Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

JAK SE ZMĚNILA AUTA: Voňavé trabanty, rumunský šmejd, československý hit

Čím jsme jezdili kdysi a jakými auty se vozíme dnes? Čtěte závěrečný díl našeho seriálu, jak se změnil český motorismus za uplynulé čtvrtstoletí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P32e60t87r 32B43á96č90a

17. 12. 2017 18:17

Nechce se mi to cist, jeslti je rumunskym smejdem nazyvana Dacie, tak jednoznacny souhlas a pridal bych k tomu i skodovku, snad krome superb, ktery bych si sice v zivote nekoupil, ale aspon to nejsou takovy tuctovy obludy jako vsechno ostatni.

0 0
možnosti

P53e13t48r 22Č60e48r17m61á28k

17. 12. 2017 19:34

Je to ještě horší - olcit. Proti tomu byla i ta dacie rumunskej bavorák ;-D

2 0
možnosti
JK

Velorex a pětačtyřicátiny ? 8-o To přidejte tak 20 let.

0 0
možnosti
PR

P29a11v36e47l 49R92y62š83k95a

16. 12. 2017 15:15

No a naši prapředci jezdili s koňským povozem, žralo to trávu a trochu to i smrdělo.V létě byli na čerstvém vzduchu a v zimě museli topit rumem.Srovnávat auta z dřívější doby s dnešními, případně je až zesměšňovat je nesmysl.

7 0
možnosti
TT

No, vlastnictví Trabantu vzbuzovalo úsměšek už před 40 lety, celkem oprávněně. A Němci natočili hned po převratu komedii s Trabantem v hlavní roli - Go Trabi Go.

1 0
možnosti
RB

Příšerná slátanina tenhle článek. Navíc plný nesmyslů. Voňavý trabant, už to mluvizza vše....

5 1
možnosti
ML

M28a20r34t10i66n 68L64a62c14o

16. 12. 2017 14:00

Tak mne trabant vonia. Ale som zaujatý, takmer denne na ňom jazdím.:-)

Fanúšikovia motoriek, parných lokomotív a motorov všeobecne by vám potvrdili, že ten ich koníček vonia.

3 0
možnosti
Foto

R72o88m81a41n 69K10o39z69e18l

16. 12. 2017 11:52

Naši měli trabanty a Oltcity, s Oltcitem jsem jezdil až do roku 2012 a nebyla to taková hrůza. O trabantech se to říct nedá - tam to věčně nešlo nastartovat (naši bydleli na kopci, naštěstí) nebo to jelo jen na jeden válec, leckdy nešlo odemknout, nešly zavřít dveře..prostě to bylo dost odbyté a ve Světě motorů byla spousta článků a rad, jak to autu trochu přiblížit, když tom ve fabrice moc nedali. A nespočítám, kolikrát táta volal, že někde zůstal s trabantem viset a potřeboval by odtah. Je ještě zajímavé, že trabant, jak ho známe, tak měl skončit už v roce 1967 a v roce 1985 byl stopnut jejich dovoz k nám, kvůli emisím.

1 4
možnosti
ML

M73a52r24t85i30n 68L16a74c24o

16. 12. 2017 14:15

Prepáčte, ale natrieť svojich rodičov, že nedokázali prevádzkovať najjednoduchšie auto histórie, na ktorom sa takmer nemá čo pokaziť...:-/Tatko mal, bez urážky, obe ruky ľavé. Trabant "smrdí", je pomalý, do kopcov nevládze, nekúri, hrdzavie, ale spoľahlivý, pri aspoň občasnej údržbe, je.

8 0
možnosti
DK

Naprosto odfkláknutý článek. A to, že se Favorit mohl srovnávat se zahraniční konkurencí? Tak možná s Oltcitem a Dacií. Ale technicky byl 20 let za VW, Oplem, Peugeuotem atd.

11 8
možnosti
VM

nepřehánějte, oproti VW Polo druhé generace to nijak zaostalé nebylo, stejně tak proti dalším autům z 80. let. Kdyby ho dokázali začít prodávat o 2-3 roky dřív, nemusel se vedle své konkurence vůbec stydět. Smůla navíc byla, že v letech 87-88 bylo prodáno poěrně málo kusů, a v letech 89-90, kdy začal být dodáván opravdu masově, už opravdu byl o generaci pozadu. Ale těch vašich 20 let je naprostý blábol.

7 1
možnosti

Favorit - "Moderní auto, které se mohlo směle rovnat se západní konkurencí". Tahle věta na začátku mně potvrdila, že nemá cenu číst dál. Autor je trochu mimo mísu.

9 4
možnosti
RK

Pokud budete brát jako konkurenci VW Golf 1, tak ano, poměřovat se s ním mohla.

4 0
možnosti
VM

Dost odfláknutý článek... Rv

1 0
možnosti
DV

"Voňavé trabanty"

Otec do toho lial technicky benzín a nejake sajrajty. Auto fungovalo, ale ten smrad!

;-O

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak

25. dubna 2024

Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč