Diskuze
Ford slaví dvacetiny Focusu jeho „nejlepší“ verzí, autem pro chytrý svět
Děkujeme za pochopení.
K19a23r92e27l 46S96t81r53ž26a57n78o93v13s85k43ý
Mám dvojku a už je mu deset let, takže se blíží výměna. Jsem s ním spokojený, takže jsem chtěl u Focusu zůstat, jenže aktuální model se mi nelíbí. Ale tenhle zase ano, alespoň podle obrázků. Mám z toho radost, že nemusím uvažovat o nevyzkoušené značce.
M50a26r52t55i76n 58F27r58i76t55z
Názor na design aut je samozřejmě velmi subjektivní, ale...
Podle mého názoru Ford pokračuje mílovými kroky k dalšímu prodejnímu propadáku. Po fatálním neúspěchu Mondea, které je ve většině zemí prodejní katastrofou se něco podobného chystá udělat s Focusem... Dříve originální a nadčasový design se v nové generaci stal nerozeznatelný do Mazdy a dalších asijských aut...
Opakuji, design aut je subjektivní, ale pro mě je nový Focus ošklivý a nezajímavý...
R10o55b71e67r67t 10M21a82t51u98l13a
Když už vyřešili to, aby to po měsíci nezrezlo tak z toho zase udělají tohle a motory vezmou ze sekaček...
J65a76k64u90b 64Š25m70í46d
Mizerná antikorozní ochrana focusu mě donutila zavčas to auto prodat. Bylo 6 let staré a kvetlo.
Teď mám 18 let starou octavii a vubec nikde neni rez
O51d20s84t57r56a66n21ě60n85ý 39U54ž98i25v64a72t91e73l
J49a96n 14M53l84a72d36ý
Velmi solidní ekonomické auto. Jistě mnohem lepší, než tuzemská produkce.
M68a18r54t15i86n 18F48r79i56t89z
Bože, jezdil jste někdy Fordem? Já bohužel Escortem, 2x Mondeo a se Škodou se to opravdu nedá ani vzdáleně srovnávat...
J94a60r22o39s94l83a68v 85L10e75b10e14d71a
Takže 4válec v benzinu není... tímto nesmyslné předpisy o CO2 zabily skvělé auto. Pláču :-(
M22i15r73o77s89l74a52v 35K26u77c21e78r87a
Tohle je Ford? Vypada spise jako Kia / Hnujdé. Jinak tohle jsem nepochopil:
"Zádrhel je v tom, že hned pod ním je ovládání audia, které si bude řidič nechtěně mačkat, když si pro práci s dotykovým rozhraním tabletu bude chtít o něco zapřít ruku, aby se trefil na virtuální tlačítka."
Proc by si mel ridic podpirat ruku? Proste natahnu ruku a stisknu. JInak se to nelisi od mackani fyzicky existujicich tlacitek.
M84i73r58e11k 14G50a67j41e53r
Rozdil je obrovsky a na rozbitych silnicich tuplem. Bez podepreni ruky snadno tuknete na neco jineho a pak se jeste musite trefit, abyste se v menu dostal zpet. Nic takoveho u fyzickych tlacitek nehrozi.
J11a24n 90V34a60c88h96u81d56a
Je to hnus tahle novinka a to mám druhého Fokuse. Klasika je klasika..takze současný mi ZŮSTANE.. :-(
P57a50v83e35l 60K47u35d42r91n42a
Ona by ani tak nevadila, kdyby. Kdyz si nastavim sedadlo tak, abych o ni neopiral kolena, tak mam za sebou prostor na dlan moji ruky (verze kombi). To je misto tak pro deti, mozna drobna zena by se tam s problemy diskomfortu vesla. Neprijemne me prekvapily ostrikovace. Moc nerozprasuji (sterace stiraji jako divadelni opona) a neda se nastavit smer, jsou napevno, takze jarni plyskanice pro mne znamenaly pruh spiny uprostred celniho skla, vzdalene pripominajici trenky cyklisty po celodenni jizde. Ani jizda v zatacce pres pricne nerovnosti neni tak jista a klidna, jako ve focusu 2 hatchback. Ale abych jen nehanel, ma dobre odhlucneni, radici paka je bliz, nez ve Focusu2, coz je pohodlnejsi, lepsi zprevodovani na dalnice (1.6 benzinova atmosfera140km/hod toci okolo 4000 otacek/min) a i ve 160 si clovek muze otevrit okno, aniz by ohluchnul. Patlat displej netreba, pres ovladani na volantu se da vsechno (jen to pridavani hlasitosti neni uplne luxus, obcas si nechtene spustim hlasove ovladani). A sedacky jsou trochu tuzsi (nebo uz jsem Focus2 prosedel do mekkosti). Celkove to neni spatne auto, hodne zalezi, s cim clovek jezdil predtim a na co si zvyknul. Uvidime, co prinese novy model.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha