Diskuze
Cena aut na vodík se do deseti let srovná s hybridy, tvrdí Toyota
Děkujeme za pochopení.
P31e40t47r 82H30a39r65i20p18r33a55s12a30d 26H79a46j87i50č
Hybridní vozy tj. HEV jsou ve skutečnosti taky jen elektromobily s extenderem (to může být motor, ale také jakýkoli jiný zdroj energie). Stejně tak i H2EV jsou zase jen HEV s extenderem v podobě palivového článku.
Trochu by se dalo polemizovat u paralelních HEV, ale u sériových jsou elektromotory primárním pohonem. Jestli je tam baterie větší nebo menší, nebo jestli tam jsou kapacitory, nebo něco jiného, je celkem jedno.
P21e51t91r 50H71a84r50i67p26r91a41s18a86d 56H91a90j27i49č
Žák Ždimera vyrušoval při pokusu s vodíkem, čímž zapříčinil katastrofu. Tahle platforma už existuje asi 10 let a nikam se to neposunulo. Předběhli je jiní.
F89i58l42i40p 27Z15á43v16o14d93n27ý
Mě se líbí jednoduchost klasického elektromobilu. Auta na vodík a hybridy jsou dost složité pojízdné elektrárny (zejména ty vodíkové). Nicméně vnímám hybridy jako rozumný mezistupeň, který by měl dostat prostor do doby, než budou elektry (resp. jejich baterie, nabíjení a zdroj elektřiny) na takové úrovni, aby jejich provoz nebyl neustálý opruz a poskakování mezi nabíječkama. Bohužel jsou nám ale eletroauta tlačeny vrchem spodem, aniž by byla technologie přijatelná pro většinu běžných uživatelů.
P56a31v63e74l 18K87r73ů68t45a
Cena aut na vodík se do deseti let srovná s hybridy => auta budou ještě předraženější a pro obyčejné lidi nedostupnější.
M48i14c44h13a33l 47P38t11a92c15e10k
Aspoň nebudou tak přeplněné silnice a nebude tam jezdit kdejaký jouda.
M63a34r28t34i74n 79K33a85r17á64s79e56k
No i kdyby vyrobni cena vodikoaut tak klesla (coz nejspis klesne i u baterkacu), tak zustane porad problem s neexistujici infrastrukturou (jejiz vybudovani by stalo astronomicke penize, oproti tomu je infrastruktura pro nabijeci elektromobily za par korun) a taky cena paliva (konvertovat elektrinu na vodik a zpet na pohon auta je asi 4x mene efektivni nez nabijeni baterky v elektromobilu)....
V50a68c45l20a53v 22V47a13v26r57a
Toyota je automobilka s velkým A. Funguje jako vzor kvality a na tu její kvalitu věřte nebo ne nemá ani jedno Evropské auto, nevyjímaje ani jednu německou automobilku včetně Mercedesa. Jsem bývalý odborový zaměstnanec Forda, a i americké automobilky jsou v kvalitě mnohem lepší než třeba všechny modely VW. O tom není sporu i když psát se o tom v celé Evropě nesmí. Amík zná a ví.
Proto do 30.místa v tabulce nejprodávanějších aut na americkém trhu není ani jedna evropská značka, ani jeden model.
Hned po Toyotě (Lexus) je vyjímečný Nissan (Infiniti) ale Honda je někde ve středu tabulky (Acura) Ford řady F je tradičně už 30 let absolutní špica a za ním je od GM Silverado. To je oblíbená velikost auta trucku. A mohl by mně tak někdo vybrzdit, tak z něj udělám staniolovou fólii. Tady se tyhle "sporty" nepěstují. Každý si to rozmyslí protože když se podívá do zpětného zrcaátka, tak se může jen pomodlit. No fault insurance.
J13a50k53u97b 37K92o67s
Jistě. A proto v Evropě o americká auta skoro nikdo nestojí, zato opačně se dováží o stošest.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...