Diskuze

VIDEO: Podívejte se na běžné ráno před školou, je to džungle

Každoročně přibývá rodičů, kteří své děti vozí do školy autem. A ve velkých městech či u velkých škol se širokou spádovostí se denně odehrává dopravní drama. Desítky aut najíždí k chodníku, parkují u obrubníků. Ti řidiči, kteří místo nenajdou, stojí takzvaně „na blikačky“, kde se dá. A mezi auty pobíhají malí školáci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J47a71n 75S74t39e34h26l60í92k

24. 9. 2018 17:42

No, zrovna nevím.. Řidiči ohleduplní, jezdí pomalu, dávají přednost chodcům, kde je problém. Nemyslím, že by ti řidiči vozili děti do školy autem z plezíru. Já osobně jsem měl základku pro děti 100m, takže to bylo jasné, ale někteří děti to měli 0,5 až 1 km, tak je rodiče vozili.

2 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

J27a20n 45J27o53r64d58a77n

24. 9. 2018 9:24

Je neskutečné co se děje!

U školky, kde se na chodníku pohybují 3-5 leté děti, případně jejich mladší sourozenci v kočárku, běžně jezdí a parkují auta. Je jen otázkou času, kdy se stane nějaké neštěstí. Přitom 4 metry od toho, je desítka volných parkovacích míst.

A městská policie nebo město Praha.....vůbec to neřeší

1 0
možnosti

J79a77n 42S51t38e38h32l66í73k

24. 9. 2018 17:44

S těma parkovacíma místama pomalu. Když se ti tam pohybují malé děti a ty musíš couvat je to nebezpečnější, než když zajedeš částečně na chodník a vyjedeš dopředu.

0 0
možnosti

P79a32v15e24l 73P80e73l79c

24. 9. 2018 9:23

Celkem nuda video, kde se ani mco predpisu neporusuje. U nas pred skolou byste natocili zabavnejsi veci, tady se normalne parkuje na prechodech pro chodce za dozoru mestske police, kterou to nechava zcela chladnou.

1 0
možnosti

V Liberci jezdí školní autobusy. Bylo by pro pražské děti ponižující také jezdit školními autobusy? A nebo mají v Praze problém to zorganizovat?

1 0
možnosti

Myslíte že v Praze nejezdí MHD?

0 1
možnosti

Kdyby ti rodiče dojíždějící z venkova měli kde nechat auta na okraji, nebylo by jich před školou tolik.

Jenže ono je jednodušší prudit a pokutován než vyřešit příčinu problému.

1 1
možnosti

A zaklad problemu hledejme U linych rozmazlenych deti a rodicu kteri si musi dokazovat ze maji na to vozit sve line do skoly, protoze by se dite ktere je v 12letech nesamostatne mohlo ztratit, chybu hledejme v rodicu

9 7
možnosti

Ideální a moderní by bylo u každé školy vybudovat parkoviště, stačí i s malou kapacitou, které by sloužilo výhradně pro tyto situace.

5 2
možnosti

Ne, ne a ne.

Pokrokové je převychovat všechny, aby chodili pěšky nebo jezdili na kole.

Líbí - nelíbí, progresivisté rozhodují.

3 0
možnosti

Ano, vozím děti do školy. Máme to několik km, stejně jedu do práce a pokud by měly jet busem, musely by vstávat výrazně dříve. V čem je problém? Naopak je třeba vybudovat K+R parkoviště.

5 5
možnosti

problém je v tom, že většina rodičů vozí děti skoro až před hlavní dveře. Vypustit je o 200 m dál ve vedlejší ulici nikoho nenapadne

11 1
možnosti

Problém není v tom, že dnešní děti zlenivěli a rodiče je rozmazlují. Dnes je problém v tom, že do nových "satelitů" na okrajích měst nejezdí žádné MHD a rodiče prostě nemají jinou možnost, než dítě do školy vozit...

3 1
možnosti

MHD jezdí všude. Problém je ta lenost a také sociální status (leckterá matka, která by nechala jezdit děti autobusem, by se shodila před svými kamarádkami).

5 4
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...