Diskuze
Dieselgate odstartoval hloupý nápad namluvit Americe, že nafta je eko
Děkujeme za pochopení.
J51a40n 89K82ř59í95ž
Co všicni mají proti dieselu. Já jako automechanik vím, co za tím vším je. Prostě politika a bordel na naší zeměkouli.
V97í15t 89C70h88a86l52u59p27a
Nafta a EKO??? No to je opravdu vtip století
M31a97r88i81a84n 28K26a71r94a41b19a
Celý problém je umelo vytvorený. Pred pár rokmi takto v USA likvidovali Toyotu, potom keď sa svetovou jedničkou stal VW, dostal ranu aj on. Keď sú taký spravodlivý, a chránia spotrebiteľa, zaujímavé že im nevadí, že klamú v spotrebe /a tým pádom aj v emisiách/ veselo ďalej. O technických problémoch, vznietených vozidlách a pod... o tom sa tu tiež nejako nepíše. Prestante nafukovať niečo, čo je problém len politický.
P70e68t42r 37H30o21r17á24k
Tohle už je blouznění. Problém existuje a dotýká se každého, kdo ten smrad musí dýchat. Ten údajně politický problém skončil obřími pokutami a stíháním mnoha lidí. A to je zcela správně.
I20r52e96n23a 47P67l49a55c79h31e98t31k92o49v78á
A proto jsme na ně zkusili elektroauta :)
J59o85s11e74f 33Š60o35l67t94e51s
No tak ono třeba Kalifornie má podíl elektroaut docela vysoký.
P50a35v38e71l 61K50r76á79l
Americké velké pick-upy s průměrným osmiválcem o objemu 4,8 litru a váhou 3 tun musí zákonitě požírat malé Evropské Volkswageny,ale na jejich nákupy a provoz jsou dotace
M38i49l73a33n 83V51o23t44a72v46a
stačí mínus doufám. Nebudu používat výrazy jako mamlas apod.
P50e94t19r 25Č30e88r81m51á28k
Když americký novinář vypráví o americké mediální kauze tak je to skutečně jako pohádka... Škoda že nevnesl i trochu objektivity.
VW pochopitelně (jako každý racionální komerční subjekt) usiloval o zvýšení prodejů a americký trh měl vzhledem k relativně nízkému zastoupení vw velký potenciál, to ano. Na druhou stranu VW měl v té době už vcelku dobře obsazený zbytek světa a předběhl Toyotu na pozici světové jedničky, takže to že by uspěl i na americkém trhu byl především obrovský problém a riziko pro americké automobilky kterým po ekonomické krizi pár let předtím hrozil další ústupek ze světového výsluní a tvrdá rána na domácím trhu. Pro VW to naopak byla jen třešnička na dortu - největší byl i bez USA, kdyby ten trh získal (resp. zásadněji uspěl a zvýšil tam prodeje) tak by pouze odskočil
Tam začíná pravé jádro dieselgate a jejího načasování. VW tam prodávál stejný produkt jako kdekoliv jinde (nešlo tedy o žádný speciální sw), a sliboval nízké emise co2 (mantru to všech globálních oteplovačů) což také měl. To že podobný sw evropské automobilky běžně používají (a nejedná se o žádné obcházní nebo manipulace, to jsou jen mediální zkratky neznalých novinářů) se v automotivu vědělo, byl to běžný vývoj. Američanům trvalo celkem dlouho než přišli na to jak to navlíknout a našli problém v homologační dokumentaci (tedy nikoliv v sw samotném!). I ze samotných materiálů EPA je jasné že tím disponovali už pár let před spuštěním kauzy. Proč jí spustili jen proti VW se dá pochopit (BMW prostě globálně nikoho neohrožuje), proč byla ale uměle spuštěna zrovna v té době je věc kterou by se raději novinář měl zajímat, a ne poeticky vyprávět o broukovi.
P42e21t82r 27S80p32á51l64e10n15k36a
Žádný podvod, jen aféra... někdo vymyslel test, auto test splnilo, hotovo dvacet. Start/stop systém je v autech taky jen aby splnilo test. V reálu spíše škodí.
P11e58t60r 87H86o87r27á98k
Aféra? Aféra s obřími pokutami a mnoha trestně stíhanými. Takže šlo o jasně kriminální jednání.
R41o34m14a48n 89P19o31l40á94č74e64k
Ono by stálo za to se podívat do historie... Proč VW tam masivně šel do dieselů? Protože politik to podporoval jak je to úžasná a hlavně diesel má menší objem CO2 což letělo...
J88a31n 22S55t80e32h89l28i69k
Tak diesly spíš preferují zákazníci . A to spotřeba a je levnější palivo než benzín. Na vině je spíše socialistický systém nepřímých daní praktikovaný v evropě.
J72a67r60o30m83í55r 50H68l84u94b75e95k
Hloupý a diletantský nápad byl, prohlašovat, že existují spalovací motory s nulovými, či téměř nulovými emisemi. Technicky to prostě není možné. ÚV EU to nařídil, tak se to i stalo.
M66a12r39t70i37n 71K91a18r58á90s55e89k
No on byl problem z velke casti v tom, ze UV USA narizuje ty emise nizsi ne UV EU ...
M44i25r14o87s13l79a65v 96S69t57e35i73n73e82r
Samozřejmě je nafta daleko ekologičtější, než benzin ale v Americe je benzin levný, diesly jsou technicky náročnější a dražší. V Arábii také letí velkoobsahové benziňáky.
Dieselgate je úspěch Toyoty, ta brání svoji pozici všemi prostředky. Uplácí ekoteroristy jako DUH v Německu, aby pomlouvali VW a diesly, přitom Renault, Volvo, Ford a jiní produkují několikanásobně víc nelegálních emisí. Ti ovšem nepředstavují vážné konkurenty k Toyotě.
Nižší daně za palivo kompenzuje vysoká daň z vozidla, v Německu se diesel vyplatí asi tak od 20 tis. km ročně. V ČR žádný zřetelný rozdíl v ceně není, diesel je palivo o něco snáze vyrobitelné, než benzin s určitými Oktany, proto o korunu za litr levnější. Ve spotřebě je ale rozdíl ihned viditelný, v ČR se diesel vyplatí už při běžných nájezdech za rok. Vyšší pořizovací náklady se vrátí v menších nákladech na svíčky a údržbu. V dieslu také tak snadno neuhoříte při nehodě.
J44a68r61o54m10í97r 68H32l28u81b83e52k
Říká Vám něco krakování ropy? Nejlehčí složka se destiluje jako první, tedy benzín, těžší složka se destiluje při vyšší teplotě a je z toho nafta, tedy energeticky nákladnější, a to co zbude je mazut a na to jezdí námořní lodě, které produkují víc škodlivých látek, než všechna auta na světě.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 2+1 v centru ČB
Štítného, České Budějovice - České Budějovice 6
4 230 000 Kč