Diskuze
Analýza trhu ojetin: Mladá auta čeká zdražení
Děkujeme za pochopení.
J63i59r49k16a 83B46l62á29h61a
Tak určitě, už si pro nějakou voňavku letím ...
L31a45d23i59s38l66a83v 72K77a86l88o84u18s
Mám pocit, že to bylo ve filmu "a zítra to roztočíme ...." . Aneb KUPUJTE,KUPUJTE NEBUDOU.
M84i94c94h59a22l 41W42i25l56l39e34r48t
Dle mého se zdražování dalo čekat. Když vezmu za kolik jsem kupoval svou teď už starší B6 u Áček a za kolik tam mají vozy teď, tak v poměru stáří/nájezdu a ceny to mají opravdu za hubičku.
V71í63t 85K57o14u78b59a
Dnes už je těžké stočit z auta 80 tisíc, protože 90% aut je při nájezdu 200 prakticky na šroťák, takže Vám prodej 8 let starého "málo jetého" prostě neprojde, když to kouří, nejede, svítí půlka kontrolek. Tříleté auto se 120 tisíci bude jediné možné řešení. A hurá do mne.
P50e81t86r 23Č53e12r79m68á40k
Ono to tak hrozné není, ty najížděče km jsou stále stejné a najedou ty statisíce km bez problému. A ty co se sypou ve 200 zase zpravidla právě nenajíždí ty kvanta km takže to zas tak nebolí.
M17a15t65ě51j 54P89a63v21l88ů
Aut jsou stovky tisíc a fabriky stále chrlí další a další. Nic zdražovat nebude.
Osobně při současném růstu ekonomiky hádám, že naopak jetá auta půjdou dramaticky dolů. Nehledě na to, že za pár chvil čeká svět příjezd levných elektrických aut. Tzn. poptávka po těch klasických a navíc ojetých dramaticky klesne. S tím i cena. Zejména tedy právě o auta, která potkal jakýsi moderní nešvar - cenová optimalizace nákladů. Auta v dobrém stavu před rokem 2000 a zajímavé motorizace do 2008 budou na ceně naopak velmi stoupat, neboť po nich půjde klientela, která nechce z nějakého důvodu přejít na elektromobilitu a zároveň nemá peníze na nové auto. To všechno ale mohou ovlivnit přicházející regulace. Osobně věštím trhu s ojetými vozidly dramatický pád.
P85e49t86r 29Č15e88r82m35á89k
Ono to tak jednoduché zdaleka není. Obecně cena aut poroste protože emisní cíle pro nejbližší budoucnost budou splnitelné jen díky určitým technologiím jejichž implementace se do ceny rozhodně promítne. Naopak žádná vlna levných eaut se ani zdaleka neblíží, jestli se dostanou v horizontu 10-15 let na úroveň dnešních běžných konfigurací (v rámci srovnatelných tříd a segmentů) tak to bude spíše zázrak.
Pak je potřebovat začít rozlišovat ojetá a ojetá auta. Mladá auta zdražení skutečně bez pochyby čeká, a to právě proto že budou obsahovat ty nové technologie které je prodraží. Naopak starší auta cenově spadnou na dno a to z prostého důvodu - jejih provoz začne být ekonomicky nebo legislativně neúnosný. Ekonomicky nikoliv ve smyslu technického stavu, ale různých forem zdanění a s tím souvisejících legislativních omezeních typu zákazu vjezdů, mýta atd. To je spirála která je už dnes funguje, byť třeba zatím u nás velice omezeně - tím větší spád ale nabere v čase. A to pochopitelně povede k poptávce po mladších ojetinách které budou alespoň papírově vykazovat lepší hodnoty, což jednoznačně podpoří růst cen.
R94o30m86a30n 81H20a35n67u85s
No myslím, že stoupat by měly především ceny na starší auta, co byly ještě kvalitní a měly pořádné motory, co vydrží půl milionu, protože dobrý auta už dělala. Dnešní požadavky na dodavatele jsou aby díl v autě vydržel nájezd 200 000 km.
P97e81t50r 56Č41e72r12m18á50k
To je složitější téma... Naftový šestiválec mercedesu e klasse najede půl milionu dneska bez větších problému taky stejně jako před 20ti lety. Downsizingový litr ve fabii to pravda úplně bez problému nenajede, na druhou stranu s fabií nikdo půl milionu najíždět nechce, takže to není v nějakém rozporu. A dělat motor s životností co násobně převýší zbytek auta nedává ekonomický smysl nikomu. Tohle je zatím tedy vcelku ještě přijatelné. Jiná věc je že obecně systém bude nastaven tak že vás donutí koupit si novější auto dávno předtím než nějaké horentní km najedete...
J73a81n 93M80r98k74v68i28č38k71a
1) V AAA ani koloběžku
2) Radši koupím 10 starou ojetinu do stovky, často i levnějc.
J31a76n 96S39p28u22r83e48k
Možná tak sen prodejců aut z operáku. Už teď se těch aut nemohou zbavit, protože si myslí, že dostanou za dva roky staré auto skoro stejnou sumu jako za funglovku.
Kor když je to auto, ke kterému se s velkou šanci uživatel choval jako prase, jelikož ho nevlastnil a bude tedy jevit známky vyššího opotřebení, než by odpovídalo stáří a nájezdu.
P52e85t32r 55Č26e86r13m64á38k
To ano ne, prodejní ceny plně reflektují ten reálný úbytek hodnoty, auta jsou vesměs v dobrém stavu protože jsou skoro nová a plně v záruce, a případná poškození leasingovky vymáhají, takže v tom problém není. Problém je především v tom že těch aut je tolik že to trh prostě není schopen absorbovat.
P47e38t17r 24J27e96d47l19o52v95s24k30ý
mladá auta? to jako auto pro novější lidi?
A21n61t63o80n62í46n 19S10v52o31b44o56d34a
mladé auto je takové auto, které je mladší než potencionální kupec :-)
J58a31n 28D27l65o16u76h44ý
Musim rict, ze aktualne je hlavne problem v tom, ze ojetych aut na trhu je prehrsel. Nevidim duvod proc zdrazovat. Je to jenom bububu. Oni totiz "normalni bazary" (tim nemam na mysli AAA nebo ESA) nechteji vykupovat auta, pokud si u nich nekoupite jine. A to se bavime jak o aute za 30k tak o aute za 250k
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!