Diskuze
Nejvíce high-tech elektromobil hýčká komfortem a postraší spotřebou
Děkujeme za pochopení.
Z18d25e28n84ě33k 47M13o72r12á24v63e51k
Jedna technická poznámka - Audi prodává e-tron s baterií 95 kWh, ale nijak zvlášť se nechlubí s tím, že uživatel má dostupných pouze 84 kWh. Audi se k tomu vyjádřilo, že ten zbytek je pro ochranu baterie. To je také za tím kouzlem, že se baterie nabíjí plnou rychlostí déle, než ostatní elektromobily. Obvykle po dosažení 80% kapacity je potřeba snížit rychlost nabíjení, aby se baterie nepoškozovala. Takže když má uživatel dostupných jen těch 84 kWh a 80% z 95 je 76 kWh, tak tím zpomaleným nabíjením se nabíjí jen 8 kWh, tedy necelých 10% z dostupné kapacity. Přitom ostatní elektromobily pomaleji nabíjejí celých 20%.
http://www.hybrid.cz/test-audi-e-tron-luxusni-svezeni-ale-velky-zrout-energie
http://old.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-audi-e-tron/motorizace
https://fdrive.cz/katalog/audi-e-tron/specifikace/55-quattro
J57o95s69e87f 86B25u42r81d88a
Tak to o té celkové kapacitě a o té "dostupné" pro nabíjení více či méně platí pro všechny výrobce. Většina z nich tak nenechá baterii vybíjet úplně, a nabíjet do plna (to že se to uživateli tváří jako 0-100% je jen v určitých mezích který si určí ten který výrobce. I když je pravda, že u Audi je toto o poznání méně příznivé pro uživatele.
P34e64t18r 65D37v95o36r61a62k
K čemu ten elektromobil tedy je, když nemá za cíl šetřit energii, být úsporný a "snížit uhlíkovou stopu"? Jen podělané lhaní si do kapsy kdy audi vyrábí "normální" auta a tímhle etronem snižuje flotilové emise = v globálu to nemá jiný efekt, než nárůst nákladů na vývoj elektromobilu. Prostě papírově jsme zelení a ve výsledku se stejně s klimatem nic nestane = tragédi.
Kdyby místo toho podpořili auta s větší životností, napravili chyby v zadržování vody a řešili vypalování pralesů...
V13l24a66d73i51s14l41a50v 54B76u16r22y42š68e34k
elektromobil je především na ježdějí, je to dopravní prostředek
R44o88b60e89r10t 39H98o28m78o38l82k60a
Pořídit si tohle je projev Greténismu. Pakliže můžu mít prakticky to samé, ale s rozdílem, že to "nabiju" na každém rohu za cca dvě minuty i s placením, tak nevidím důvod si kupovat tuhle hračku. I kdybych na to měl. Navíc, i kdybych na to měl, tak mi budou hodně vadit právě ty zmiňované dva nedostatky - ovládání jen na displeji a lesklé prvky v interiéru, které při odrazu slunce oslňují - obojí jsem měl už tu čest zažít a fakt už ne, díky. To tak obrovsky snižuje komfort jízdy...
J20o29s95e50f 75B21u48r20d48a
Tak podle toho co píšete, tak asi i za projev "Greténismu" považujete i spalovací sourozence jako je Audi Q7 třeba - to já taky nechápu...
Ale co se týká toho "nabíjení na každém rohu" si nejsem úplně jistý co myslíte.. Na každém rohu totiž benzínky opravdu nejsou, zatímco zásuvka bude nejen na každém rohu, ale i na všech místech mezi těmi rohy...
A pro Vás nedostatky - ovládání na displeji a lesklý interiér... to asi nebude to klíčové co rozhoduje při pořízení auta - tedy ve Vašem případě jako vyjímka potvrzující pravidlo.
S84t83a54n65i55s46l70a64v 74N76o90v95o83t31n47ý
Tu masku okopčili od Huyndai.
P46e60t33r 14B95á86č44a
Ani zadamro kram ubohej, nebo zadarmo ano, ale hned prodat kram elektrickej.
M67a53r31e31k 57S36a39j10d93a
95 / 2.4 = 39.58 hodin
Ale je fakt, ze kdo ma na tohle, tak bude nejspis mit i barak s elektrarnou k tomu...
V57l84a59d14i15s33l53a92v 37B62u13r61y90š64e36k
podle mně to nikdy prázdný být nemůže, ta baterka, už z toho důvodu, že by auto nejelo a píšou, že přes jistič 3x16 A se to nabije za 9 hodin komlet, pokud uvážíme, že obvyklá doba člověka pro odpočínek, stravu, soulož atd. je 8 hoidin a v této době auto nepoužívá, tak bych to jako problém neviděl, denně nabíjet přes noc 8 hodin by mělo bohatě stačit na ujetí 300 km denně, ročně pak tak zhruba 110 tisíc kilometrů, podle toho, jestli jem přestupnej rok, tak možná ještě pak o 300 kilometrů víc
H96o57n15z38a 59T24a15r
Jay Leno Sberatel veteránu a moderátor Prohlásíl
https://www.youtube.com/user/JayLenosGarage
Spalovací auta vymřou!
Padla ale také otázka týkající se elektromobility. Leno odpověděl jednoduše: "Zhruba mezi lety 1800 až 1911 všechno poháněla pára. Pak přišel spalovací motor, který fungoval do teď. A hádám, že dnes narozené dítě má zhruba stejnou šanci řídit spalovací auto, jako lidé dnes mají řídit auto s řadící pákou."
Leno ovšem nijak nezakrývá, že nově přicházející technologie, která má ambici nahradit spalovací motory, musí být lepší, než ta stará. A to podle něj např. elektromobily Tesla jsou.
http://www.hybrid.cz/jay-leno-se-vraci-hlasa-spalovaci-auta-vymrou
V52l96a49d86i22s34l25a23v 38B45u75r96y47š97e71k
to objevil ten sběratel Ameriku, to kdyby se zeptal někdo mě, tak mu taky řeknu, že lidi budou kupovat elektrický auta jen tehdy, když jim budou líp vyhovovat jako ty se spalovacími motory, kdo si dobrovolně koupí auto co nedojede ani do žádné ze zemí bývalé Jugoslávie, budou mu vybuchovat baterie a nebude ho mít kde dobíjet?
P43e39t22r 17M39i76c42h82a82l
Tablet na kolečkách skoro za tři mega, který se musí na cestě minimálně dvě hodiny nabíjet, aby ujel dalších 300 km.
J75o87s94e33f 10B30u11r50d78a
jojo, podle toho co píšete, tak Audi eTron není elektromobil pro Vás..
Tak třeba za chvilku Škoda CityGo IV :-)
H28o21n28z77a 24T34a67r
G93e26o37r35g 24K75o25m51b84e38r20e23c
elektrohracka pro prachaty lidi, nic vic nic min.
V66l20a33d39i90s23l17a43v 35B28u95r66y19š77e20k
a chudáci aby jezdili ve svých bílých oktávkách TDI
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....