Diskuze
Slavná Honda CBR Fireblade slaví, dnes je to počítač na kolech
Děkujeme za pochopení.
L73u56k45á44š 21N67o30v52o66t97n15ý
Na dovolené jsem si půjčil nějakou pětistovku od Hondy. A jak jsem na tom už dlouho neseděl, tak jsem se zděsil jak moc to jede. A to měla snad 35 kW nebo tak něco. Nedovud si představit jet na něčem co má 141 kW. Dá se na tom vůbec nezabít či jet méně než stovkou?
D55a54v11i63d 23K14o88r41b26a41č68k25a
Principiálně to není dělané na to, abyste "jezdil méně, než stovkou." Je to superbike, takže z toho shodíte sériové kapoty, nahodíte lamináty, sundáte silniční gumy, nahodíte slicky, šoupnete do dodávky, vyložíte v paddocku a brousíte slidery na trati. A nadáváte, proč zaboha nedokážete jet Brno rychleji, než "00:02:xx.xxx"
B94o63h37u98m61i74l 86S76t74e61j84s36k62a10l
"Asistent pro podřazování umí střílet mezi kvalty pekelné meziplyny."
To fakt nevím co si pod tím představit...
D19a36v41i20d 91K84o83r95b40a19č86k52a
Autor se asi snaží říct, že pokud podřadíte bez spojky, elektronika příslušně "vrkne" plynem, aby nedošlo k nadměrnému brzdnému účinku motoru a hrozícímu zablokování zadního kola.
D82a98v85i75d 42K86o29r75b25a13č91k53a
- O tom quickshifteru pro řazení směrem dolů jsem nevěděl, na 675R mám jen tradiční pro směr nahoru. A s překvapením jsem zjistil, že už je to u superbiků normálka (S1000RR, Panigale...)
- Vozit na "Blejdu" spolujezdce? Tak snad už nejsme na konci devadesátek, ne? Navíc, ať si říká kdo chce, co chce, stejně je to okruhovka, zbytek je balast.
M15i32r28e68k 79G91a25j36e59r
Motorkam sice nerozumim, ale kdyz si prelozim HSTC do cestiny, tak nedostanu " systém volitelné kontroly trakce ", protoze trakce se anglicky rekne traction a naopak torque znamena kroutici moment. A podle popisu, ktery je v clanku dost podrobny, jde opravdu o pocitacem rizeny kroutici moment a s prilnavosti pneumatik, tedy trakci, to nema nic spolecneho. Za vsechny ctenare ale za clanek dekuji, musel dat hodne prace.
R13a79d14a83n 30K75u40b84a97n32t
Že by se trakce řešila snížením kroutícího momentu?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...