- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co takhle zlevnit auta!!! Nedávat tam nesmysle,které málokdo používá.
No novinka to neni. Nekteri (Toyota v Ostrave) do toho programu davaji vozy svych zamestnancu, ktere vykazou v prvnich letech vaznou vadu (profoukle tesneni pod hlavou). Samozrejme vse zamaskovano.
Mladé ojetiny 1-3 roky většinou z operáků dávají smysl pouze u manažerských aut, kde je propad ceny větší, díky větší pořizovací ceně novky. U flotilové konfekce, kde se vždy hledí na co nejmenší pořizovačku a tomu odpovídá i barva a výbava vozu, tak tady bych se okamžitě otočil a šel si raději pro novku. Ojetina musí mít výraznou finanční úsporu na prodejní ceně oproti novce a ne skoro stejnou, nebo velmi mírně menší, což za ty možné rizika vůbec nestojí, i když je to stále v záruce. Stejně tak, bych si nikdy nekoupil novku - předváděčku, protože vím, jak spousta lidí tomu dává za uši a prodejci je nechají, protože někdo po menší slevě po tom stejně vždycky skočí.
Do nového auta určitě ne, cena hodně rychle padá oproti zánovnímu autu, tam už je cena o dost nižší a auto je přitom ve stavu jako by člověk kupoval nové. V bazarech jich je také velká spousta a nájezd mnohdy nepřesáhne 100 km.
Já kupuju ojetiny především od lidí (společností), co mi dokáží garantovat, že to vozidlo nebylo vážněji bourané.
Výhoda auta do 3 let je že ho automobilka pořád prodává za cenu vyšší než jsou přímé náklady.
Vyrobit středně vybavenou Oktávku nestojí více než čtvrt mega bez DPH.
automobilka potřebuje hlavně vydělat, aby mohla zaplatit zaměstnancům, poslat půlku jejich platu státu a ještě musí zbýt pro majitele a proto musí prodat auto do tří let za co nejvíc peněz, kolik je za něj kdo ochoten dát a to bez ohledu na jejím přímé náklady
"Pokles ceny v prvním roce" ....
Je otázka, jak to počítají - pokud z ceníkové ceny, tak je pokles samozřejmě extrémní, ale za ní nekupuje snad nikdo
Tak nejak, ono obcas clovek koupi i nove levneji, nez tyhle vyhodne "zanovni ojetiny"....
A ono kdyz si clovek vsimne, ze treba superby (ktere ma skoda plus za celkem zajimave ceny) maji po tech dvou letech najeto 80 000, tak to uz neni uplne zanovni auto, ale ma slusnou cast svoji zivotnosti za sebou a pak ta cena zas tak svetoborna neni...
Někdo své referentské auto dokáže i za jeden rok zestárnout o 5 let, protože ho doslova huntuje, a to jak motor, tak interiér. Prostě jsem to nafasoval a nic mne to nestálo.
moc nechápu, proč by měl někdo šetřit podnikový auto, to jsem nikdy nedělal, to by za chvíli mohli třeba lidi šetřit v práci vodu a nebo tak
S narůstajícím tlakem na nižší emise CO2 flotilového průměru nových vozů je obchod s ojetinami logickým cílem samotných automobilek.
tak to si nejsem jistěj, jestli prodej ročních referentských aut nějak souvisí s budoucím zavedením limitů CO2, vlastně jsem si jistej, že ne, tyhle auta by se prodala jak tak, jen by je neprodala automobilka, ale někdo jinej, se zpřísňujísími se limity souvisí přechod na elektromobily, ale ne to, kdo prodá roční auto
Se slevou 20% se běžně dají pořídit nová skladová auta, nebo kusy co musí dealer odebrat nuceně z distribuce. Nevidím jediný důvod kupovat rok, nebo skoro 2 roky staré auto, navíc s 30-ti tisíci, za srovnatelnou cenu. Sám jsem vloni koupil předváděčku, která měla 20 km a to předvádění jsem si v ní odjezdil sám před vlastním přepisem vozu. Sleva 24% z ceníku, záruka 5 let.
Rodina by ale potřebovala čtyř, nebo pětileté vozy do sto tisíc, aby jim řekněme 10 let mohly sloužit. Bazary jsou ale plné sedmiletých firemních vraků se skutečným nájezdem okolo dvou set s mizernou údržbou prakticky zralé do šrotu.
2 roky stary superb tdi dsg poridite u skoda plus od 390 tisic bez dph. Nevidim duvod kupovat stejne auto jako nove. V drtive vetsine se jedna o vozy, ktere sam autosalon prodal jako nove a pak na nich delal servis. Historie elza je samozrejmosti. Nektere kusy (ty drazsi) maji zaruku 5 let.