Diskuze
První opravdový konkurent pro Teslu je šampion v předjíždění od Jaguaru
Děkujeme za pochopení.
P80e31t43r 45Z64a59s78k82o19č37i10l
Tesla Model 3: USD 54000, EPA 330mi, 4WD, 0-100km/h 4.5s, po 5 letech degradace baterky 5-10% (Model S).
Jaguar I-Pace: USD 70000, EPA 220mi, 4WD, 0-100km/h 4.5s, po 5 letech degradace baterky - bůh ví.
V24l28a54s11t42i49m73i52l 51T49e60n20c65e85r
Pro Teslu na našem domácím trhu je nejtvrdším konkurentem Dacia Sandero.
F83i58l40i68p 42W81a21n89k30a
Všechna autíčka na baterky jsou daleko míň ekologická, než dnešní šestiválce. Elektro nikdy nebude hlavním zdrojem pohonu. I když o ní všichni mluví, tak se žádná revoluce nekoná. Baterie jsou pořád těžké, kapacita podobná, takže reálný dojezd pořád minimální.
B22o35h14u53s24l56a61v 96B79i10n63k59a
Další absolvent vysoké školy života.
H45o80n98z87a 24T11a48r
Porovnání na dráze
Jaguar I-Pace vs Tesla Model X 100D & P100D - DRAG RACE, ROLLING RACE AND BRAKE TEST
Z63d61e29n20ě77k 59M80o11r47á24v75e54k
Takový trapně tichý závod. Tolik koní na dráze a není slyšet žádný řehtání.
Z88d33e96n41ě74k 37M95o59r95á88v51e80k
Jen se zastavím u té ceny Tesly Model S 75D - cena 2,7 mega je od Alzáka, to je trapárna. Když mrknu na německé stránky Tesly, tak je tam cena 70 tisíc euro včetně jejich DPH. Dobře odečetli 2000 euro bonus životního prostředí. Takže 72000 euro, to je dnes necelých 1,9 miliónu. Proč bych měl dávat Alzovi 2,7 mega, jsem snad blázen. A s tímhle cenovým srovnáním pak běžte do háje.
I47v77o 41J80a28n79á71č36e68k
Tak někdo se musí najít, kdo jim zaplatí náklady na reklamu a ty jsou u nich astronomické.
P91e25t36r 92N43e54č24a82s
Proboha, "pár let zpátky"? naučte se česky. Což takhle před pár lety?
V14í54t 74O35ž48a48n34a
Na některých trzích nechceme prodávat tyto vozy, protože jsme chytřejší než zákazníci, kteří si je chtějí pořídit. Fuj!
M59a27r51t52i73n 19K48a10r75á33s42e32k
Tak ono prodavat to na trhu kde by si to koupili 3 lidi je torchu nesmysl ze jo....
O16d42s57t74r27a96n37ě49n59ý 11U12ž26i50v74a68t76e64l
I36v10o 98J39a17n30á10č37e28k
Bohužel Tesla auta moc dělat neumí. Umí software, umí elektroniku, ale zbytek jedna velká tragédie.
I61v59o 52J24a60n68á10č31e18k
Abych řekl pravdu, tak vlastně nechápu pro koho je to auto určeno. Pokud jde o výkon, pak by to odpovídalo rychlé dálniční jízdě, ale do hodiny byste byli na suchu tedy vlastně spíš bez elektronů. Pokud by to mělo být do města, pak nedává smysl ten výkon. Pokud by to mělo být na pohodovou jízdu pak zase nedává smysl ten extrémně krátký dojezd.
Asi tomu prostě nerozumím, já kdybych dělal elektromobil, tak bych to viděl na výkon kolem 90kW maximálně, klasický sedan, aby to nemělo moc velký odpor vzduchu, baterie v celé podlaze, motory přímo v kolech. Cena by musela být pod půl mega, aby to mělo smysl pro lidi.
R49o55b79i57n 38Ž21i97ž73k57a
do městských rychlostí ten odpor vzduchu není zas tak kritický, lepší je podle mě kratší a vyšší auto typu i3 - baterie v podlaze drží těžiště nízko i pro vyšší auto, snadno se do toho nastupuje, něco se vejde dovnitř a naopak to auto se vejde do města lépe než dlouhý sedan.
Se zbytkem souhlasím. Kolegyně koupila ojetý Leaf za 300K a to auto dává smysl - bydlí na kraji Prahy, dojíždí každý den do práce krátkou štreku. Samozřejmě to má hodně much, velká část té koupě byl "cool faktor", protože libovolné malé auto by dávalo ekonomicky větší smysl, ale není to na rozdíl od tohohle nepochopitelné v principu.
I24v35a11n 98Z50y71k45á48n
Bohužel dnes už to máme jako druhé auto na dosloužení manželce po najetých 360tis.km, ale s láskou vzpomínám na naše 80k Clio 1.5 dCi, se kterým jsem standardně dělal na 50l nádrž přes 1200km a rekord jsem měl (neuklepl jsem se) 1800 najetých km bez tankování. Rovná tuna živé váhy, odvezlo nás to všude po Evropě i s výbavou na dva až tři týdny pobytu (bez dětí) a odevšad nás to přivezlo v pořádku. To už dnes, přes veškerou snahu o pokrok, zní pomalu jako sci-fi.
Z33d42e92n97ě22k 56M46o97r44á76v95e44k
Nemůžu si pomoct - jste pidilidi. Jinak to není možný.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Rodinný dům (chalupa) Lom u Stříbra, okr. Tachov
Benešovice - Lom u Stříbra, okres Tachov
3 950 000 Kč