Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VW Arteon je o půl třídy lepší passat, už jsme ho řídili

To auto je vymyšlené a postavené přesně tak, aby jeho uživatele v očích okolí posunulo o stupínek výš. Arteon prostě umí udělat dojem. VW opět přestavělo passat na ladné čtyřdveřové kupé; tentokrát s centimetry navíc a praktičtějším kufrem. Manažeři mají novou modlu, už proto, že mimo SUV nic dražšího u VW nepořídí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

4,5 roku starý VW CC a má rezavé ťupky na výku zadního kufru. Takže asi tak o rozplývání se nad koncernovými auty.

0 0
možnosti

J32a59n 72M90a62c44h36á43č

26. 6. 2017 13:46

Auto za mega,velký a těžký jak prase a v tom patnáctistovka motor.To bych si připadal jak blázen.A nebo velkej ekolog,což je to samý.

0 0
možnosti

kdyby to auto bylo opravdu těžký jak hodně těžký prase, tak s tou 150 koňskou patnáctistovkou by sis mohl výskat, protože na stovce by byla pod 4 sekundy....

0 0
možnosti

Auto hezké, článek slabší. Arteon nemá žádný technický základ se superbu, spolu s passatem všichni tři jezdí ma identickém mqb, žádná "půl třída" se nekoná, nic takového neexistuje. Cenou se sice může dostat na dostřel premii ale technikou právě nikdy, rozdíl oproti A4 tak bude vždy propastný, a nejde jen o nemožnost nabídnout žádný konvenční šestiválec.

0 0
možnosti

To je zase blabol. Samozrejme ze na jedne platforme jdou udelat auta ruznych trid a bezne se to deje. Nechcete doufam tvrdit ze Ibiza a Superb jsou auta stejny tridy. Jasne ze je to derivat ze Superbu, proto taky je o kus nad Pasatem, kor kdyz se trochu vymazli..

A co se tyka A4, tak ta samozrejme na Arteon nema. Je o dost mensi, rozvorem, vnejsima i vnitrnima rozmerama, kufrem, navic je to sedan proti liftbacku. Motory identicky (pokud nechci nejakou extravaganci), dokonce oboji predni nahon (jen s jinak ulozenym motorem). A4 bude mozna mit o trochu lip provedenej interier, Arteon zas vypada lip zvenku. Cena bude asi ve srovnatelny vybave zhruba podobna. Kdybych si mel vybrat mezi timhle a A4, tak nevaham ani minutu. Leda ze mermomoci musite mit na kapote 4 kruhy, pak samozrejme zvolite jinak.

0 0
možnosti
Foto

Arteon? Proč by si někdo připlácel za hnusnější auto? Passat je nádherný...

0 1
možnosti

víte , to je věcí osobního vkusu;-)

0 0
možnosti

To mi něco připomíná - koncern v roce 2002 s velkou pompou představil typ Phanteon, měla to být konkurence větčích modelů Audi/Mercedesu/BMW. Phanteon sice nebyl špatné auto, ale byl to prodejní propadák, protože ten kdo měl na něj prachy, tak šel do zavedených značek............

1 0
možnosti

Phaeton nebyl o ligu ale rovnou o dvě výše.....

4 0
možnosti

Je škoda, že není porovnání Arteona se Superbem nebo Octávií!! A je srandovní, že VW v nedávné době hlásal přechod od nafty k elektru, a ejhle skutečnost bude jiná, nafta pofrčí dál.

2 0
možnosti

teď ještě vnímat, jak dalekého časového horizontu se to "hlásání" týká....;-)

3 0
možnosti

U mne jedno velké mínus - informační panel pod výdechem topení. Měl by být co nejblíže zornému poli řidiče. Takže nahoře panel, výdech pod ním!

2 0
možnosti

Hm...nic zvláštního a ta přední kapota je divná, beztvará, humpolácká, staromódní....

0 2
možnosti

Jéje takovej hnus za milion.

2 0
možnosti
Foto

J90a34n 64D70v40o56ř42á39k

23. 6. 2017 11:01

kdyby jenom za milion! a to je právě to.

0 0
možnosti

H13y73n59e81k 50M45r39t49v22ý

22. 6. 2017 19:08

být bohatej, taxi stejně nic co se jmenuje "lidový vůz" nekoupím. možná měl vw dát roli premiovejší značky skoudě (sportovnější eventuálně seatu, páč co jinak s ním) a sám vyrábět hlavně masovku

4 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.