Diskuze
Turbo místo atmosféry: první jízda s ostrým žlutým mrňousem
Děkujeme za pochopení.
P89e49t72r 57K27r27á27t54k10ý
ten starší atmosférický motor 1.6 že prý nemá sílu, přitom autor předtím píše, že max. výkon je skoro stejný jako u turbo motoru?? tak evidentně autor neví co píše, síla motorů je tím pádem stejná, jen ten s turbem prostě má vyšší točivý moment a táhne "odspodu" díky turbu a hned, u atmosféry holt člověk musí více točit, ale když točí, tak síla motoru bude stejná...
J86i26ř45í 27S61c23h38w65a62c15h
Jsou to jen novinářova pocitová prohlášení.
Prostě jede, motor točí 2000 otáček, sešlápne plyn a hodnotí jak motor táhne. Samozřejmě, že motor, který při těchto otáčkách dodá o cca 40% větší krouťák tedy i výkon a má zátah cca 2,3 litrové atmosféry tedy hodně více. Ta atmo 1.6 bez podřazení "tu sílu" v tuto chvíli prostě nemá.
Ještě markantnější jsou ty pocity u těch co jezdí dieselem.....
Pak se tu člověk dočítá, že třeba Octavia s 1.0TSI se prý bude muset do kopce tlačit, přitom ten motor ve výše uvedeném scénáři táhne jako dvoulitr od Mazdy a u té takový nesmysl napsat nikoho ani nenapadne.
R93o77m86a79n 42P22o53l47á41č94e31k
Vypadá hezky. Jenom ty kola nemuseli sundat z Octavie RS
J90i42r38i 94G23a78z44d94a
jasne, takova kola nikde predtim nebyla.:-) oktavka, pupek sveta....akorat ,ze tyhle kola mivala treba alfa romeo
M37i45c26h67a90l 63M40o92u73c96h93a
Nevím jak tae generace, ale ta předchozí byla hodně zábavná. Ano, na dálnici a rovinatějších úsecích tomu chyběl výkon, ale v utažených zatáčkách to dokázalo potrápit papírově mnohem rychlejší auta. Lehoučké auto se slušně vyladěným podvozkem za přívětivou cenu.
V61o29j89t49ě68c30h 12E69r39b45e72n
Ty kliky nejde vyfotit v detailu, když už se o nich píše?
J79a84n 58D78l95o83u16h32ý
Milej redaktore pises bludy a nebo neumis jezdit! Atmosfera proste taha v prumeru vsech motoru nekde od 4000ot. A vys. Tvrdit ze to nejede, kdyz s tim jezdis jak s hnojem je vazne usmevne ;-) Ten turbo motor presne resi “neznalost” jak vyzdimat atmosferu na plno a pak se kazdy hnup rozplyva, jak to jede. Ja mam 1.6 atmosferu v MX5 a do 4000 otacek to je krotkej beranek, a pak se rozburaci motor a nastane “peklo” az do 7000ot. Pri klidne jizde pritom jezdi za 6,5litru na 100km a je tezsi nez tenhle turbo kram ;-)
Z44b92y70n34ě69k 76J20a94n25d12a
Milej čtenáři, přečti článek a mysli u toho... O těch 4k mluví o turbu, minulou atmosféru klidně vytáčel.
K28r79y49š47t43o12f 10L91a68n74í20k
ta spotreba je dost vysoka, na takovy objem. za 7-8 litru jezdim se svou dvoulitrovou Mazdou, manzelka se svoji klidnejsi jizdou i za 6.
P19e15t59r 64S65t40e18j22s67k55a86l
Pise ze jezdil dynamicky, ne jako s kloboukem.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!