Diskuze
Elektrická škodovka na obzoru, svezli jsme se jejím dvojčetem
Děkujeme za pochopení.
T30o67m91á21š 32H20o17c55h62m86u94t31h
S eUP jsem najel poměrně dost kilometrů. Dobré auto pro pražský provoz. Hbité, tiché, člověk si zkrátka rychle zvykne. Ovšem cena je při pořádném počítání opravdu nesmysl..
J84o68s57e23f 32V90a88l12a
pro jezdeni po meste je to dobry napad. Bohuzel - v masovem meritku je to pouzitelne pouze ve meste a co se tyce nabijeni, je to pouzitelne jenom na venkove - tzn. musite mit vlastni pozemek, na kterem auto budete nabijet
T86o45m80á65š 61Z92e61m81a32n
Bydlet v satelitu za Prahou a stát to do 400.000 Kč, tak jde o jasnou volbu jako druhé auto do rodiny.
M26a94r96t76i82n 92K63a18r93á81s23e94k
Doporucuji clanky, ktere vas nezajimaji necit, a neucastnit se pod nimi diskuze :-)
J10a90n 35F69r39i20d55r83i86c35h
S cenou kolem 400 tisíc na město nebo dojíždění do práce to bude fakt ideální.
T59o38m57á34š 32M10a88c77e22j53k73a
Takže v létě neklimovat, v zimně netopit, nebo v našich podmínkách při silnějších nejen celodenních mrazech rači zůstat doma, nebo jet nějakou klasikou se spalovacím motorem. Děkuji nechci.
O66n96d36ř93e21j 28Č93a81p71k71a
Těch 160 km (papírových, za ideálních podmínek a možná ještě podle staré metodiky) je prostě na hraně i na to auto na dojíždění (v zimě to spadne klidně na půlku, podle zkušeností třeba z USA nedávno).
S baterií plánovanou na podzim už to auto k účelům, ke kterým takhle velké auto většinou slouží (dojíždění ze satelitu do města a zpátky, občas nákup, případně třeba 100km na chatu) bude v pohodě stačit bez nutnosti, aby se řidič omezoval.
G79e78o66r81g 41K37o37m86b98e84r20e13c
Az budou teploty nad 25°C tak jsem na ne zvedavej s tim vypinanim klima.
O89n45d67ř29e58j 69Č63a29p25k69a
Pravda je, že u téhle baterie je potřeba řešit jen horko. V zimě to cestu 30km do práce nedá, když tam taky nebude nabíječka a v autobuse je topení na naftu
S tou větší baterií už klima problémy dělat nebude.
T68o31m42á93š 98P74a27č90e60s
Článek o seatu ale do titulku napíšeme škodovku. Geniální.
V12í24t 63K79o59u90b51a
pěkné, ale dokud do toho nenaložím rodinu, lyže (nebo kola na tažné) a nedojedu s tím na jeden zátah alespoň z Prahy do Krkonoš a zpátky, tak je to úplně k ničemu. A kupovat to jako druhé auto na popojíždění do Praze - na to bohužel nemám a neměl bych to ani kam zaparkovat.
M90i72c61h90a22l 68P62t63a16c90e36k
V tom případě to není auto pro Vás.
V91á68c34l28a52v 55P20a19v44e48l46e37k
Jo, otevřete si místo klimy okénko... nejlépe v zácpě na pražském okruhu. Boha, to je takový žvást
Přitom stačí napsat, že je to vhodné vozidlo na cestu do práce a po městě a nehledat za každou cenu nějaký km navíc. Všem je jasné, že tato auta nemohou fungovat jako zástup klasického vozu na cestování po republice...
P61e69t17r 34Č18e87r35m64á18k
No on je právě problém že ta současná kapacita baterie byla často limitní i pro cestu do práce. Proto se nyní bude tak dramaticky zvedat.
L37u16k77á90š 66K34m56e10n67t
V článku jsem nějak nenarazil na cenovku toho vozu. A to se bavíme o verzi s baterkou kolem 18kWh. Co teprve cena varianty s 38kWh baterií. Když se kounu na VW e-up tak vidím akční cenovku 610 tisíc za aktuální 18kWh verzi ... no nevim teda, za to jsou dvě Citiga ve Style výbavě
V78l87a18d48i35s31l36a82v 71B17u69r49y55š13e54k
cena bude odpovídat počtu vyrobených kusů tak, aby se vyrovnala nabídka s poptávkou, pokud by byla nízká, tak by se na auto extrémě dlouho čekalo a pokud by byla vysoká, tak by se počet vyrobených kusů neprodal, proto marketingové oddělení tuto cenu stanoví na základě možností výroby, zpočátku tedy asi moc nízká nebude, protože automobilka není schopna vyprodukovat miliony těchto aut, což se časem bude jistě měnit
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Pronájem bytu 3+kk Brno, ul. Mathonova 50m2
Mathonova, Brno - Černá Pole
13 500 Kč/měsíc