Diskuze
Šéf Tesly vtipkoval o bankrotu firmy, krach je ovšem nebezpečně blízko
Děkujeme za pochopení.
M58i78c90h40a49e42l 28K21r55u54e51g35e42r
Nejdriv si prectete zkusenosti majitelu e-aut obecne a pak mudrujte...
J22a74n 98V59á46c69l26a68v81í84k
V pohodě, prorok promluví a věřící pošlou další peníze.
Navíc v průběhu roku poletí do vesmíru Dragon s posádkou, tak tam dají sedačky z Modelu 3 a označí to za vesmírnou technologii nebo tak něco.
P95e34t33r 60H58a64r42i88p34r49a91s15a12d 89H13a48j16i65č
Mně se líbí, jak se dá s úplně stejné výsledky interpretovat úplně jinak. Stačí pár slov typu: sekta Tesly, fiasko, před bankrotem...
Musk vyrábět 20 tisíc trojek měsíčně, nyní se horko těžko dostává přes třetinu tohoto objemu. V uplynulých dnech obeslal zaměstnance e-mailem, ve kterém jim oznamuje, že se automobilka blíží k překročení dvou tisíc vyrobených Tesel 3 týdně. V polovině roku by se pak chtěl dostat k pěti tisícům kusů týdně. To je jednoznačné fiasko.
Zdroj: https://auto.idnes.cz/tesla-elon-musk-0id-/automoto.aspx?c=A180406_144139_automoto_fdv
Npříklad výše uvedená citace. Třetina z 20 000 je 6 666.6 takže ano 8 000 je oparavdu víc jak třetina.
Půlroční zpožděnínení sice příjemné, ale fiasko to zatím není. Víme sami, jak to vypadá s vývojem mobilů SW ap.
Kdo si chce přečíst podle mého názoru mnohem objektivnější posouzeni: https://connect.zive.cz/clanky/tesla-vyrobila-rekordni-pocet-elektromobilu-spuvodnimi-plany-je-ale-stale-pozadu/sc-320-a-192530/default.aspx
H56o36n69z82a 53T56a77r
Tesla potvrdila rekordní výrobu, Model 3 nejprodávanější elektromobil v USA
Tesla aktuálně vyrábí přes 2000 elektromobilů Model 3 týdně
http://www.hybrid.cz/tesla-potvrdila-rekordni-vyrobu-model-3-nejprodavanejsi-elektromobil-v-usa
L64u49d82ě80k 50Š39i84š68á50k
Já teda mam už 5. měsíc objednanou Škodu a taky nevím kdy ji dostanu. Původně to mel byt unor... Takze ani německé automobilky nejsou schopny rict presne, kdy vuz dodaji.
A45n55t32o79n69í18n 12S48e33b64e39r17a
Ja objednal auto 09/2017 a rekl jsem ze 20.unora 2018 jedu na lyze do rakouska a auto chci mit. Pani potvrdila ze urcite a koncem ledna 2018 jsem ho mel se znackama a vse vyrizene. Jeste jsem ho stihnul I zajet. Ano I dneska se doporucuje prvnich 1000 jezdit v klidu, netocit a vyhnout se dalnicim.....
G72e19o55r97g 62K60o22m54b25e23r79e75c
Model X - tyden stara nehoda (ridic neprezil) auto vyhorelo
A81n92t24o58n18í82n 20S16e46b61e54r57a
Majitele tesly jsou fanousci, co se umi zapalit pro vec....
P25e36t95r 47K34o30n58d88e26r70l91a
Článek plný nesmyslů, polopravd a lží. Např.že Tesla nemá vývojové zázemí, o čemž svědčí minimum patentů. Autoři článku Šidák a Dvořák jsou buď trochu "jednodušší" lidé a o Tesle nic neví, anebo chtějí Teslu za každou cenu pomluvit. Tesla patentů mnoho nemá, protože je v zájmu rozvoje elektromobility dala k dispozici zdarma. Stačilo by, aby si patentovala množství malých baterií v podlaze a neměla by nikdy konkurenci. Dneska všechny velké automobilky začínají s výrobou EV tak, že koupí Teslu, rozeberou do šroubku, okopírují co se dá, navrhnou svou kastli a mají vystaráno. Jsou horší než Číňani. Další lež je, že se modely S a X prodávají čím dál méně. Kde na to duo Šidák a Dvořák přišli? Další polopravda je, že Tesla pod Muskovým vedením ztratila 5 miliard na akciích. Ale o kolik před tím akcie vzrostly se už autoři nezmínili. Mimochodem, on někdy Teslu vedl někdo jiný než Musk? Už se mi ani nechce psát dál, tak snad jen zmíním, že Tesla nejsou jen EV, ale i výroba batérií, solárních střešních tašek, atd. A ty peníze nejsou někde "utopené", ale jsou investované mj. na stavbu obřích továren na batérie či sítě supernabíječek.
J75o93s52e40f 50Š54o32l70t20e64s
Je zjevné, že autor nechápe, jak to v Kalifornii v kruzích, kde se Elon Musk pohybuje, funguje. Tesla je kultovní záležitostí hlavně pro tamní miliardáře a když Musk požádá, oni vesele dodají další miliardy a to bez řečí. Krach Tesly je velmi, velmi nepravděpodobný, protože nemá s tržní racionalitou nic společného a nikdy neměla. Ostatně všechny akciové trhy se posledních pár let nechovají vůbec racionálně, naopak.
O30n93d64ř90e58j 21K11r83y31š34t95o41f
Že by ze sebe udělali tamní miliardáři dobrovolně milionáře???
J43a32n 36Č33e81r68m38á30k
luxusní auto za miliony korun a kvalita horší, než Dacia a nejspíš i legendární Tavria...
Tak tomu se říká kauf...
P53e80t88r 17D43l93o10u80h75ý
Ono to s tou kvalitou, když už auto dostanete do ruky tak mizerné nebude. Ale výrobu zrovna zoptimalizovanou ještě (a dost možná nikdy, protože není vyloučeno, vlastně je to pravděpodobné, že zkrachují dřív než se to podaří) nemají, v tom souhlas.
J38a10n 59Č24e97r92m40á65k
elektroauta vyrábí v podstatě pouze Tesla. Ostatní automobilky jedou svůj byznys a elektro dělají pouze pomyšlení pár snobům a politikům, neboť vědí, že jak se svět zase dostane do normálu a skončí rozhazovačné dotace elektro skončí...
A Musk je kousek před krachem a nedostane-li se k oněm miliardám může si gratulovat že takovou dobu táhl tolik hejlů, kteří mu pomohli financovat jednu slepou vývojovou větev (alespoň v současnosti a blízké budoucnosti)...
J41o25z22e97f 43T30i48c15h56ý
Mam stale silnejsi pocit, ze cela Tesla vznikla len preto, aby rozhybala trh a prinutila automobilky brat elektromobilitu ako skutocnu cestu. Aby ukazala, ze to ide.
Ked zacnu koncerny ako VW, PSA a dalsie chrlit svoje elektroauta, Tesla bude moct pokojne skrachovat a Musk bude spokojny ze to dokazal. Ze zmenil svet a to za cenu par miliard dolarov. Aky je rocny deficit rozpoctu USA?
P56e64t20r 29D17l92o33u45h27ý
Máte pravdu, že za posun světa je cena poměrně nízká, jen aby si to mysleli i ostatní akcionáři Na druhou stranu do toho dali peníze dobrovolně a většinou i s nadšením, takže třeba ano.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha