Diskuze

První elektromobil ukáže Škoda na hokejovém šampionátu. Máme fotky z Prahy

Mladoboleslavská automobilka představí první sériové elektrifikované modely 23. května v Bratislavě při příležitosti hokejového šampionátu, jehož je oficiálním partnerem. Světovou premiéru bude mít elektrické citigo a plug-in hybridní superb. Nejmenší škodovku do zásuvky jsme načapali v centru Prahy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Jako druhé auto to u mě má šanci. Za životnost auta i při malém nájezdu se více než stovka ušetří na benzinu, nejméně 50 na údržbě a opravách a stovku navíc dám z principu. Základ je ale infrastruktura - jak se to bude nabíjet na sídlištích? (Rozvodny jsou hned u parkoviště, zatím to ale nějak nikoho nenapadlo...) Nemáme to pořešené ani v práci (to se ale stane). Pokud dále zůstane podpora pokud jde o parkování (v Praze), tak to má podle mě velkou šanci.

0 0
možnosti
LH

natáhnete ze 7. patra prodlužovačku

0 0
možnosti
JP

Opravte si ten nesmysl v titulku. Tohle rozhodne neni prvni elektromobil Skoda.

Uz v 90. letech se vyrabely elektromobily na bazi Favorita.

Jmenovaly se Skoda Eltra 151L a 151 Pick Up a vyrabel je zavod v Ejpovicich.

1 0
možnosti
Foto

Nejlepší bylo když se pak z Itálie vozily zpátky, protože u nás neprošli na emisních zkouškách - neměli žádné emise tak to nešlo změřit jak zákon vyžadoval.

0 0
možnosti
MK

M86a79r22e47k 84K87l50u48f68a

22. 5. 2019 11:48

Ještě pořád mi nikdo nebyl schopen vysvětlit, jak má být vyřešeno současné nabíjení všech provozovaných vozidel, kdyby (nedejbože) ta elektromobilní éra přišla. Rv:-/

1 0
možnosti
ŠT

klasika, přijede ti žlutý anděl, zapne benzínový nebo naftový generátor a dobije to baterku, abys mohl dojet domů ;-)

3 0
možnosti
JJ

J90i76ř90í 39J46i83r29k17ů

22. 5. 2019 11:25

Jestli bude za 420.000 Kč, tak jim lidi utrhají ruce a čekací doba bude rok a víc. :( Snad tak levná nebude.

0 0
možnosti
ŠT

Už se města začala zabývat, jak to bude s dobíjením aut na sídlištích, centrech měst?? Když jsou desítky nabíjecích míst, těžko to může vystačit tisícům aut... ono to totiž není jako u pumpy na naftu a benzín, že za 3-4 minuty je auto od stojanu pryč... už vidím tu změť prodlužováků na parkovištích... :-/

0 0
možnosti
JN

Už se ví, kam budou auta "simply clever" umisťovat škrabku na led, když zmizí víčko k palivové nádrži?:-)

3 0
možnosti
PR

Objeví se víčko na škrabku.

1 0
možnosti
VV

Když vezmete že budete mít co dělat nabít "to" za noc, když vezmete že Nissan Leaf potřebuje při 220V minimálně 8 hodin, když si spočítáte že max za 8 let až projde záruka baterie, budete potřebovat novou a ne zrovna lacinou, tak vám to docvakne.

S novou baterií uděláte na nabití řekněme 200km když hodně a po pár letech ani ne polovinu. To vám váš tisk neřekne.Když si spočítáte cenu el. energie v Čechách a po Evropě vůbec, (to není Amerika) tak vám spadne brada. OK

Když dáte autíčko dobít večer ve 22 hodin, může být v prvních letech nabité ráno v 6-7 hodin. Pojedete se světly, se stěrači, topení?, a budete koukat že ono to těch 200km neudělá ani omylem.

Cena baterie? 360,000 Kč průměr. No nekupte to.

