- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zoufalý krámy ... To, že jste byli v tý době mladý, na tom nezmění vůbec nic. Ještě že už je ta zlá doba pryč.
Mládí není žádná výsada, mladí byli všichni.
Milá redakce, příště by bylo vhodnější místi nicneříkajícího popisku fotografie "6. sraz socialistických vozidel v Hnačově na Klatovsku" dát popisek s typem vozidla?
Popisek poslední fotografie v galerii je taky velmi zajímavý - zajímalo by mně, co bylo vyrobeno v roce 1953. Škoda 1000MB se totiž vyráběla v letech 1964 -1969, Škoda 100 se vyráběla v letech 1969-1977.
Zajímavé kousky, některé hodně raritní. Mně tam chybí robur, barkas a ARO.
Tuhle nějaký barkas projížděl Nuslemi. Ten řev, ten sloup dýmu, ten smrad...
se divím, že Tavria ještě někam dojede, to byl opravdu zmetek od výroby
Přestaňte laskavě lhát lidstvu, že se skútru říkalo prase. Je mně úplně u klobouku, v jaké špinavé cajzlovské díře jste tady na ten hnusný nesmysl přišli, ale nechte si to na doma.
Asi jak kde. My tomu říkali plechový prase. A Volze carevně traktor ve fraku.
jedna Multicara jezdí i normálně v provozu ve Štěpánovicích u Tišnova, stejně tak ta rikša ČZ, žádné sběratelské kousky, prostě užitková vozidla.....
Jak jsme startovali služebního ŽUKa
Kvalitou výroby a použitou technikou to byly většinou strašné "krumply", ale i tak se tam najdou nádherné kousky
Trocha historie, trocha nostalgie, no. On nikdo ani ten gramec pod stříškou u karavanu neměl, to spíš nějaký přenosný páskáč, ale ty tu dobu holt nepřežily.
Je to hezky řemeslně udělané, takového jsem potkal v Itálii.
Jen už bych asi neměl tu odvahu takhle daleko jezdit
a to jsem na 1203 vyrostl jako řidič i mechanik a vím,
co se u toho sypalo a jak na to.
A dnešní "vozidla" jsou kapitalistická? To jsem netušil. Já jsem technokrat, zajímá mě spíše jak to jezdí. A vzpomínám na socialistickou Škodu 120 L, se kterou jsem bez problémů najezdil skoro 200 tis. km. Neměla pětku, ale z Prahy do Brna šlo (na tehdy dobré dálnici) jet celou cestu 140 km/hod.
Těch 140 bylo jenom na tachometru a z kopce.