Diskuze
Po dálnici osmdesátkou a víkendy bez aut, navrhují němečtí Zelení
Děkujeme za pochopení.
V56á50c18l20a39v 63L62a97n25g
Zelený terorismus.
Jak ufinancovat příliv nelegálů? Nenápadně zdražovat vše, pod hlavičkou ekologie.
P89e50t42r 17N51o10v33á64k
CO2 dýchají kytičky. Chraňte kytičky, neberte jim CO2,
K91a67r98e71l 89N65o72v88o96t67n83y
Jo elektromobilita je vhodná na jízdy kolem komína! Jako cesťák někdy za den najedu i 800-1000 km, to bych s elektroautem nedal, nebo ano vážení Zelení
Č48e89s52t83m37í39r 48K12u82b93á87č57e77k
Dobrý den, jsem Karel Novotný a přišel jsem Vám představit naši nejnovější ....
K té kávě poprosím prodlužovák na nabití auta. Tato přednáška potrvá 2a 3/4 hodiny.
Asi takto, pane Karle, uvažují němečtí zelení. Je mi z toho taky k bliti
B96ě10l10a 65H71o15r89á16k96o64v82á
Jo jó. Krmte celou Afriku, pouštějte je neomezeně sem a to by bylo aby se za čas nešlo zpátky na stromy i tady...
M18a48r49t96i88n 18K27v39e58t29k50o
Tak uvod clanku mluvi za vse, pokud se v EU prestane jezdit auty uplne, snizime emise CO2 celkem o 3 tydeni prispevek Ciny. Tohle neni uplne stastne reseni, navic snaza o nizsi emise vede uz celou radu let k produkci dalsiho problematickeho odpadu nemluve o tom, ze s kazdym snizenim emisniho limitu nedojde automaticky ke snizeni emise. Nova auta si nekdo musi nejprve koupit, coz treba v nasem pripade pri prumernem stari bude trvat tak jednu generaci. Co jinak EU. Prestanme obchodovat s cinou. Pripadne pro dopravu zbozi z ciny pojdme vyuzivat ekologickou dopravu. Giganticke kontejnerove lode a letadla vozici zbozi z ciny prispivaji ke znecisteni planety dost mozna radove vice nez samotna automobilova doprava v EU, takze snizenim techto emisi bude ten prispevek ke zlepseni klimatu mozna i videt ;-)
Z60b88y32n24ě70k 84M62e19l72i21c23h21a25r
Zavřeme jaderné elektrárny, pak i uhelné a plynové, a budeme propagovat elektromobily... Vidím v tom jistý renonc...
J75a87n 96P12r21i52c57h83y54s29t53a30l
Podobne si svet predstavuje pani Trubiniova (predsedkyne Greenpeace), ktera rikala, ze k zivotu elektrinu vubec nepotrebuje, ze televizi bude klidne sledovat i pri svickach.
J10a61n 84L15i78b40i48c90h
Tak Zelení mají sice návrhy, které sice mají určitý efekt, ale problém je v tom, že nevěřím, že lidé budou ochotni ustoupit ze svého komfortu a dále se omezovat. Dokud nebude nejhůře, lidé stále více plýtvají a žijí konzumem. Je to špatně, ale společnost je tak od mala vychovává. Zelení hodně namluví, ale pak sami žijí konzumně většinou jako ostatní, nevidím je v jeskynních a skromně žijící.
J76a59n 49F75r49a90u29e31n44b55e19r96g
A všichni budou chodit pěšky...
O34l37g81a 22S29v30o37b47o75d92o76v43á
S Čínou je problém mnohem složitější, než se zdá.
Je pochopitelný, že je Čína největší znečišťovatel, když tam staví továrny zbytek světa. Ono se snadno ukáže prstem na viníka, ale ať bude Čína dělat cokoli, svět si z ní udělal montovnu a montovny zrovna ekologický nejsou a z logiky věci být ani nemůžou. Možná bychom se divili, jak by vypadala ekologická Evropa, kdyby přestala outsourcovat práci do Asie.
M12i69c50h83a10l 33M67o41u82c72h33a
Svět jde vyrábět do Číny mimo jiné I proto, že tam nemusí řešit ekologii, která je v EU nebo US dost nákladná....
V97a38c57l35a71v 61V38a62v20r73a
Čína ohrožuje existenci planety a nedělá nic pro ochranu ovxduší.
Dokonce stále vyrábí ilegálně freon. A nikdo s nima nehne. Ochrana ovzduší ovšem stojí biliony dolarů které je třeba investovat.
Na podpisech jako kdysi v Kjót ́přece nezáleží ale na snaze jak prodloužit planetě život. Rozsahem průmyslu je pochpitelné že nejvíc škodlivin do ovzduší jde v USA, Číně, snad Japonsku ale v Německu, které si kryje záda celou neprůmyslovou EU. (Rumunsko, Bulharsko, Řecko, Itálie toho asi moc nezamoří..)
J44a32n 75P33r12i91c59h20y20s53t10a65l
Ale jo, uz tam dostalo par tisic "benevoletnich" uredniku mastne pokuty a nejvetsi hrisnici si sli sednout natvrdo.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“, který právě před 30 lety osiřel
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...