Diskuze
Americký test zjistil, že SUV nejsou tak bezpečná, jak si mnozí myslí
Děkujeme za pochopení.
V14l43a45d97i40s95l14a42v 27B97u32r26y83š63e29k
SUV jsou bezpečnější už jen proto, protože jsou mnohem pohodlnější, po 10 nových nízkých autech jsem koupil jíž druhé SUV a ten rozdíl je fakt dost velkej, při mých cestách třeba do Řecka je to už fakt poznat a to jsem starší, co se týká vlastní zkušeností s bezpečností, tak možná díky SUV žiju, skočila mně v rychlosti 120 km v hodině před SUV srna, v autě, kde řidič sedí 5 cm nad vozovkou by to mohl být docela problém, SUV srnu nenabralo, ale přeskočilo, po zjištění nějakých šrámů bylo možno pokračovat v jízdě, dokonce ta srna utekla. jestli jsou SUV jen móda, která opadne, tak za sebe můžu říct, že u SUV zůstanu bez ohledu na módu až do své motoristické smrti
V53á67c29l87a28v 77Z42e50l23i72n60k63a
Aha, ve 120 jste ve svém SUV "přeskočil" cca 3/4 metru vysoké zvíře tak dobře, že odběhlo po svých? No nic, tady je asi jakákoli diskuse marná.
T53o11m21á83š 48J11a84n55í48r87e87k
Tak SUV si lidi kupujou hlavne kvuli pohodli, protoze se v tom sedi rozhodne lip nez v nizkem aute. O daleko lepsim, cili bezpecnejsim, rozhledu ani neni treba mluvit. No a taky samozrejme kvuli bezpecnosti. Nejvetsi SUV jako GL ma 2.3 tuny, Q7 bezmala 2 tuny, coz oproti treba superbu (1.3) nebo oktavce (1.2) nebo tunove fabii je trochu nepomer. U celniho narazu je to uz mozna vyrovnane (hlavne u novejsich SUV, starsi zas nebyly tak pevne), ale u bocniho je stale kompatibilita s malymi vozy velmi spatna, takze tam je male auto nebezpecne. Ale at je to jak chce, SUV je proste pohodlnejsi, prostornejsi (pokud treba clovek vyslovene nenarazi na nejaky paskvil jako BMW x6, kde i pres obri vnejsi rozmery, je min mista nez v jednickove oktavce), bezpecnejsi, zkratka lepsi, taky bych radeji SUV;) Ale vzpominam na ty billboardy v USA:) https://content.govdelivery.com/attachments/ORDOT/2014/02/04/file_attachments/268149/ODOT_BuckleUpBB_Small.jpg
J69i32ř28í 85S90c36h82w43a31c15h
tak srovnávat GL nebo Q7 se Supem nebo dokonce s Fabií za pětinovou cenu je nesmysl. Nízký mercedes nebo BMW za 2-3 miliony váží možná o 100-200 kilo méně a nejsou o nic méně bezpečnější než výše uvedená SUV.....
L14u41k33á95š 61N16o71v92ý
Z SUV je lepší výhled přes ty ostatní SUV, líp se s ním projíždějí retardéry, tramvajové pásy a rozbité silnice, lépe se s ním parkuje na chodníku nebo na trávě. SUV má mnoho výhod a do města je to jasná volba. :D
O80d64s78t63r27a95n59ě56n58ý 86U88ž27i41v48a96t78e59l
L52u49c77i83e 55F65o62r85m37á71n86k79o76v52á
Setkávám se s tím, že řidiči SUV běžně nemají například tušení, že existuje něco jako přednost zprava. Takže jezdím s očima na šťopkách a na křižovatkách, kde není přednost upravená dopravními značkami ani semafory, dávám přednost SUV, i když ji mám ve skutečnosti já, protože je mi jasné, že řidič/ka 1) můj Auris nejspíš ani nevidí, 2) i kdyby viděl/a, pojede dál jako tank.
Ano, dělají to i řidiči v jiných autech, ale u řidičů SUV je toto chování (v mé vlastní zkušenosti) takřka stoprocentní.
P67e44t23r 34A48l61t69m78a64n
Zabit se muzu v cemkoliv, presto jsem v mem 3tunovem GL pomerne imunni vuci vsem spechajicim dealerum v oktavkach, kteri jezdi jako magori... nikdy se SUV nevzdam
D56a24n43i44e44l 61J10a21n43k35o
Statistiky ALE mluví celkem jasně - nejnebezpečněji jezdí ti co mají pocit "bezpečného" auta .... a jen na okraj fyziku neokecáš ale to ty asi nepochopíš ....
M63a40r74e30k 33Ř35e97h25á76č88e33k
Tak to je zas clanek o nicem. Ze zadne auto neni bezpecne, asi uz vime vsichni. Naivne jsem cekal, ze se aspon dozvime, o kolik jsou SUV bezpecnejsi nez nizka auta, ale ne. Jen jsem se dozvedel, ze ani SUV neni 100% bezpecny. Fakt prekvapko. Dik, redakce.
V75á81c43l31a81v 28Z24e57l27i89n73k83a
No, ono to totiž není tak snadné stanovit a ještě obtížnější je výsledky prezentovat tak, aby se machři v SUV moc neurazili. Pokud to totiž vezmeme skutečně globálně, tak o nic. Když to dobře půjde. On každý vidí výhody vyššího těžšího auta při střetu. Ale pokud si projdete statistiky, tak zjistíte, že velká většina nehod s fatálními následky nejsou střety s protijedoucím autem, ale nárazy do pevných překážek po nedobrovolném opuštění vozovky. A tam jsou SUV s vyšším těžištěm a horšími jizdními vlastnostmi naopak v nevýhodě. Na internetu najdete x příkladů situací, ve kterých se SUV dostala vážných potíží, zatímco normální automobily je ustály bez problémů. Automobiláři vám mimo kamery řeknou, že SUV byl hlavně marketing. Vzniklo to původně jako hračka pro zbohatlíky a ostatní automobilky se začaly opičit.
P31e68t22r 30S28t34e37i60n53e53r
A stejně si koupím SUV (kompaktní). Já prostě nechci sedět zadkem skoro na zemi :D
P22e21t92r 24H89o97r50á46k
Nějaká fobie? O asfalt nikdo nedrhne v žádném autě.
R40o84m48a60n 11P23o78l80á95č84e18k
Reálný crahtest tu byl minulý týden, kdy ve Švédsku Volvo vzalo kamion na okresce. řidič z Volva se oklepal a vystoupil s oděrkami...
JInak nic světoborného.... Tyhle nárazy jsou průserové pro všechny auta...
Z73b66y89n97ě63k 22J76a96n52d61a
Jako o kolik se posunula ta zeď? :-)
O72d28s32t69r32a38n67ě38n25ý 16U79ž96i83v53a46t30e60l
V29o14k54o55u63n 67V44l48a53d12i25m35i84r
Mozna podobne jako kdyz se v roce 1973 u Ceskeho Brodu celne srazilFiat 128 s policejni Volhou.
Hadejte ktera posadka dopadl hur.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...