Diskuze
Chytrá sabotáž. Citroën dodával nacistům auta se zabudovaným kazítkem
Děkujeme za pochopení.
M47i93c64h51a76l 55P47i74n82d11j83a83k
Jesteze aspon Ford dodaval v poradku, s takovou by nedoslo ani na tu okupaci Francie
M79i76l28a52n 44M41a68r89k89l
měrka oleje byla jedinná v pořádku, aušus bylo všechno okolo.
L13a63d46i77s68l64a66v 95P56a42š87e42k
Já myslím, že u Francouzkého auta kazítko dávat nemusí :-)
J73a15n 82T36a87r63a94b39a
nene, oni z toho udělali etalon pro dalších mnoho desetiletí...a vydrželo to dodnes.
P38a35v80e46l 48J47e33ř87á23b54e64k
Mě je trochu divný, že o "kazítku" se mezi sebou domlouvalo víc lidí než dva.
Co si pamatuji z vypravování, tak i u nás byli šikovní lidi, ale z vypravování - pokud o tom vědělo víc lidí než jeden, hrozilo nebezpečí prozrazení.
Mám pocit, že o jednom českém kazítku se píše v souvislosti s bombardováním Malty. Pokud jsem si to nezaměnil, v nevybuchlé bombě byl pozdrav v Plzně.
Ale nejsem si zcela jist
Z71d40e19n90ě10k 14H97l86u81š18t86í53k
No co jsem četl já, tak to nebylo žádné kazítko, ale písek místo výbušniny...
J94i47ř13í 23Č69u18m52p15e93l59í98k
To žádné modely nepřežily, abychom se mohli podívat?
Jinak, Frantíci kolaborovali jak mohli (v čemž ani omylem nebyly sami) a po válce natočili spoustu filmů, které měli obnovit národní hrdost a lhát o tom, jak byli za války stateční. Doufám, že toto není jedna z těch lží.
L10á38l31a 41H77l81e12d77í25k
Spousta lidí udělá ve strachu spoustu špatných věcí, to není o národnosti...
J24a81n 31H89o76l23u31b
No to bylo velmi odvážné - ta zkrácená měrka oleje. Za to si jistě žabožrouti zasloužili dostat se mezi vítězné mocnosti!
K50a81r39e50l 11N43o19v28á14k
Škoda, že kazítko Citroën zapomněl po válce z výrobního plánu odstranit a montuje je dále až do dneška A to do všech modelů.
P11e59t76r 80M20a23r27š14o68u65n
Řekl bych, že nejen on :D
Alespoň víme, kde to vzniklo :D
M46i48r98o86s86l62a38v 80S38t57e93i52n58e37r
VW 1200 a dóšvó 2CV jsou dva zcela rozdílné vozy. VW měl být vůz na dálnice, měl vydržet trvalých 100 km/h, tehdy (1937) vysokou rychlost. 2 CV tu stovku dokázal jenom s kopce nebo v závětří kamionu.
Ovšem, s 2CV jsem jezdil se spotřebou 5l na 100, VW brouk bral běžně 10 l.
Hlavní závadou 2 CV byly horké brzdy, přední bubny byly přímo u motoru, vždy v horku. Pro dnešního automobilistu by častá kontrola vůle ventilů byla asi otrava. U Spartaka to zase bylo mazání předních čepů, každých 1500 km. Dnes si ručičky neumažeme.
P86a32v59e77l 10P27o48d30e53š10v64a
Termín "kazítko" vidím poprvé. Normálně se tomu říká jinak.
M27i30r20o72s91l45a40v 65S70t63e94i20n41e27r
Současný problém jižanů jsou kuličková ložiska. U 2CV byly ve všech kolech po 50 tisících na výměnu, stejně i Fiat Panda.
K31a95r52e61l 28M73a54z40a78č
Škoda, že nezjistili, že druhá světová už skončila. Nicméně, olej pod měrku neznamená zadření motoru. Alespoň u aut za posledních 30 let. Oleje tam pro čerpadlo zbude dost.
V27á78c36l50a55v 40N26o93v97o31t68n42ý
V terénu to problém být může, ve větším náklonu už to může sát vzduch.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!