Diskuze
ANALÝZA: Auta zdraží, hrozí kolaps trhu. Poděkujte Bruselu
Děkujeme za pochopení.
Z29b56y72š69e54k 73Š95v43e68c
Auta - vzroste pořizovací cena NÁSLEDKEM BUDE
Pokles počet vyrobených
Budou rušeny výrobní závody a propouštěni zaměstnanci (nejdříve mimo mateřský stát například v ČR)
Subdodavatelé zkrachují
Nezaměstnaní přestanou využívat služby
Nezaměstnaní nebudou potřebovat auta k dojíždět do zaměstnání
Věk vozidel naroste
Vzroste cena náhradních dílů
Nebude důvod produkovat velké série vozidel
Vzroste pořizovací cena vozidel ... A jsme tam, kde jsme začali.
L37a49d56i61s17l88a21v 79K53a95l19o93u80s
Trh to "vyřeší". Už vidím přeplněná parkoviště před fabrikama. Pak nastane krize v odbytu. Bude se to řešit až na vládách. Pak se zavede šrotovné. Drahá a nespolehlivá Německá/Francouzská/Italská/Anglická,... auta budou postupně vytlačována levnými Čínskými, Rumunskými, Korejskými,....Časem i Indickými nebo Ruskými. Oživí se trh s náhradními díly, který díky prodejům nových vozů značně stagnoval. Průměrný věk v ČR postupně vzroste až ke hranici 20-ti let. Na STK vzroste korupce o 100%. Všichni budou nakonec spokojeni.
J49o91s30e86f 29K53o78u74b77a
Kdysi jsem četl, že v budoucnu vlastnit auto bude privilegium majetných. Podobně se psalo i o vysokých cenách letenek. Považoval jsem to za utopii. A ejhle, pomalu a jistě je to zde.
Možná v budoucnu zvládne rychlovlak trasu Praha - Brno za 1 hodinu, tak na co auto.
Auta, pravděpodobně elektrická, budou ve městech k pronájmu na kredit a na cestu na chatu si pronajmeme auto na 2 dny.
Ekonomicky to bude mnohem levnější. Vezměte v patrnost cenu auta, amortizaci, pohonné hmoty a na kolik hodin auto denně skutečně potřebujeme, na 3 hod. ?? a zbytek dne stojí v garáži či na chodníku. Naše rodina v počtu 6 dospělých, vlastní 6 aut. Bylo by zajímavé kolik hodin denně skutečně jsou k užitku.
J32i78r69i 36B23r49a86d
Koncern Volkswagen už varoval, že propustí až 100 tisíc lidí = 100 000 dalších voličů levicových stran.
L43a23d27i87s35l47a16v 79K49a67l54o52u64s
Jako snaha o zlepšení ovzduší bych to bral. Jenže Evropa se podílí na znečištění planety tak 1 promile. Auta s Euro 4 už jsou hodně čistá. Spíš je otázka, jestli by nebylo moudřejší redukovat dopravu tím, že by místo ježdění autem do práce, by lidi jezdili na kolech,motorkách, skůtrech, malých městských vozidel.a městskou/příměstskou dopravou. Indie, Indonésie, Čína už dávno jezdí na těchto dopravních prostředcích, protože ani jinou možnost díky zalidnění nemají.Výrobci chrlí stále větší a větší auta. Na délku, výšku, ale i šířku. Komunikace přestávají stačit. Pak stačí málo a je dopravní kolaps.
M92a52r76t78i75n 49D95o85h56n38a49l
Už jsem to tu psal....budeme jak na Kubě, leštit 60let stará auta.
Nikde jsem se ale nedočetl o ještě jedné možnosti..automobilky jednoduše zavřou krám.
J17i92ř71í 12S79c65h16w46a41c20h
ano ty, které správně nezareagují na pozvolně měnící se situaci, dopadnou stejně jako třeba bývalá jednička trhu Nokia,.....zavřou krám.... jiné je nahradí.....
J65o57s89e34f 31Š73á40t70a44v19a
Těší mě že až bude tohle povinný, tak já už budu řídit maximálně kolečkový křeslo a budu se smát všem který budou na parkovištích hledat volnou zásuvku.
M97a48r95t72i54n 98R92u85z26i62c40k14a
Proc hledat, proste nekoho odpojite a zapojite svoje...
J73a20n 93B63e45n36h23á42k
Krom výroby a distribuce další el. energie + přesun emisí do našich uhelných elektráren je tu další problém. Kde vzít zdroje na naše elektronické spotřební zboží, především Kobalt! Vyvraždit druhou půlku Konga - belgické kolonie? ... ... ...
J30i22ř42í 98S45c62h52w56a11c19h
jakože by někdo vyráběl ten kobalt z těch mrtvol?
M51i46c39h10a20l 29B26a12š85t79a
Jůůů. Kolaps. Brusel ohavný. Fajn - dusíme se ve vlastních emisích, skleníček se pomaloučku plní, sluníčko nám připaluje lejtka, a co budeme dělat ? Nic. A nadávat.
P89e82t11r 15J91o47h94n
Já vím, prosím pěkně. Každá rodina dostane zdarma kolo, ale né jen tak ledajaké. To se napojí do sítě a povinně máma, táta, děda, babi, syn, dcera šlapat. A ráno si pak můžete usednout do toho el. nesmyslu.
L96a65d49i60s20l12a51v 91K76a90l21o92u73s
Je tu řešení. Před každým vozem by běžel Brusselský úředník s praporkem a lapačem emisí, tak jako kdysi. Alespoň tak by byli k něčemu užiteční.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...