Diskuze
Nejambicióznější čínská automobilka zakládá novou značku elektromobilů
Děkujeme za pochopení.
J58o46z31e73f 80K77o72s64t65e73l81a95n52s21k86ý
K elektromobilom neexistuje žiadna rozumná alternatíva. Najneskôr o päť rokov sa budú predávať za cenu spaľovákov a tie už bude potom chcieť len menšina. Elektromobily už to svojej podstaty sú konštrukčne jednoduchšie, a tým aj spoľahlivejšie. Netreba meniť olej, sviečky, filtre a ďalšie prkotiny. Dámy ocenia jednoduchosť ovládania, tichú jazdu a veľkorysý priestor. Bonusom budú 2x či 3x nižšie náklady na "palivo".
A o cene pri opätovnom predaji škoda hovoriť...
Infraštruktúra sa buduje, dojazd sa predlžuje a nabíjanie naopak skracuje. Stačí sa pozrieť 5 či 10 rokov späť.
Tak prečo stále ďalší a ďalší "experti" v diskusiách kvákaju o nezmyselnosti elektroáut?
J49a84k34u35b 94S21e33k81e71r45a
Kde všichni zastánci servisovali svá auta na spalovací motor, že pořád argumentují servisem, jako by je stál nějaké astronomické částky... A ano, kromě oleje 1x za 2 roky, jednoho filtru a pár drobností vyjde servis Ev vozu stejně...
P25a27v67e46l 62O89t59i15s73k
Já čtu téměř obden jak vzniká nějaká automobilka na EV, k tomu čtu jak stávající automobilky začnou chrlit miliony EV pozor v EU je musí začít chrlit od r.2021 jinak nesplní flotilové emise a za dalších pár let bude ještě hůř , podle toho jaké jsou schváleny emise na další roky a tohle není nějaká vzdálená budoucnost , to je realita velmi blízká. Jenže tady narážíme na takový problém, o kterém se vlastně ani nemluví. Jedna věc je ty auta vyrobit, to asi zas takový problém není, ale druhá věc je tyhle e-auta prodat, přičemž zatím se prodávají e-auta jen tam kde je to podporováno finančně a to dotacemi a úlevami na daních, nebo finančním znevýhodněním či omezením a zákazy provozu spalovacích aut, nebo kombinací všeho dohromady. K tomu cca 60 procent obyvatel EU,tedy potencionálních zákazníků bydlí v bytech a nemaji tudíž možnost využít tu jednu z mála velkých výhod EV tedy nabíjení doma . A fakt argument že lidi s paneláku nemají na EV je úplně mimo, za prvé tahouny prodejů nových aut není ČR ale jiné státy tam ve městech ( a do města je EV nejlepší) fakt v bytech nebydlí jen socky. tak mě jen tak napadlo co se bude dít, když výrobci podle přání politiků nasekají miliony EV ale lidi je nebudou chtít, tedy aby jsme si rozumněli, samozřejmě nějaká poptavka bude a určitě se zvýší, ale co když bude prostě stále drtivá většina kupujících požadovat spalovací motor.
V98l55a57d34i48s61l33a85v 83B49u61r26y65š54e98k
automobilky nasekají jen tolik EV kolik jich prodají, dělat jich víc by nemělo smysl a když bude drtivá většina lidí požadovat spalovací motor, tak si ho ta drtivá většina koupí, tak jako teď, nic se na tom nezmění, tohle jsou jen zbytečné starosti, dobře to dopadne, uvidíš, pořadníky na TDI a plné sklady EV jistě nebudou, taková představa je hloupá
M92a61r34e73k 35P64o59s37p76í61š55i96l
elektromobily jsou kravina. Kdo sledoval úterní 90 ́ na téma paliva pro budoucnost,tak si udělal představu. Na elektromobily nebude ani infrastruktura a ani dost energie a pokud nebude energie,začne se pálit opět fosilní palivo ne třebas v EU,ale třebas v Rusku a jinde a budou nám dodávat eletriku. A to je pak postavené na hlavu. A nyní zjišťujou,že elektromobil nemá nulové emise ani náhodou. Jen to kouří jinde. A to co se bude dít s vysloužilýma bateriema se zatím moc neřeší,jelikož to budou tak obrovskéé náklady,že to nikdo platit nebude chtít. Něco jiného bude pohon vodíkem. Ale musí se nalézt zdroj pro masové použití. Bionafta 1 a nebo 2 kategorie řešením nejsou.Jen doplněk.
M20a91r46t46i47n 34K50a39r75á11s55e58k
Ano vodik je neco jineho - tech zdroju pro nej potrebujete asi ctyrikrat tolik nez pro pohon elektrinou z baterek, a jako bonus pro nej potrebujete radove drazsi infrastrukturu.....
Neco jako "ne, postavit tam cyklostezku je prilis drahe a slozite, radeji tam postavme sestiproudou dalnici, to bude urcite jednodussi a levnejsi".....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.