Diskuze
Autofotka týdne: Nejsilnější ferrari všech dob je v Česku. Stále bez turba
Děkujeme za pochopení.
P50a83v19e61l 68Č44e29c45h52n96e14r
Nevím proč by mělo mít auto turbo. Automobilky se u výkonných motorů vrací ke klasickým atmosférickým motorům a vědí proč. Turbo si strčte do Oktávky ale ne do Ferrari.
T23o48m54á26š 75M30i13h89a60l41i38k
Fuj, iné ako červené Ferrari by ani nemalo vyliezť z Maranella
M66i42r62e39k 98G78a29j52e58r
Pokud cena je to posledni, co by kuoce zajimalo, proc tohle ferrari nenabizi treba za 220 milionu?
L17a47d32i68s92l29a50v 18A11n71d80r51l77e
A kolik by za to bylo Fábií?
M15i48l83a98n 41N73ě72m34e47c
Bez turba to nepojede, to nechci za ty prachy.
J21a13k51u29b 16S15e29k65e33r54a
S 3 valcem by to svihalo o dost lepe...
R32o56m81a10n 62C81e59r68n57y
už se těším na ty příspěvky ve stylu "ale nemá to vzadu kouli" :-)
K36a20r65e51l 10V43a13c80h16u57t
Pobavila mne ta suchá hmotnost. To bude asi hmotnost vozu hned po výrobě, tj. než tam nalijí brzdovou kapalinu, olej a palivo.
No, určitě je to lepší údaj, než tzv. užitečná hmotnost - u tohoto údaje mi vždy vrtá hlavou, jak může výrobce dopředu znát hmotnost budoucího řidiče.
P96a31v10e47l 61N51á58r72o19ž52n87ý
Nevím co je na standardním a normovaném hmotnostním udají k pobavení, ale nic jako užitečná hmotnost neexistuje, ta hmotnost se jmenuje užitková a nepočítá se do ní jen hmotnost řidiče, ale hmotnost přepravovaných osob, nákladu, případně i pracovního zařízení namontovaného na vozidle. U hmotnosti osob se vychází z normovaných hmotností průměrného člověka. Světe div se s tím samým normovaným člověkem se počítá i při návrhu velikosti vozu a dalších věcí jako je třeba tvar sedadla atd.
J51a63r73d62a 90W91o59l30f
Ferrari to je nádhera. Bohužel auta v této cenové hladině nejsou zrovna moje parketa No a na zdejší tankodromy a neustále uzavírky by mi ho bylo líto.
J28a76k73u31b 45F73e21i90f40a10r
Ano, nicméně F jsou auta pro zábavu, nikoli na denní ježdění. Kdo si ho koupí, určitě najde i dost času jet s ním někam na okruh nebo třeba alpské klikatice. Pozéry samozřejmě nemá smysl komentovat.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj