Diskuze

KOMENTÁŘ: Hon na čtyřkolové čarodějnice může Německu uškodit

Německé automobilky byly na koberečku v Berlíně. Na takzvaném dieselového summitu se daly svorně na pokání: svolají do servisů pět milionů aut a pokusí se je upravit tak, aby méně kouřila. Autoprůmysl je jedním z pilířů německé ekonomiky. Teď je na pranýři.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V porovnaniach mi chýbajú Fabie a futbalové inriská! Ako to má potom bežný smrteľník porovnať?:-P

0 0
možnosti

Koukám Dvořák zase perlí.

V pár větách napsat hned několik lživých prohlášení, to se jen tak nevidí.

Díky redaktorům jako je Dvořák se z auto. idnes stává stejná žumpa jako z auto.cz.

Srovnávat lodě s auty ke klasické manipulování s fakty. Doufám, každý inteligentnější člověk než Pan autor Dvořák chápe, tyhle 2 fakta nelze spojovat. Ano lodě na moři mají obrovské emise jedů asi větší než auta, ale to nic nemění na faktu, že tam kde žijeme tj. ve městech, jsou auta jedním z největších znečišťovatelem. Při smogových stavech i hodně přes 60% jedů vypouští auta. Vysvětlete jinak lidem proč se jim hůř dýchá, proč města vydávají zákaz vjezdu aut, proč si lidi nechtějí u hlavních silnic otevírat okna...

Další lež o otěru obložení brzdových destiček. U elektromobilů jsou minimální protože elektromobily klasické brzdy používají velmi zřídka a většinou tyhle brzdy vydrží celou životnost auta, vymění se jen kvůli tomu že zreznou. Elektromobili brzdu hlavně motorem!

No a do třetice. Opět ukázka klamání čtenářů na základě různých faktů. Německo sice odstavuje JE, ale to je proces, který trvá už hodně dlouhou dobu a bude ještě několik desetiletí trvat. Stejně jako proces odstavování uhelných elektráren. To že to nejde najednou je každému kdo má trochu rozumu jasné. A díky tomu že se tyhle dvě věci spojili dohromady (odstavování JE a uhlí) dochází k "DOČASNÉMu" většímu podílu uhelných elektráren! Ale stačí se podívat do plánů a hned je jasné že uhelné elektrárny se odstavují také nyní hlavně ty staré a v nejbližších letech se budou vypínat další. Ale opět to nejde hned najednou bude to trvat desítky let.

Ale co je nejdůležitější, oni už začali!

My stojíme a nemáme žádný plán my budeme ty úhly stavět a budeme dál dýchat ty jedy z těch komínů.

Už teď je podíl uhelných elektráren okolo 50% takže elektromobili jezdí na elektřinu minimálně děleno 2. A protože se tento podíl bude stále zvyšovat bude elektromobil jezdit stále na"lepší" palivo než spalovák, protože u něj už nic zlepšovat

2 2
možnosti

J78a22n 93J73e85n75i81c

11. 8. 2017 12:03

Částečně lze souhlasit, ale taky ujíždíte na druhou stranu. Až někdo spočítá cenu nabíjecích stanic a energiii nutnou k jejich výrobě a instalací, tak se možná budete divit. Přístavy lodí jsou obvykle v obrovských aglomeracích. Tam žijí lidé a ty obrovské lodě zrovna startují v těchto přístavech. Vřele doporučuji kouknout jednou, víc ke změně názoru potřebovat nebudete...

Že nelze nic zlepšovat na spalovacích motorech? To víte že lze. Když snížíte o 20% spotřebu, tak o stejnou část snížíte výfukové škodliviny...

Možná už to nevíte, ale dost lidí si láme hlavy, co s použitými baterkami z elektromobilu. Energie potřebná na recyklaci/likvidaci je značná.

Suma sumárum jsem neviděl solidní studii, která by řekla, že elektromobily z globálního pohledu jsou lepší/zdravější než současná auta. Jo a taky by mne zajímal vliv na lidské zdraví pocházejícíz elektromagnetického znečistění...

Spíše v současné honbě proti dieselům vidím snahy o obrovské lobby. Prostě Německo se vydalo nějakou cestou a zbytek EU bude následovat... Oni mají náskok, tak se na tom navíc napakujou a o to přece jde především...

0 0
možnosti

eu-a její hnusný korupční a byrokratický aparát je jak sicilská chobotnice!!je to mafie-jhe třeba ji zlikvidovat-v UK už začali!!