Zkoušel jsem před mnoha lety i Forda Focusa elektrického, jel jsem v Nissanu Leaf, Jel jsem v Chevy Volt nebo Bolt chcete-li, 2019 stojí 36,000 dolarů. Má 60kW baterii 350 Voltů, Baterie se nabíjí 9.3 hodiny při 220V a udělá 236 mil = 354 km. Credit od FEDU při nákupu Boltu je 7,300 dolarů. ́= dostanete asi 168,000 Kč zpět..

Očekává se, že v Evropě se budou dělat maličká autíčka. OK proč ne? Až se nasytí trh a přijde se na to, že klasiku nikdy nemůže nahradit baterka, tak vášně opadnou i v redakci iDnesu. Tak jako opadly v Tesle. Ta vyrobila dodnes údajně asi 200,000 elektroaut, ale stále ještě není zisková. Bez sponzorů z řad Bank by už léta nemohla vyrábět. Jenže ty do toho nasypaly takové prachy, že je nemohou odstřihnout.

2 0
možnosti
JJ

J79i33ř80í 62J71i40r93k40ů

22. 5. 2019 11:31

To je zase dlouhá reakce od člověka, co o e.autech má informace z hospody.

Ne, rozhodně neuděláte s e-autem za "pár let" polovinu nájezdu. Většina ani na konci 8mi leté záruky nemá žádné problémy s kapacitou baterií a to mají baterie prvních generací.

Vaše výpočty o nočním nabíjení jsou také úplný nesmysl - počítáte, že budete každý den dojíždět domů s vybitou baterií? Asi těžko že.

Cena baterie - další nesmysl, za prvé vás to nemusí zajímat, protože auto má baterii 8 let v záruce a za druhé se baterie samozřejmě nemusí v případě potřeby měnit celá. Prostě strašení nesmysly.

Dneska už se takovéhle nákupní tašky rozhodně nekupují na doživotí, protože lidi co mají na nové teď budou mít na nové i v budoucnu.

Spíš je zajímá kolik je vyjde celkový měsíční náklad na auto, ne, že by do toho rvaly svoje úspory, když si můžou půjčit prakticky zadarmo.

0 0
možnosti
VV

Člověk s mozkem který v elektroobilech jezdil, ví jak to dopadne.

Proč asi své elektromobily nevyrábí ani jedna americká firma včetně Toyoty, Hondy,Hyundai a Kia ??

Modely mají připravená i 10 let a funkční. Proč stáhl po letech z výroby Chevy Volt? Ten měl i dobíjecí benzíňáček...

NEPRODEJNÉ. Až s tím pojedete kolem pumpy zasteskne se vám. Budete jen třeštit zrak na ten magický přístroj co vám ukazuje kam až dojedete. (Když nebude pršet, když nebudete muset svítit, nebo topit nebo chladit. Baterie se ovšem klimatizovat musí za chodu. Tedy z vysokonapěťové baterie. Ta nízkonapěťová slouží k základním účelům. Aby vám iDnes napsal jak vypadá vnitřek elektromobilu, na to nemají. Jen tu blbou karoserii někde dohonili. Co s takovým článkem?

2 1
možnosti
MS

Kdyby to stálo o těch cca (max) 40 000 Kč více (jak to píšou v jiném článku), než klasické CitiGo, tedy do max 250 000 Kč, docela bych o tom uvažoval. Ale dát za to půl mega? Fakt jsem nespadl z višně a jako potenciální pacient psychiatrie se opravdu necítím..

2 1
možnosti
JJ

J56i24ř43í 25J82i61r42k75ů

22. 5. 2019 11:32

A podle čeho počítáte jestli se auto vyplatí? Podle kávové sedliny zdá se. ;-D

0 0
možnosti
PM

A bude to jeden z prvních kroků k likvidaci automobilového průmyslu v Evropě. A evropského průmyslu závislého na výrobě aut vůbec. https://www.lidovky.cz/byznys/auto/elektroauta-podle-automobilek-ohrozuji-pracovni-mista-vyroba-je-totiz-jednodussi.A180914_115611_ln-auto_pkk

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...