Diskuze

Škoda ve Frankfurtu představuje plány na elektrickou budoucnost bez řidiče

Přesně v poledne představila v autosalonové premiéře ve Frankfurtu Škoda Auto svou letošní nejdůležitější novinku. SUV jménem Karoq vstoupí do prodeje v Česku v půlce října. Druhým lákadlem české značky je koncept elektrického SUV Vision E, který naznačuje, jak by mohl vypadat sériový elektromobil od Škody, který má vyjet v roce 2020.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J77i67ř86í 79T32e38p70r

12. 9. 2017 16:13

Proč má auto "zaslepenej chladič" když za ním žádnej moto není?

Protože jak jsem nedávno četl, tak nějaká EUsměrnice nařizuje vysoký čumák auta kvůli ochraně chodců. Poprvé jsem se s touto informací setkal u nového Citroenu, ale jak si všímám dalších aut, tak fakt výrobce aut k tomu donutili. Zkosený čumák je prej z nějakého důvodu strašně nebezpečnej.

0 0
možnosti

Ten důvod je jasný - náraz směřující do oblasti stehen a kyčlí snižuje riziko fatálního úrazu hlavy. nízký čumák chodci podrazí nohy a ten nekontrolovaně padá na kapotu a hlavou naráží do oblasti sloupků a čelního skla. Vysoký čumák chodce odhazuje vpřed.

0 0
možnosti

J22a57n 83Š96p46a54t50n91ý

12. 9. 2017 16:05

fotka E-visionu je fakt luxusni, fotograf mel asi dobrej matros ... bejt majitel skodovky, tak jsem nadsenej :)

0 0
možnosti

Kdo tam vymýšlí tyhle přitroublý názvy?

2 0
možnosti

At se zameri na elektromobily s ceskymi baterkami .... s ridicem jeste nejakou dobu vydrzime ..

0 0
možnosti

No, je to hnusný, a navíc elektro. K čemu to je?

Nechápu, proč musíme předstírat, že elektroauta jsou to pravý ořechový. když každý ví, že v tom budoucnost automobilismu není.

2 1
možnosti

R22a68d26e22k 56H33o13d29a87ň

12. 9. 2017 15:24

Mě by jen zajímalo, jak v té "elektrické budoucnosti" budeme nabíjet. Protože počet lidí kteří mají k dispozici RD s garáží není moc velký, a ten zbytek prostě nemá jak. Pokud máte v garáži 230V/16 A, znamená to 3,7 kWh, tzn. 4-6,75 hodin v závislosti na "spotřebě" elektromobilu při zanedbání ztrát na 100 km dojezd. To teoreticky sice stačí, ale jednak třeba garáže u nás u domu nemají ani těch 16 A, navíc mám podezření že kdyby zkusili dobíjet všichni naráz, stejně by vyletěl jistič.

A ono se to moc zlepšovat nebude, protože efektivita elektromobilu se nemá moc kam posunout. Pro lidi z paneláku je tohle samozřejmě passé, ti nemají dobíjet kde, a ani dobíjet mít nebudou.

4 1
možnosti

A to neni vsechno. Dalsi problem je, ze tu dodatecnou zatez neunesne prenosova soustava. Pokud by vsichni meli mit auta pouze na baterky, bude nutne prenosou soustavu brutalne posilit, a to bude stat stovky miliard, a navic proti budovani novych vedeni vysokeho napeti budou samozrejme protestovat ekoteroriste. Elektrina se neda rozvazet cisternama, jako palivo.

A dalsi problem samozrejme je, ze tu elektrinu bude nutne nekde vyrabet.

3 1
možnosti

Většinou se stává, že v konceptu /prototypu, nebo následně na výstavě to auto vypadá skvěle a pak z toho vyleze reálně tuctovka. Tohle vypadá tuctově už na výstavě, tak se trochu děsím... :-/

3 0
možnosti

šqoda karoq, kodiaq, rapiq, oqtavia, qabia, citiqo

co maj furt f tý boleslavi s tím nepoužitelným písmenem, co se tak blbě píše a eště hůř čte...

2 0
možnosti

To Q je spojený s tím í kvé, simply klevr.

1 0
možnosti

To nebude fungovat. Je to totiž politický projekt protlačovaný shora. Vše co se doposud ujalo přišlo zdola, rozšířilo se to, protože to lidé chtěli a byli ochotní za to platit. Můžeme začít žárovkami, prvními auty a skončit třeba internetem.

0 1
možnosti

J83a90n 70Š89p29a55t98n23ý

12. 9. 2017 16:03

sorry, ale první auta si kupovali lide zdola? tomu neverim ... zacinali bohaci, stejne jako dnes s elektřinou ...

0 0
možnosti

Zase gazík. Pořád nechápu kde se bere tolik myslivců. Kdyby raději oprášili Vision C jedinou skutečně pěknou škodovku.

5 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...