Diskuze
Nové kouzlo malého kombíku. Fabia je normální auto české rodiny
Děkujeme za pochopení.
S86t40a19n85i94s92l28a75v 15K93o10z53d56e97r17k20a
"Dálniční jízdy byly za 6,6 litru"...
...a teď tu o Karkulce...
J14i73ř26í 14S30c31h97w23a21c84h
spotřeba při 140 tacho okolo 6-6,5 l/100, to je naprosto běžný fakt....
P86a88v11e24l 58K60o69v58a75n54d54a
jsem rád, že nemáme normální rodinu a podle toho vůz :)
F37r86a37n79t88i30š28e10k 84S59o96b89o83t58k45a
Velmi, velmi průměrné auto, šíleně slabá "motorizace". Samozřejmě majitelé Škodovek se budou prát až do krve, přece nepřiznají, že mají doma podprůměr. Já když jsem jezdil v Trabantu či ve Škodě 105 tak jsem se za ně nijak nepral, prostě jsem na nic dražšího neměl.....
T83o13m72á28š 33Z39e18m14á26n60e55k
50/90/130 to jede. Zbodu A do bodu B Vás to dopraví a většinou to má dlouhou životnost bez zbytečných nákladů. To jsou hlavní klady.
M43i40r93o80s53l61a81v 26M46e46d
Ta zmínka, že v nové Fabii je "kabina větší, než v Octavii první generace" mi připomněla, jak jsem byl kdysi překvapen tím, že je v v Octavii tak málo místa pro lidi. Takže bych řekl, že prostornější kabinu (než první Octa) musí mít drtivá většina s Fabií srovnatelných kombíků...
V24l98a12s96t38i61m87i64l 13T39e65n39c55e86r
Fabka v provedení kombi je opravdu zdařílý vůz.
B50o34h45u46s50l21a35v 80B45i58n35k47a
Měl jsem kombi jedničku (jsem tříčlenná rodina). Motor 1,4 vydržel asi 350 000 a při prodeji furt v pohodě s jednou opravou asi za 5000 Kč. Řazení v pohodě. Akorát ten výkon motoru byl dost slabota. Ale když jsem si před rokem a půl porovnával cena výkon nové fabie a kia ceed (stejná cena tehdy), tak prostě neměla fabia šanci - kia super motor, šestikvalt, mnohem prostornější, pohodlnější a vybavenější za stejnou cenu. Škodovky jsou nadprůměrná auta, ale často mají to cena výkon přestřelené.
I32v76a79n 53K46o44p45t80a
Však jste také porovnával auta různých tříd. (mini vs. nižší střední) Tak aby ten Ceed nebyl větší, by bylo dost smutné.
M66i45r74o15s74l59a31v 10Š55i88p69u45l16a
Zeby sa aj fabia prestala predavat, ked tu mame takyto clanok...
J21a70n 90M65a10l64ý
Jako milovník italských aut a zejména Lancie musím říci, že Fabia Combi 1,0 TSI není špatné auto. Mám to jako služební. V jednom to i docela pěkně jede. Má měkký podvozek. A samozřejmě především slušně velký kufr. Jako rodinný vůz (vzadu děti) to určitě je postačující. Věžná spotřeba 6 litrů a při plavné jízdě kolem 5,5. Nevýhodou je dlouhá jednička a zpátečka. Tažné bych nedoporučoval.
P64e50t15r 84Č17e21r65m94á30k
Jako rodinný vůz je absolutně nedostačující, proto prodeje kombi spadly kam spadly.
M58a49r52c83e88l 70S41t75a60r14ý
článek o Fabii, a diskuse jako obvykle jen o tom, že je lepší koupit staré velké než malé nové auto...tsss
P79e88t69r 65Č12e49r21m15á88k
Spíš o tom komickém označení malého nákupní tašku coby rodinného auta
P86a46v78e70l 26Š64e38d81l38b62a48u79e38r
Nová Fabia se mně i docela líbila na pohled, i když je to malinké auto. Po nezaviněné nehodě jsem ji dostal od leasingovky jako náhradu na dobu opravy. Docela jsem se těšil, jaké to bude a přišlo velké zklamání, je to ohromně nepohodlné, během pár kilometrů mně křáplo v zádech a 10 dní jsem se skoro nehnul. A to běhám a cvičím. Jenže měřím 2 metry. Pro vyšší lidi je to auto zdraví nebezpečné. Za mě udrncaný, až extrémně nepohodlný vehikl. Ale chápu, že spousta lidí má jinou zkušenost. Pro mě lepší koupit si staršího Japonce za poloviční peníze, i starší Japonec vydrží více, než nový "koncern," o ohromném rozdílu v pohodlí nemluvě. Docela nechápu, jak malí Japonci dokáží udělat pohodlné auto pro vysokého Evropana, ale fakt jim to jde...
J72i60ř13í 14S79c73h74w45a20c86h
Pravděpodobnost, že by ti ve stejnou dobu "křáplo v zádech" v jakémkoliv jiném autě je poměrně vysoká.
Většinou lidem křápne v zádech i když nesedí v žádném autě.....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...