Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

STK opět zpřísnily. Na emisních testech jdou po filtrech pevných částic

Na STK, respektive stanicích měření emisí (SME) letos citelně zhoustlo ovzduší. Jsou totiž nově on-line napojeny na systém ministerstva. Těžkou hlavu proto mají především majitelé a provozovatelé dieselů, které byly již z výroby osazeny filtrem pevných částic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

V51í60t 75K71o26u75b72a

4. 4. 2018 15:07

Všechno krásné, když ale testem neprojdou 2 z deseti náhodně otestovaných nových vozů z výroby, je něco špatně. Měřit kouřivost motoru při otáčkách, kterých v provozu nikdy nedosáhne je zhovadilost, navíc to nesvědčí ani samotnému motoru.

0 0
možnosti
AP

Očividně jsou špatně vyrobeny.

0 0
možnosti

Zbytečná buzerace majitelů aut

a vyhazování prostředků na modernizaci STK.

Především je potřeba podpořit výrobu aut na elektřinu. Odpadnou motory i výfuky. Po pravdě jejich výroba měla být jednodušší a levnější. Kdyby se našel náš výrobce, bylo by to nejlepší.

Do deseti let by se měly ty smrdící auta téměř vytratit. Není třeba brečet, už teď je to na silnicích lepší, než to bylo. Není proč přehánět.

0 0
možnosti

sice odpadnou výfuky a motory, ale jaksi vyvstane nutnost výroby baterií (ta není ekologická, ani energeticky nenáročná) a nutnost výroby elektřiny

0 0
možnosti
AM

Neviem kedy to ľuďom konečne dojde, ale vzduch na Zemi je spoločný - a nedá mi nespomenúť, to čo už niekoľko krát prešlo médiami t.j. 15 najväčších lodí vyprodukuje toľko emisií čo milióny automobilov . Celá európa je len kvapka v mori! Napr. len námorníctvo USA má spotrebu ropy - t.j. minimálne aj emisie ako celé Nemecko! Aký má teda význam merať emisie na prťavých automobiloch, ktoré sú X-krát čistejšie ako lodné motory, lietadlá a pod. Celé je to absolútny nezmysel a len umelo znižuje konkurencieschopnosť Európy, ktorá aj tak ide dole vodou.

1 0
možnosti
DS

Super, ještě učinně postupovat proti dobytku spalující petky hnědé uhlí a jiné jedy a bude v této zemičce dobře.

0 0
možnosti
BD

A blíží se doba, kdy si koupíme auto s plnou nádrží, vylítáme ji a šup recyklace.

2 1
možnosti
JK

J88a67n 64K66r49p84e28c

28. 2. 2018 0:51

v tom videu jsou auta s palujici olej. bud jde primo do valcu (typicky vydrene vlace/krouzky nebo netesnici tesneni driku ventilu) nebo proteka vychechlanym turbem a hori ve vyfukovem vedeni.

0 0
možnosti
PM

Máš pravdu, přecedo. :-)

BTW, všichni ti černodýmové s vykuchanými filtry by si měli povinně čistit výfuk:

https://www.youtube.com/watch?v=MJ8d9003SFE

0 0
možnosti
RH

"renovovaní nezávislí autoopraváři" = ;-D

2 0
možnosti
RC

renovovaní stejně, jako ty filtry

0 0
možnosti
LG

Další rána pro diesel. Myslím, že to nebude tak dlouho trvat a modla TDI zcela zmizí...

1 4
možnosti
PM

P90e94t88r 39M12i19c83h10a89l

27. 2. 2018 20:38

Jestli to vyžene ze silnic dýmovnice s vykuchanými filtry, jsem všemi deseti pro. Obávám se ale, že jak je u nás dobrým zvykem, poctivý člověk ostrouhá a vykukové budou čadit dál.

6 3
možnosti

Právě, je to jen cesta jak vytáhnout z kapes klientů více peněz, na reálný stav na silnicích to bude mít minimálmí vliv.

2 0
možnosti
IN

Filtr je treba po koupi noveho auta vybrat a pred stk ho tam zase vratit. Neni to tak tezky a pri tech cenach se to vyplatii i s cistenim potrubi.

3 2
možnosti
PM

P84e61t95r 91M21i24c93h94a94l

27. 2. 2018 20:39

Už aby byly kontroly za provozu. Kdo má za tím dýmem jezdit?

1 2
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...