Diskuze
Škoda ve Frankfurtu představuje plány na elektrickou budoucnost bez řidiče
Děkujeme za pochopení.
J77i67ř86í 79T32e38p70r
Proč má auto "zaslepenej chladič" když za ním žádnej moto není?
Protože jak jsem nedávno četl, tak nějaká EUsměrnice nařizuje vysoký čumák auta kvůli ochraně chodců. Poprvé jsem se s touto informací setkal u nového Citroenu, ale jak si všímám dalších aut, tak fakt výrobce aut k tomu donutili. Zkosený čumák je prej z nějakého důvodu strašně nebezpečnej.
M90i71c81h71a57l 65F65r11ý21d83a
Ten důvod je jasný - náraz směřující do oblasti stehen a kyčlí snižuje riziko fatálního úrazu hlavy. nízký čumák chodci podrazí nohy a ten nekontrolovaně padá na kapotu a hlavou naráží do oblasti sloupků a čelního skla. Vysoký čumák chodce odhazuje vpřed.
J22a57n 83Š96p46a54t50n91ý
fotka E-visionu je fakt luxusni, fotograf mel asi dobrej matros ... bejt majitel skodovky, tak jsem nadsenej :)
V26á12c84l78a25v 58D68o37k77s17a31n21s83k67ý
Kdo tam vymýšlí tyhle přitroublý názvy?
T56o54m17a86s 21S35v64o34b40o74d42a
At se zameri na elektromobily s ceskymi baterkami .... s ridicem jeste nejakou dobu vydrzime ..
P93e95t90r 90U80t30ě42k39a40l
No, je to hnusný, a navíc elektro. K čemu to je?
Nechápu, proč musíme předstírat, že elektroauta jsou to pravý ořechový. když každý ví, že v tom budoucnost automobilismu není.
R22a68d26e22k 56H33o13d29a87ň
Mě by jen zajímalo, jak v té "elektrické budoucnosti" budeme nabíjet. Protože počet lidí kteří mají k dispozici RD s garáží není moc velký, a ten zbytek prostě nemá jak. Pokud máte v garáži 230V/16 A, znamená to 3,7 kWh, tzn. 4-6,75 hodin v závislosti na "spotřebě" elektromobilu při zanedbání ztrát na 100 km dojezd. To teoreticky sice stačí, ale jednak třeba garáže u nás u domu nemají ani těch 16 A, navíc mám podezření že kdyby zkusili dobíjet všichni naráz, stejně by vyletěl jistič.
A ono se to moc zlepšovat nebude, protože efektivita elektromobilu se nemá moc kam posunout. Pro lidi z paneláku je tohle samozřejmě passé, ti nemají dobíjet kde, a ani dobíjet mít nebudou.
K57a78r10e98l 54N11o39v88o58t43n25y
A to neni vsechno. Dalsi problem je, ze tu dodatecnou zatez neunesne prenosova soustava. Pokud by vsichni meli mit auta pouze na baterky, bude nutne prenosou soustavu brutalne posilit, a to bude stat stovky miliard, a navic proti budovani novych vedeni vysokeho napeti budou samozrejme protestovat ekoteroriste. Elektrina se neda rozvazet cisternama, jako palivo.
A dalsi problem samozrejme je, ze tu elektrinu bude nutne nekde vyrabet.
Z37d90e70n20ě45k 30F62l76i45n95t86a
Většinou se stává, že v konceptu /prototypu, nebo následně na výstavě to auto vypadá skvěle a pak z toho vyleze reálně tuctovka. Tohle vypadá tuctově už na výstavě, tak se trochu děsím...
M88i80c53h54a86l 37F94r40ý86d32a
šqoda karoq, kodiaq, rapiq, oqtavia, qabia, citiqo
co maj furt f tý boleslavi s tím nepoužitelným písmenem, co se tak blbě píše a eště hůř čte...
L44u46d82ě95k 42N93ě50m89e60c
To Q je spojený s tím í kvé, simply klevr.
J90a71r98o24m13í30r 97H16l76u35b70e35k
To nebude fungovat. Je to totiž politický projekt protlačovaný shora. Vše co se doposud ujalo přišlo zdola, rozšířilo se to, protože to lidé chtěli a byli ochotní za to platit. Můžeme začít žárovkami, prvními auty a skončit třeba internetem.
J83a90n 70Š89p29a55t98n23ý
sorry, ale první auta si kupovali lide zdola? tomu neverim ... zacinali bohaci, stejne jako dnes s elektřinou ...
M93a27r55e92k 92K54u87m23p12r36e21c85h84t
Zase gazík. Pořád nechápu kde se bere tolik myslivců. Kdyby raději oprášili Vision C jedinou skutečně pěknou škodovku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...