Diskuze
Lepší výhled z SUV je pověra, potvrdil test
Děkujeme za pochopení.
V60í55t 19K38o40u39b98a
Je logické, že když chlap s rameny širokými 75cm sedí téměř uprostřed 1,2m širokého vozítka, má lepší přehled při pohybu "na těsno", než když sedí v levé polovině 1,7m širokého korábu. Otázkou je, zda do takového vozítka naložím rodinu, výbavu na dovolenou k moři, či náklad zboží. Každý si prostě koupí co mu vyhovuje a co využije. Pochybuji, že by si někdo koupil SUV jen z důvodu, že sedí o kousek výš.
M40i12r11o78s58l43a25v 36S65t18e55i29n42e63r
Yeti mně získal právě tím velkým oknem vzadu. Mám tam nalepenou plastovou čočku, takže vidím 50 cm za nárazník.
Samozřejmě je praktické i ultrazvukové sledování vzadu, ale třeba chodce tím neodhalím, na parkovišti mi často někdo vběhne do dráhy s nákupním vozíkem, ač vidí, že couvám z parkoviště. Fresnelova čočka mi znázorní prostor za autem v úhlu asi 120°.
Novější SUV mají vzadu mnohem menší okénka , ty se bez kamery neobejdou.
T67o97m54á77š 41Z32e95m64a76n
Můžu srovnat Forestera SG (ten starší, co vypadá jak Felicie) a Passata..
Z forestra je díky tenkým sloupkům, výbornému prosklení a obrovským zrcátkům vidět o dost lépe.
Takže to asi neplatí univerzálně.
M29i12c82h44a39l 70J61a14r75o45š
Já mám asi nejlepší výhled na kole, a to dopředu i dozadu, patník vidím do 5 cm (když na něj spadnu). Sloupky při výhledu ani nevnímám.
J78i39n55d80ř58i25c75h 54Š86k42o22p90e69k
to odpovídá zjištění z provozu, kdy nemalý počet SUV jezdí prostředkem silnice. Ideál je, když SUV si pořídí řidič/řidička s minimálními zkušenostmi s řízením, mizerným odhadem a pak jsou věci typu jízda prostředkem, parkování přes dvě místa pro ně standardem
H91o56n63z59a 98T17a13r
USA Pocet přejetých dětí se zvyšujícím se počtem velkých osobních automobilů stoupá
The Danger In Front Of You: Bigger Vehicles Create Deadly Blindspot For Kids
M75a35r80e76k 75J97a84n64e13č14k78a
Ale no tak, nepomlouvejte SUVčkářům jejich hračky To přece nevadí, že to má díky obřím sloupkům pidi okénka, přes které je mnohdy prd vidět, kamery to pořeší, ale když se do SUV tak krásně leze. Pravda, akorát se blběji myje střecha, ale to zase pořeší myčka. Tak ať někoho nenapadne náhodou vyvracet i tento pádný důvod pro SUV, protože co na tom, že si člověk mnohdy při tom skvělém nastupování a vystupování zašpiní kalhoty, to prostě k tomu patří, což mi břichoplaci zvyklí na co nejlepší kontakt s vozem a vozovkou nemůžeme pochopit Nicméně tahle móda neprakticky malých okének a zpětných zrcátek spíše na okrasu dorazila už i do standardních vozů, bohužel.
M18a31r64e38k 41H89r86u74b20y
SUV je vhodne predevsim pro starsi rocniky, ktere maji problem se ohnout pri nastupovani. Pro zdrave jedince to smysl postrada.
J61a95n 72S69t40e97h62l79i81k
Řekněme na rovinu , že nová auta si kupují starší lidé , co na to maj . Novomanželé jsou rádi za ojetinu . No a starším lidem se lépe nasedá do vyššího auta . Zároven preferují bezpečnost a tedy i větší auto . Ono přeci jen je rozdíl , když vás nákladákem drcne do fóbie nebo větší dodávky
P72a59v71e50l 17J58e45ř17á24b79e39k
Tak ty náklaďáky drcají do aut od rána do noci a od noci do rána.
SUV je móda, kterou si každý kdo po ní touží si zdůvodní.
I67v96a43n 40B93u53b70l52a
Kdysi se výhled hodnitil, zda řidič vidí všechny čtyři rohy auta.
A44n85t21o19n54í51n 17S15e22b44e85r91a
SUV si koupí jen debil semletý marketingem. Ti chtřejší ví, v jákem autě se jezdí nejlíp...
M42a44r33e13k 92M36a11l71ý
Jde nejen o to, v jakém autě se nejlípe jezdí, ale i o to, jaké auto nejlépe vyhovuje požadavkům majitele (rodiny) a jaké auto se cenově vejde do rozpočtu. Někomu z toho vyjde SUV, jinému sedan, kombi a dalšímu kabriolet
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“, který právě před 30 lety osiřel
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...