit tolik věcí o kterých se vám ani nezdá. Platy mechaniků, revize zdvží, ekologickou likvidaci olejů a filtrů, elektřinu, topení, pronájmy prostor a další a další.....takže jestli přijedete na výměnu oleje...tak vám to nedělají na chodníku na ulici..ale auto dají na zdviž a olej vypustí do sběrné nádoby...takže jestli chcete nadávat..tak si to měňte doma a olej si vylejvejte třeba na zahrádku...
J13a17n 59H76r23u81z66a
Stačí zajet do neznačkového servisu. Můj mechanik s dílnou ve svém domku si vezme 2/3 ceny značkového servisu za výměnu oleje a filtru.
R87o92m57a76n 28K29o20z77e83l
Bílý film na víčku od oleje je běžná věc, zvláště v zimě a když se jezdí krátké trasy. Na problém více ukazují až kapičky vody v oleji nebo úbytky chladící kapaliny nebo hustý bílý dým z výfuku.
M30a33r97e41k 72J93a61n87e45č85k94a
Je ale fakt, že hromada lidí nacpe nebo nechá nacpat pouze s ohledem na co nejnižší cenu do aut naprosto nekvalitní náhradní díly značky Starline a podobné šunty a pak se diví Nejvíce pak nový majitel vozu, jak se všechno začne sypat, ačkoliv to bylo již měněno a může to za chvíli měnit znova. Někdo tohle dělá z vyčůranosti, jiný ze své hlouposti. V ČR ale nic neobvyklého a jsou zde hojně zastoupeny obě skupiny.
M82i80r14o20s53l12a53v 65S31t91e86i75n64e58r
Poloosy se neopotřebovávají, jenom ty homokinetické louby na jejich koncích. Klepání motoru může být třeba vylágrované ložisko, pozná se, že zesílí když se za jízdy ubere plyn. Dvouhmotový setrvačník nebo automatická převodovka jsou zhruba po 200 tisících zralé na opravu.
Bílá pěna na zátce oleje je jasně voda, ale to se pozná i na vyrovnávací nádobě na chladičovou vodu.
Žhavící svíčky se neopotřebují, nýbrž mívají buď zkrat, tím ničí i ovládací relé, nebo se přeruší, pak zkrátka nežhaví. Pozná se nejlépe ohmmetrem proti mase. Zkraty u těch starých žhavicích svíček nebyly, za to se muselo asi 10 s. předžhavovat.
Vše je relativní, náš soused v r. 1945 vozil svá prkna na malém valníčku Opel na generátorový plyn, než vyjel, musel více, než půl hodiny zatápět a regulovat, než měl dost dřevoplynu na jízdu. Ale chránil klima!
M76a52r27e47k 38M20a40l76ý
Ten automat vydrží podstatně déle, pokud je to slušný automat a pokud měníte olej po 60t a nedáte na doporučení výrobce, že olej je "doživotní"
J34a30n 78K19ř28í14ž
Proto já radši starší vozy, ještě pořádně udělaný
L28u29d77m44i12l96a 73N95o23v18á65k75o40v37á
Vepředu oj, kozlík pro "řidiče" a loukoťová kola
M43i81l43a57n 42C82a94i50s
myslím že nejideálnější stav v dnešní době je auto na operák, což mám i já....neřešim žádnej servis a ani technickou a ani emise, ani přezouvání ani pojistku....
J43a50k16u74b 63S16t55a82š41e43k
Zrovna dnes jsem nad tím přemýšlel - myslím, že operák se vyplatí v případě, když všechny ty peníze na nové auto máte již fyzicky k dispozici... akorát je investujete jinde a z výnosů platíte ten operák. Pak naprosto souhlasím.
J82o48s46e12f 24K51r73b66e83c
Kdysi jsem chtěl vyměnit olej v převodovce - v autorizáku mi udělali cenovou kalkulaci. Když jsem si to pak ověřil, zjistil jsem, že mi chtějí napočítat 3x víc oleje a práci na 15 minut stanovili na 3 hodiny. Takže jsem to vyřešil u neautorizovaného a od té doby těmhle nakuřovačům,co stejně zvládají jen vyměňovat celé díly, nikoli opravovat, nevěřím.
M80a38r18e80k 62M79a13l43ý
To, že vám započítali 3x víc oleje do AT ještě nemusí znamenat, že se vás snaží natáhnout. Je celkem možné, že dělají výměnu oleje v AT proplachem, to znamená, že starý olej vypláchnou ven novým olejem a tím pádem jej samozřejmě spotřebují víc. Toto je správný způsob výměny. Protože pokud vám olej jenom nechají vytéct a doplní novým, tak z toho starého tam tak třetina zůstane. Kdežto proplachem se vymění skoro všechen olej za nový. A za 15 minut to opravdu nezvládnou.
Ale hlavně, že jste jim to "nandal", místo toho, abyste si zjistil, proč je tam toho oleje kalkulováno víc
A86n30t76o44n18í76n 85S36e37b36e42r67a
Do českého autaorizáklu v životě nikdy. Sám servisuju auta tak vím co kolik zabere času. A když jsem tam chtěl něco nechat udělat, tak mi sporstě do očí tvrdili 3x tolik času než kolik to zabere. A cena dílů taky minimálně 2x vyšší než běžná tržní cena. A když vemu cenu 500 na hodinu práce, tak při tržní ceně dílů např 1000 kč se cena opravy vyšplhá klidně na 5 tisíc.
Za co jim mám platit 5x tolik? Opravu často zdrbou a musí se to dělat znovu, nebo to po nich kolikrát musím ještě doladit. A když je něco pravdu špatně, tak ani neví co a jen navrhují zbytečné opravy aby vytáhni další peníze.
Už tam 5 let nejezdím vůbec, opravuju to sám a za tu dobu jsem ušetřil desetitisíce. Diagnostiku neřeším vůbec. To nejsou reálné závady. ....
O49n39d76ř31e91j 90L89o41š66o90t82h
Kolik je v ČR autorizovaných servisů? Několik tisíc? A jsou všechny stejné? To asi těžko. Stejně jako nejsou dobří všichni garážníci nebo jako vy. Někteří třeba ani nemají tolik problémů s auty jako máte vy a nemusí toho tolik opravovat
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.