Diskuze
S nejmenšími auty je amen. Regule je prodražují a elektřina je nespasí
Děkujeme za pochopení.
P34e13t85r 51R64u58m97p63e63r89t89e13s29z
Celé je to postavené na hlavu. Měl jsem 9 let Citroen C1 a spotřebu jesem měl dlouhodobě kolem 5 litrů. Teď mám VW Golf 7 Variant a spotřeba je tak o litr vyšší. C1 plnila Euro 4, Golf myslím Euro 5. Sice plním TSI motorem vyšší emisní normu, ale na dojíždění po městě do práce prostě produkuju víc emisí. Při pojíždění po městě je ten rozdíl ve prospěch C1 ještě větší. Při vysokých rychlostech na dálnici je zase úspornější Golf, ale na dálnici je to přeci jedno. Fakt logika postavená na hlavu. Takže euroúředníci se poplácají po ramenech, ale z měst vymizí malé auta (protože s TSI motorem jsou neprodejná) a zůstanou auta produkující více emisí (ale za to s nálepkou lepší emisní třídy). Opravdu příspěvek životnímu prostědí ala eurologika.
M69i64c41h69a13l 88W52i79l10l33e47r59t
Za mě je to jedině dobře, co myslíte? Takové Citigo je pro mě osobně holý nesmysl. Malé, designově otřesné a motorizace nestojí ani za zmíňku, co si o tom myslíte vy?
P27a97v50e98l 50V15a78n96í21č40e24k
Nemyslím si, že to bude tak horké.
Tato miniauta mají stejný motor, jako malá auta, takže pokud by zdražilo kvůli EU nařízením Citigo o 90 000 Kč, musí podražit Fábie se stejnými novými technologiemi také o 90 000 Kč.
Navíc se v článku píše, že při stejné ceně zákazník sáhne raději po větším autě, to ale podporují samy automobilky. Já třeba nepotřebuji Fábii a za stejnou cenu bych klidně šel do lehčího a jednoduššího Citiga. Ale při téměř stejné šířce je Citigo pouze 4 místné, zatímco Fábia je 5ti místná, na Citigo není možné pořídit tažné zařízení, na Fábii ano. A souhrn takových maličkostí může mít velký vliv na rozhodování zákazníka. Pak ať se nediví, že je zákazník mnohdy tlačen do Fábie, i když ji třeba ani nepotřebuje a Citigo by bohatě stačilo. Výrobci by klidně mohli jednoduše udělat praktičtější miniauto, ale záměrně to nedělají...
P31e30t21r 40Č14e87r68m43á42k
Však to také podraží, ta cifra 3500 Euro se vztahuje k cílům 2030.
Jinak postoj automobilek je logický - segment minivozů stojí na okraji zájmu, prodeje jsou dlouhodobě mizivé resp. výrazně nižší než malé vozy. Technicky jde přitom o velmi podobná auta takže vzhledem k prodejním cenám z hlediska výrobce dost nerentabilní. To co popisujete vy se bude týkat skutečně naprosto extrémně malého vzorku zákazníků, jak citigo tak fabia jsou defacto nákupní tašky, u auta pro rozvoz pizzy a převoz člověka se šanonem je jaksi nepodstatné že není 5ti místné, natož že nemá tažné.
V45l17a22d86i80m36í75r 34R79o47z90e46h60n56a63l
To je v .... Za chvíli, když si budete chtít koupit nákupní tašku, bude muset mít podle EU připojení k Wifi, senzor váhy, digitální rádio...atd.
Malá auta obvykle slouží jako nákupní tašky do Tesca, Kauflandu, nebo Bily. Max. na dojezd do práce do 10ti km. Takové auto nepotřebuje rádio, navigaci a spoustu nesmysl
J22i83ř20í 16S17c38h49w20a41c93h
Ale to auto vůbec rádio nemusí mít. Nebude žádná povinnost mít rádio. Ale pokud rádio mít bude, musí mít i digitální rozsah.
M67i32r68e68k 28G59a90j82e64r
Tak porad mi prijde, ze zdrazeni maleho auta o 700 eur kvuli hybridizaci zustane vybornou volbou pro mnoho lidi. Dokonce by to bylo levnejsi auto, nez soucasne, protoze usetri vic penez na benzinu za nemnoho let provozu. Problem tedy neni, ze by tato auta nenasla zakazniky, ale ze automobilky radeji vyuziji vyrobni kapacitu na drazsi a vetsi vozy, protoze na nich vic vydelaji.
V91á38c28l96a70v 45K15o44v82á46ř
S ohledem na cílovou skupinu: "...má být startovacím autem mladých, druhým autem do rodiny v roli nákupní tašky nebo autem pro pár penzistů" Je pořizovací cena ve chvíli nákupu podstatnější, než úvaha o budoucí úspoře, která je navíc dost diskutabilní.
P70e69t72r 57M28a29r76e61č36e13k
Jj neomarxisté usilují o omezení svobody pohybu. Čím dál víc budou tlačit na likvidaci produkce aut dostupných masám. A naopak budou usilovat o to aby lidé museli používat kolektivní transport. To vše povede ve svém důsledku k omezení svobody a zvýšení kontroly státu nad pohybem členů společnosti. Novodobá totalita jako vyšitá.
V95l96a79d91i23m13í17r 65Z60a86u10š62k94a
Všichni se bijí v prsa, jak si váží přírodu a svoje zdraví, ale stačí zmínka, že by za to měli něco zaplatit a už jsou tu žvásty o Bruselských neomarxistech... Nejradši byste z aut asi vymontoval i katalyzátor?
P51e71t83r 65Č23e44r71m32á15k
Už delší dobu poměrně jasná věc, a dalo by se říct že kruh se uzavřel - oživení třídy miniaut před pár lety bylo vyvolané především snahou kompenzovat flotilové emise, trh jako takový to nevyžadoval a prodeje tomu celou dobu odpovídají. Takže stejně jako to emise kdysi vyvolaly tak to v budoucnu uzavřou.
P36a94v32e96l 58V20a50n98í82č38e56k
Miniauta přeci byly vždy... Fiat 500, 600, 126, Cinquecento, Panda... např.
M60i18l94a57n 35V83o66l38e48k
Mediální masáž. Když se může prodávat výrazně pod 200 k Dacia Logan, tak Citigo určitě nemusí stát 230.
V89l69a84d69i25s53l95a25v 61B14u71r15y43š42e75k
já si vždycky půjčuju pikanto při svých toulkách po řeckých ostrovech, Rhodos, Kos, Kréta atd, no, popravdě se nikomu ani nedivím, že takový auta nechce, někam na pláž s tím dojet jde, ale normální člověk si to dnes už nekoupí a proto se to asi taky už ani nebude vyrábět
P35a40v38e77l 43G82n31i40d58a
Zkuste se netoulat jen po plážích. Pokaždé když jsem v Řecku je mojí volbou Suzuki Jimmny cabrio. Řecké ostrovy jsou kouzelné v tom, že můžete autem nebo na čtyřkolce komkoliv a ne jako u nás kdy je na každém vjezdu do lesa zákaz vjezdu. Netvrdím že je to špatně a proto si užívám řecko v off-roadu.
O24d32s37t34r16a44n28ě21n92ý 79U28ž34i72v65a68t22e41l
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
PRACOVNÍK PÉČE O VOZY - HRADEC KRÁLOVÉ (brigáda) (A12422)
AURES Holdings a.s.
Královéhradecký kraj
nabízený plat:
120 - 120 Kč