Diskuze
Výrobcům elektroaut budou chybět baterky. Potřebují 40 gigatováren Tesly
Děkujeme za pochopení.
R47o14m85a11n 49F29o24j53t88í20k
Prostě se ukazuje, že elektromobily jsou nafouknutá bublina a to je vše, jednou to přejde a budeme na to vzpomínat jako na úsměvnou automobilovou epizodu.... R.
M19i15c74h30a63l 66P32i18n86d92j82a77k
Moc nechapu, proc se tu argumentuje absolutnima cislama poctu automobilu, kolik bude treba elektriny, kde dobijet atd.. Je prece jasne, ze i kdyby nekdo nakrasno chtel vymenit byt jen treba 50% vsech aut za elektroauta, bude to trvat desitky let a za tu dobu se muze ledacos zmenit. Prejit kompletne na elektro byt jen u osobnich aut, je podle me otazka 50+ let.
Z32d72e21n61ě12k 67M97o40r84á66v47e18k
Byl jsem donucen všelijakými línými "staviteli Temelínů" pohledat nějaká čísla, abych jim ukázal, jak snadno se jejich domeček z karet zbourá.
Průměrný Čech najezdí v autě 10-20 tisíc km. viz zde
http://www.auto.cz/cesi-rocne-ujedou-deset-az-dvacet-tisic-kilometru-77823
Berme průměrnou spotřebu elektromobilu 20 kWh na 100 km, to je reálé číslo třeba pro Teslu Model S. Pokud tedy české auto ujede 20000 km ročně, je to 4 MWh na elektromobil za rok. Kdyby bylo elektromobilů 1 moilión, potřebovali bychom ročně 4TWh, což je něco víc než 1/4 produkce Temelína (15 RWh za rok). V roce 2013 (klidně si najděte novější čísla) jsme měli přebytek 17 TWh (vývoz 27,5 TWh, dovoz 10,5 TWh).
TAK SE PTÁM, PROČ BYCHOM MĚLI STAVĚT DALŠÍ TEMELÍNY?
J71i89ř76í 77K43r42u90t82i87l
tuto prapodivnost prosazuje ČSSD v čele se Sobotkou a vědecky podporovaná Pačesdrábovou komisí.
Ona je to osvědčená metoda která již tady byla odzkoušena při stavbě všech jaderných elektráren. Na začátku nějaká cena, po dokončení původní cena x nějaký koeficient. Nejlépe koeficient 2,5.
Jako kuriozitu lze považovat že poměrně chudý stát se chystá podporovat krachující divize nadnárodních monopolů v tomto oboru.
Nalili jsme prachy do Nomuri tak proč ne do Toshiby.
Tak se ptám, bude sleva zadarmo?
J86i63ř61í 10K38r21u37t69i26l
Výrobcům elektroaut budou chybět baterky. Potřebují 40 gigatováren Tesly.
V tržním systému, kouzelné slovo, chybějí baterie. Řekl bych že přebývají nebo budou přebývat továrny na olejové filtry na olej ale i na naftu a benzín, na motory a převodovky atd. atd. Také nevím co budou dělat arabáči se svou ropou a z čeho budou financovat náboženské fanatiky a rusáci z čeho budou financovat svoje kosmické dobrodružství a chrastění zbraněmi.
P37e55t26r 56Č13e90r86m52á20k
Arabáči zlevní ropu o pár dolarů na barelu a celý ekosystém elektromobilů je v háji
M74i88r63o26s58l87a45v 96V25l14a44s54á66k
Dokud se neobjeví jiný způsob akumulace energie než jsou současné články, tak je to celé jen utopie.
M72a44r72t33i97n 49P67e69l28u57c96h
,,EKO" zhovadělství nezná mezí ani hranic.
J30i80ř88í 54K43r72u86t55i89l
nevím, nevím. Klasický spalovací motor se skládá ze cca 700 součástek.
Elektromotor se skládá a mohu je vyjmenovat: Rotor, stator, víka + ložiska, uhlíky.
L97a45d70i14s73l63a41v 94H32a34š70k69a
To řešíme jen továrny, kde jsou ale suroviny, elektrárny....tisíce elektroaut zvládneme, ale statisíce, to už chce plán...
B81o81r82i78s 91O46n83d50e56r41k65a
Potřebujeme lithium, ale nemáme ho. Ovšem lithium se dá vyrábět z vody, repektive z vodíku. Dneska je to neskutečně drahé, ale bude-li taková potřeba a dají se na to peníze, nakonec to půjde i průmyslově. Mimojiné by to prakticky jistě znamenalo i mít funkční fúzní reaktor. Nemyslím si, že by to bylo možné v roce 2025, ale možná by už to poprvé po 60 letech nebyla lež, až by někdo řekl:"Jsem si jistý, že energii z fúze budeme mít do 20 let!"
Z94d77e97n90ě62k 52M27o87r64á86v64e45k
Jistě - stačí napodobit procesy probíhající při výbuchu supernovy a vyrobíme si třeba zlato nebo uran. Neumíme součit ani dvě jádra vodíku na helium, tak nevymýšlejte kraviny.
Lithia je dost a jeho těžba tak levná, že se zatím nevyplatí ani jeho recyklace z použitých baterií.
J36a62n 92D74ě14t38á32k
Emise Tesla model S podle standardů R101 vydaných Ekonomickou komisí pro Evropu při OSN (UNECE) jsou 222g CO2/km. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/v-singapuru-na-to-prisli-emise-tesly-model-s-jsou-realne-vysoke-pokutuji-je/
V34í71t 58O20ž16a71n59a
444 watthodin na kilometr (44kWh/100km) není typická spotřeba Modelu S. To je potřeba tak při konstatní rychlosti 150km/hod.
Prostě hloupost singapurského úředníka.
V74í36t 75O71ž77a52n15a
Celý život se hrabal ve ICE a teď je z něj odborník na elektromobilitu?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...