Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Elektrická škodovka na obzoru, svezli jsme se jejím dvojčetem

Nejmenší škodovka bude prvním sériově vyráběným elektromobilem české značky. S dvojčetem bateriového modelu Citigo, Seatem e-Mii jsme se svezli v ulicích Barcelony, kde jezdí v testovacím provozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S eUP jsem najel poměrně dost kilometrů. Dobré auto pro pražský provoz. Hbité, tiché, člověk si zkrátka rychle zvykne. Ovšem cena je při pořádném počítání opravdu nesmysl..

4 0
možnosti
JV

J84o68s57e23f 32V90a88l12a

7. 4. 2019 11:29

pro jezdeni po meste je to dobry napad. Bohuzel - v masovem meritku je to pouzitelne pouze ve meste a co se tyce nabijeni, je to pouzitelne jenom na venkove - tzn. musite mit vlastni pozemek, na kterem auto budete nabijet

0 0
možnosti
TZ

Bydlet v satelitu za Prahou a stát to do 400.000 Kč, tak jde o jasnou volbu jako druhé auto do rodiny.

4 1
možnosti
PB

P62e96t26r 19B40á94č89a

4. 4. 2019 17:04

Nas to ale nezajima.

1 3
možnosti
MK

Doporucuji clanky, ktere vas nezajimaji necit, a neucastnit se pod nimi diskuze :-)

2 0
možnosti
JF

S cenou kolem 400 tisíc na město nebo dojíždění do práce to bude fakt ideální.

1 1
možnosti
TM

Takže v létě neklimovat, v zimně netopit, nebo v našich podmínkách při silnějších nejen celodenních mrazech rači zůstat doma, nebo jet nějakou klasikou se spalovacím motorem. Děkuji nechci.

4 3
možnosti

Těch 160 km (papírových, za ideálních podmínek a možná ještě podle staré metodiky) je prostě na hraně i na to auto na dojíždění (v zimě to spadne klidně na půlku, podle zkušeností třeba z USA nedávno).

S baterií plánovanou na podzim už to auto k účelům, ke kterým takhle velké auto většinou slouží (dojíždění ze satelitu do města a zpátky, občas nákup, případně třeba 100km na chatu) bude v pohodě stačit bez nutnosti, aby se řidič omezoval.

1 1
možnosti
GK

Az budou teploty nad 25°C tak jsem na ne zvedavej s tim vypinanim klima. ;-D

0 0
možnosti

Pravda je, že u téhle baterie je potřeba řešit jen horko. V zimě to cestu 30km do práce nedá, když tam taky nebude nabíječka a v autobuse je topení na naftu :-)

S tou větší baterií už klima problémy dělat nebude.

0 2
možnosti
TP

Článek o seatu ale do titulku napíšeme škodovku. Geniální.

0 0
možnosti
VK

V12í24t 63K79o59u90b51a

4. 4. 2019 11:28

pěkné, ale dokud do toho nenaložím rodinu, lyže (nebo kola na tažné) a nedojedu s tím na jeden zátah alespoň z Prahy do Krkonoš a zpátky, tak je to úplně k ničemu. A kupovat to jako druhé auto na popojíždění do Praze - na to bohužel nemám a neměl bych to ani kam zaparkovat.

10 4
možnosti
MP

V tom případě to není auto pro Vás.

6 1
možnosti
VP

Jo, otevřete si místo klimy okénko... nejlépe v zácpě na pražském okruhu. Boha, to je takový žvást 8-o

Přitom stačí napsat, že je to vhodné vozidlo na cestu do práce a po městě a nehledat za každou cenu nějaký km navíc. Všem je jasné, že tato auta nemohou fungovat jako zástup klasického vozu na cestování po republice...

0 0
možnosti

No on je právě problém že ta současná kapacita baterie byla často limitní i pro cestu do práce. Proto se nyní bude tak dramaticky zvedat.

0 0
možnosti
LK

V článku jsem nějak nenarazil na cenovku toho vozu. A to se bavíme o verzi s baterkou kolem 18kWh. Co teprve cena varianty s 38kWh baterií. Když se kounu na VW e-up tak vidím akční cenovku 610 tisíc za aktuální 18kWh verzi ... no nevim teda, za to jsou dvě Citiga ve Style výbavě :-)

5 0
možnosti
VB

cena bude odpovídat počtu vyrobených kusů tak, aby se vyrovnala nabídka s poptávkou, pokud by byla nízká, tak by se na auto extrémě dlouho čekalo a pokud by byla vysoká, tak by se počet vyrobených kusů neprodal, proto marketingové oddělení tuto cenu stanoví na základě možností výroby, zpočátku tedy asi moc nízká nebude, protože automobilka není schopna vyprodukovat miliony těchto aut, což se časem bude jistě měnit

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...