3 0
možnosti

J56a84n 56J54e26n80i21c

11. 8. 2017 12:04

Díky, napsal jste to vystižně, já k tomu potřeboval mnohem více písmen :-)

0 0
možnosti

Proč pořád prosazují naftu do osobáků, když máme i jiné možnosti?

1 1
možnosti
Foto

Pane povídkáři Dvořáku já myslím že pravda se musí hájit a podvody trestat !! A jestli to uškodí je věc následná zrovna tak jako jim neoprávněně prospívalo podvádění ! Nemůžeme si vybírat jen tu pravdu která nám neuškodí:-/

2 0
možnosti

V13í74t 55O66ž47a73n38a

4. 8. 2017 14:41

"Jedna obří nákladní loď zatíží životní prostředí více než 50 milionů osobních automobilů, spočítali v Dánsku."

Spočítali v Dánsku před 8 lety a dnes už to neplatí, protože i na moři se zpřísnily emisní požadavky!

Elektromobily brzdí rekuperací, pevných částic z brzdové obložení je u nich o 90% méně.

5 2
možnosti

Emisní požadavky se zpřísnily, ale jenom v pobřežních vodách.

3 0
možnosti

V USA, Japonsku, Astrálii se diesely nechytaly. Proč? Měli daleko přísnější limity na emice potenciálně kancerogenních NOx.

Víme, jakou pozici mají Němci v EU. Takže se nedivme, že EU měla limity vyhovující německým a francouzským rakovinometům.

Až zkušenosti z USA, Japonska a vědecké poznatky o škodlivosti zahnaly EU do kouta a musela měnit limity. A ejhle - prozření.

1 2
možnosti

J49a69n 46C12h29o60b18o85t

4. 8. 2017 8:38

Škoda, že autor zni asi tak stejnémě objektivně, jako Jiří X Doležal. To se to míchají polopravdy, když má člověk za sebou "pravdu" a "dobrý účel".

Jenže ono to je prozaičtější.

Splnit ony normy jde, několik testovaných vozů to zvládlo. To dokazuje, že to prostě jde. Jen chtít a neinvestovat energii do vývoje podvodů. Zvládl by to i můj Sharan, kdyby se VW nerozhodl, že prostě nebude stříkat močovinu za 50 centů za litr.

Náhle zrušit diesely nikdo nechce. Jen jsou lidi naXraní, když jim automobilka sprostě lže, prodá jim auto se SCR a tu pak vypne.

Emise z lodí jsou jistě obrovské, ale lidi, žijící kolem dálničních křižovatek mají z oxidů dusíku astma a rakovinu plic. Kdo jim půjde vysvětlit, že mají být rádi, že nečuchají komín záoceánské výletní lodi?

Smutné je, že německá politika opravdu zobe autoprůmyslu z ručky...jako hlavní řešení zcela vážně navrhují pobídky na obnovení vozového parku. Existuje ještě větší výsměch? Vezměte své nové vozy, prodejte jen do Bulharska nebo nechte sešrotovat a kupte si nové, které budou podvádět jinak. Odměňte automobilku za podvod vyšším obratem. Zatěžte životní prostředí zcela zbytečně vyhozenými nákladně vyrobenými vozy a nechte vyrobit další...

3 2
možnosti

K lodím - kolik taková loď veze tisíců tun nákladu a na jaké délky? To porovnání je nonsens. A navíc kdyby jsme nemuseli mít banány z Ameriky, jiné ovoce z Asie, hromady čínského prádla, tak by ty lodě nejezdily.

Jinými slovy - za lodě může náš konzum, emise na tunu a km přepravovaného zboží na lodích jsou daleko nižší než u OA:

1 3
možnosti

Ekoteroristům u stolu, co o tomhle všem rozhodují, je celá ekologie taky u zadku, chtěj poroučet větru a dešti, nic víc. Nemají vůbec žádnou znalost fyzikálních zákonů a už vůbec ne zákona zachování energie.

4 1
možnosti

J96a35n 96A28m78b56r26o77ž

4. 8. 2017 6:53

Já tomu nerozumím ;(... Na světě je čím dál víc aut. Proč by měli přijít o práci lidi, kteří dělají diesely? Tak snad začnou dělat benzíny a jiné pohony, když je čím dál větší poptávka. (Ekologie je mi u prdele, ale některé argumenty v článku nezvládám...sem hloupej)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...