Diskuze
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut
Děkujeme za pochopení.
P60a83v32e59l 37S31o48u60r30a18l
Osobně si myslím, že Elektromotor jako pohon, do budoucna ano, ale baterie-akumulátor, jako zdroj energie, je slepou uličkou a automobilky se účastní vývoje elektromobilů aby něco nezaspaly a nebyly mimo.
Zřejmě by se musely natáhnou úplně nové přívody elektřiny na sídliště, což také nebude úplně jednoduché.Stát by si určitě také nenechal unikat v dnešní době jistý zdroj ze zdanění paliv a tím by se náklady na provoz postupně srovnávaly.
Myslím že budoucnost ve zdroji energie pro automobily (elektomobily) bude v palivových článcích nebo nějaké rychlé alternativě doplnění energie např. přečerpávání elektrolytu atd.
J42i69ř96í 38S56c69h95w59a24c70h
ceny baterií potažmo aut budou postupně klesat, cena energii postupně stoupat. Konečný stav? Asi stejný jako dnes. Jen toho smradu na ulicích bude mnohem méně.
M76a69r97t24i41n 69B39a31r43t10e62k
Palivové články se mimo Asii prakticky neprosadily. Neexistuje infrastruktura. Kdysi v době kdy benzín byl drahý a baterie nedostupné měly vodíkové články smysl. Dnes už tomu tak není. Cena benzínu klesla a především cena baterií klesla 10x za posledních 10 let a tento trend bude pokračovat. Za dalších 10 let budou mít dojezd 500km běžné vozy střední třídy a zde potřeba vodíkových článků úplně pomine. Dnes už i asijské automobilky ukončují vývoj nových vodíkových automobilů a přechází na baterie.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha