Diskuze
Obrodu Seatu vede italský miláček štěstěny. Má namířeno na vrchol
Děkujeme za pochopení.
J90a50k95u58b 28R98o37u71s
Seat mi vždycky připadala jako jedna z nejhorších evropských automobilek, ale zvedají se
M58i74r40o89s62l87a86v 33S36t51e83i16n55e44r
Seat Leon je jenom převlečený Golf. Typ 5F je už vyzrálý, jeho předchůdce 1P trpí na výfuky a ztráty oleje. Altea je od r. 2015 také už spolehlivá. Alhambra je prakticky VW Sharan, už léta problémová dodávka u TK. Zejména brzdy a přední čepy jsou mizerné. Po 2010 ale už viditelně lepší.
U Škody je vlastně už divné, proč nevyrábí dodávku- sanitku nebo podobné užitkové vozidlo na podvozku Superbu.
Ateca se dokonce vyráběla v Quasinách, tam má VW tu lepší dílnu pod smlouvou.
Seat začíná dohánět kvalitu Škody, ale zatím nemá ještě na západě tak dobrou pověst.
J69i15ř73í 45K29o30h35o64u88t
Ono se mi zda, že SEAT a ŠKODA má po designové stránce hodně podobného.
Seat Tarraco a Kodiaq a další .
J57a86k56u37b 83R71o57u21s
Pokud má někdo nezvykle mnoho štěstí, není to ve skutečnosti o štěstí.
L58e62o51š 11N10a84v40r81á96t28i69l
...s Barcelonou, která je podle De Mea esencí „španělskosti"..... to je jako napsat ze Komarno je esenci slovenskosti...
M90a28r40e91k 55K20l35u53f54a
Vedl mimo jiné i Lanciu a Alfu Romeo? Tak to je opravdu úspěšný .....
O63n17d50ř32e20j 51F42r75a41n58c
Tvrdit o značkách Abarth nebo Cupra, že je založil, mi přijde teda dost přestřelené. Vyčlenil je víc mimo standardní sériovou produkci a v podstatě to samé je vidět i u Citroënu a DS, takže zas takový zázrak to taky není.
R37o69m29a43n 63P32o11l64á72č69e27k
Seat vyhrává hlavně cenou. Pokud člověk opravdu nepotřebuje obrovský kufr tak Leon je jasná volba... Koncenova technika i o 100k levněji než Octavia...
To samé Sharan vs. Alhambra...
A jak uz zaznělo. Design je prostě španělský což u německého koncernu vypadá dobře. :-)).
M94i10l26a57n 27R12e57z51n21i28c90e58k
Měl jsem vůči Seatu dříve předsudky, ale nakonec jsem neodolal a Leona ST koupil a jsem skutečně spokojený. Trochu mě děsí "odbornost" současných prodejců a servisu, co jsem potkal mimo Prahu, tak to byl děs. Např. jsem potřeboval poradit, jak uvést do života Android auto a oni vůbec netušili, že něco takového existuje
Co se týká samotného Leona, tak krom pár litrů prostoru v kufru je proti Octavii ve všech aspektech o kousek lepší a hlavně velmi příjemně se s ním jezdí, díky lépe naladěnému podvozku, řízení. Navíc si umí sáhnout na lepší techniku, takže kdo má chuť, sveze se i s 300 koňovou Cuprou nebo 135 kW TDI bez nutnosti kupovat "RS". Výbavy FR a Xcellence navíc mají vše podstatné a není třeba připlácet za kdejakou drobnost.
P52e63t50r 47F78l14í96d55r
Měl jsem seat Ibizu r.v. 2000. Stále se na něm něco kazilo. Drobnosti, ale furt něco (rádio, stahovačka okénka, ostrikovani oken,...). Teď mám šestým rokem Touran a do seata bych už nešel.
J82i97r62i 81G65a33z21d98a
Manželka mela Ibizu a naprosto v pohodě. Brácha tourana a porad v servisu. Byl rád, že se ti ho zbavil. Není divu, když touran byl snad nejporuchovejsi vw
P83e48t66e46r 80K24o80l40e42s90í46k
jazdím na Seate Leon 2. generácie už pár rokov a nemám mu čo vytknúť. A ten dizajn aj po tých rokoch je stále paráda. Nahradím ho na 99% znovu Leonom..
L90e23o14š 80N73a46v20r75á78t22i84l
dizajn exterieru mozno...ale interier jeden grc...preto som ho zavrhol
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč