Diskuze

Nejvíce high-tech elektromobil hýčká komfortem a postraší spotřebou

Audi e-Tron není běžný elektromobil. Je to výkladní skříň nejnovějších technologií, kterými se snaží řidiče i posádku doslova hýčkat. Na ekologickou strunu nijak nebrnká, obří 95kWh akumulátor vyzunkne za zhruba tři sta kilometrů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jedna technická poznámka - Audi prodává e-tron s baterií 95 kWh, ale nijak zvlášť se nechlubí s tím, že uživatel má dostupných pouze 84 kWh. Audi se k tomu vyjádřilo, že ten zbytek je pro ochranu baterie. To je také za tím kouzlem, že se baterie nabíjí plnou rychlostí déle, než ostatní elektromobily. Obvykle po dosažení 80% kapacity je potřeba snížit rychlost nabíjení, aby se baterie nepoškozovala. Takže když má uživatel dostupných jen těch 84 kWh a 80% z 95 je 76 kWh, tak tím zpomaleným nabíjením se nabíjí jen 8 kWh, tedy necelých 10% z dostupné kapacity. Přitom ostatní elektromobily pomaleji nabíjejí celých 20%.

http://www.hybrid.cz/test-audi-e-tron-luxusni-svezeni-ale-velky-zrout-energie

http://old.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-audi-e-tron/motorizace

https://fdrive.cz/katalog/audi-e-tron/specifikace/55-quattro

0 0
možnosti

J57o95s69e87f 86B25u42r81d88a

16. 8. 2019 18:50

Tak to o té celkové kapacitě a o té "dostupné" pro nabíjení více či méně platí pro všechny výrobce. Většina z nich tak nenechá baterii vybíjet úplně, a nabíjet do plna (to že se to uživateli tváří jako 0-100% je jen v určitých mezích který si určí ten který výrobce. I když je pravda, že u Audi je toto o poznání méně příznivé pro uživatele.

1 0
možnosti

P34e64t18r 65D37v95o36r61a62k

16. 8. 2019 10:25

K čemu ten elektromobil tedy je, když nemá za cíl šetřit energii, být úsporný a "snížit uhlíkovou stopu"? Jen podělané lhaní si do kapsy kdy audi vyrábí "normální" auta a tímhle etronem snižuje flotilové emise = v globálu to nemá jiný efekt, než nárůst nákladů na vývoj elektromobilu. Prostě papírově jsme zelení a ve výsledku se stejně s klimatem nic nestane = tragédi.

Kdyby místo toho podpořili auta s větší životností, napravili chyby v zadržování vody a řešili vypalování pralesů... RvRvRvRv

0 0
možnosti

elektromobil je především na ježdějí, je to dopravní prostředek

0 0
možnosti
Foto

Pořídit si tohle je projev Greténismu. Pakliže můžu mít prakticky to samé, ale s rozdílem, že to "nabiju" na každém rohu za cca dvě minuty i s placením, tak nevidím důvod si kupovat tuhle hračku. I kdybych na to měl. Navíc, i kdybych na to měl, tak mi budou hodně vadit právě ty zmiňované dva nedostatky - ovládání jen na displeji a lesklé prvky v interiéru, které při odrazu slunce oslňují - obojí jsem měl už tu čest zažít a fakt už ne, díky. To tak obrovsky snižuje komfort jízdy...

2 0
možnosti

J20o29s95e50f 75B21u48r20d48a

16. 8. 2019 18:58

Tak podle toho co píšete, tak asi i za projev "Greténismu" považujete i spalovací sourozence jako je Audi Q7 třeba - to já taky nechápu...

Ale co se týká toho "nabíjení na každém rohu" si nejsem úplně jistý co myslíte.. Na každém rohu totiž benzínky opravdu nejsou, zatímco zásuvka bude nejen na každém rohu, ale i na všech místech mezi těmi rohy...

A pro Vás nedostatky - ovládání na displeji a lesklý interiér... to asi nebude to klíčové co rozhoduje při pořízení auta - tedy ve Vašem případě jako vyjímka potvrzující pravidlo.

1 0
možnosti

Tu masku okopčili od Huyndai. Rv

1 4
možnosti

P46e60t33r 14B95á86č44a

15. 8. 2019 19:30

Ani zadamro kram ubohej, nebo zadarmo ano, ale hned prodat kram elektrickej.

1 5
možnosti

M67a53r31e31k 57S36a39j10d93a

15. 8. 2019 17:01

95 / 2.4 = 39.58 hodin :-)

Ale je fakt, ze kdo ma na tohle, tak bude nejspis mit i barak s elektrarnou k tomu...

0 0
možnosti

podle mně to nikdy prázdný být nemůže, ta baterka, už z toho důvodu, že by auto nejelo a píšou, že přes jistič 3x16 A se to nabije za 9 hodin komlet, pokud uvážíme, že obvyklá doba člověka pro odpočínek, stravu, soulož atd. je 8 hoidin a v této době auto nepoužívá, tak bych to jako problém neviděl, denně nabíjet přes noc 8 hodin by mělo bohatě stačit na ujetí 300 km denně, ročně pak tak zhruba 110 tisíc kilometrů, podle toho, jestli jem přestupnej rok, tak možná ještě pak o 300 kilometrů víc

0 1
možnosti

H96o57n15z38a 59T24a15r

15. 8. 2019 15:35

Jay Leno Sberatel veteránu a moderátor Prohlásíl

https://www.youtube.com/user/JayLenosGarage

Spalovací auta vymřou!

Padla ale také otázka týkající se elektromobility. Leno odpověděl jednoduše: "Zhruba mezi lety 1800 až 1911 všechno poháněla pára. Pak přišel spalovací motor, který fungoval do teď. A hádám, že dnes narozené dítě má zhruba stejnou šanci řídit spalovací auto, jako lidé dnes mají řídit auto s řadící pákou."

Leno ovšem nijak nezakrývá, že nově přicházející technologie, která má ambici nahradit spalovací motory, musí být lepší, než ta stará. A to podle něj např. elektromobily Tesla jsou.

http://www.hybrid.cz/jay-leno-se-vraci-hlasa-spalovaci-auta-vymrou

0 3
možnosti

to objevil ten sběratel Ameriku, to kdyby se zeptal někdo mě, tak mu taky řeknu, že lidi budou kupovat elektrický auta jen tehdy, když jim budou líp vyhovovat jako ty se spalovacími motory, kdo si dobrovolně koupí auto co nedojede ani do žádné ze zemí bývalé Jugoslávie, budou mu vybuchovat baterie a nebude ho mít kde dobíjet?

1 0
možnosti

P43e39t22r 17M39i76c42h82a82l

15. 8. 2019 15:33

Tablet na kolečkách skoro za tři mega, který se musí na cestě minimálně dvě hodiny nabíjet, aby ujel dalších 300 km.

2 0
možnosti

J75o87s94e33f 10B30u11r50d78a

16. 8. 2019 19:00

jojo, podle toho co píšete, tak Audi eTron není elektromobil pro Vás..

Tak třeba za chvilku Škoda CityGo IV :-)

0 0
možnosti

elektrohracka pro prachaty lidi, nic vic nic min.

9 0
možnosti

a chudáci aby jezdili ve svých bílých oktávkách TDI

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!