Diskuze
Závod od zásuvky k zásuvce. Nadšenci s elektroauty objeli Švýcarsko
Děkujeme za pochopení.
I20v29a67n 78Č88í36ž87e58k
U všech aut se řeší odpor vzduchu, proč ten odpor vzduchu nevyužít ? Každé auto má sání pro chlazení - u elektorauta by to byla v podstatě trubka, kde vy byly zpřevodovaný lamely jako na větrnících a ty by dobíjely baterky...
G63e20o66r79g 52K94o61m87b27e30r90e90c
Vyjeli jsme nahoru průsmykem San Bernardino, poté jsme sjeli dolů a máme stejně elektřiny jako na začátku dnešní trasy,
Tak si to rychle nechte patentovat, to uz mate vlasten perpetum mobile
J11i89n20d35ř68i37c48h 21M80i63t89t25e64r
Díky vysoké hmontosti se mnoho energie rekuperuje. Aha tohle je cesta. Přidat zátěž a bude se rekuperovat ještě víc. Tak nějak nechápu, proč se automobilky snaží snižovat hmotnost.
H45o57n21z36a 48T47a96r
U akumulátorových posunovacích lokomotiv to platí dvojnásob .
Trakční olověné akumulátory zvyšují přítlak na koleje.
Rekordman Akumulátorová lokomotiva Ringhoffer
Uvedena do provozu roku 1916 az do roku1994 ( 78let v provozu ) kdy skončila v muzeu, kde po renovaci stále slouží.
http://www.rozhlas.cz/kraje/cesko/_zprava/1368692
http://www.atlaslokomotiv.net/loko-A219.html
http://www.hybrid.cz/czech-raildays-2012-ukazal-se-regiopanter-nechybela-ani-hybridni-lokomotiva
M43i88r52o24s68l19a86v 37M49e85d
Já nejsem nějakým zarytým odpůrcem elektromobilů. Naopak - libi se mi ta jednoduchost (pokud se do toho auta nenacpe spousta zbytečností jak to dělá Tesla) a elektromotor je určitě lepší (z hlediska výkonu i spolehlivosti) než spalovací motor. Takže až se na trhu objeví elektrické autíčko, které na jedno nabiti ujede stejnou vzdálenost jako klasické auto, dobiti nebude trvat vic než několik málo minut a nebude stát "majlant", tak po něm hrábnu. Zatim je to ale scifi.
P98e72t24r 19B23á29č19a
Dekuji za ukazku cirkusu, ktereho doufam nebudu nikdy svedkem v beznem provozu.
P42e19t61r 86S76k76á10l30a
Elektromobil není ekologičtější o nic více než auto na plyn či maloobjemový benzín s turbem. Viz. tento odkaz https://www.nyteknik.se/fordon/stora-utslapp-fran-elbilarnas-batterier-6851761
J50a24n 17K46o50t60a77s
"Ekologičnost" není to samé co emise CO2 - ty se řeší ve vámi odkazovaném článku. Kde máte oxidy NOx, saze, atd.? Navíc přece není jedno jestli dané množství škodlivin uvolníte na ulici lidem a ostatním řidičům pod nosem nebo přefiltrujete v elektrárně daleko za městem.
Píšou tam, že za vyšší emise CO2 může hlavně akumulátor - polovina emisí CO2 vzniká při jeho výrobě, polovina vzniká zpracováním surovin. Jenže musíte pochopit, že tohle nejsou nějaké neměnné konstanty. Tyhle továrny používají energii z národních sítí - čistota té energie závisí na energetickém mixu zdrojů zapojených do sítě. A ten je každým rokem čistější, jak se postupně vyřazují staré uhelné elektrárny.
M82a93r57t22i47n 95H65o59r50á20k
Tak mě hlavně fascinují ty rozdvojky ...
Že by to takto v budoucnosti vypadalo na našich sídlištích?
J70a94r64o27s10l55a32v 38K12a93d39l85e19c
V USA před 40 roky to měly vychytanější - baterie se jen prohodily na "pumpě".
M66a21r51t93i27n 93K78a89r98á34s30e89k
Nj, dneska se ukazuje ze o takovy koncept neni zajem - jendoduse je to prilis drahe....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...